ÖZLEDİM
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
NEFRETİN ÇEVRELEDİĞİ BİR DÜNYADA YALNIZIZ
PEYAMİ SEFA
Özledim biliyormusun. Hemde çok özledim,sınırları belli olmayan bir özleyiş.Ve amacına hizmet etmeyen bir sevda.
Neyin alevinde kavruluyorum gecenin, şu günahkar vakitlerinde onuda tam çözemedim.bunu sonunun ne olacağınıda. Aslında orasını hiç düşünmek istemiyorum.istekler sıklaştıkça can alıcı ve sıkıcı bir noktaya dayanırmış,, bende sadece senin sevgini istemekten başka ,bir isteyiş içine girmemeye özen gösteriyorum.
Sen şu anda çok uzaklardasın ,gerçi burada olduğunda da sana ulaşamamıştım. Ama gel görki zaman kavramında yorulmaya başladım bile ,yarınların uyuşukluğu beynimin en ücra noktasında ve şuurun çelik pençesini ensemde hissederek yaşıyorum desem.
Geceler vardır kör bir ilmek gibi dolanır boynumuza, ağlamak son çaredir o yerde diyor şair. Ben son çarelere kalmak istemiyorum.
Her gün dirhem dirhem insanlığını hiçbir gaye ve amaca hizmet etmeden feda eden bir yalnızlar ordusu içinde bulunuyorum .kader diyorum yanlışlıkların içine atıyor ki doğruları daha güzel bulalım.
Kavram kargaşasında değilim maske takmış ve gerçek yüzlerini gizleyen insanlarada sadece üzülerek gülümsüyorum sıra dışı ilişkiler mülteci kadınlarlada işim yok.
Beyinleri keçeleştiren ……..izm ,lerin modası geçti şimdi revaçta vatan hainlerinin insan hakları çığırtkanlıkları var.
Ben nasıl olduğumu bilmeden ,neyin nasıl olduğunu anlatmaya çalışıyorum. Dedim ya gülüm özledim seni.
Can çekişen bir balığın suya duyduğu özlem nasıl anlatılırsa
YORUMLAR
Kavram kargaşasında değilim maske takmış ve gerçek yüzlerini gizleyen insanlarada sadece üzülerek gülümsüyorum sıra dışı ilişkiler mülteci kadınlarla da işim yok.
Bunu bir bay yazdığı için mi kadınlar konu edinilmiş. Oys ao yalnızlıkları yaratan sadece kadınlar değiller ki...
Bence sorun insan olmak/olamamakta...
saygılar