- 808 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KİM NE DEDİ
KİM NE DEDİ
Fetö-pdy nin milletimizin fedakarlığı ile akim kalan hain darbe teşebbüsünün ardında hiçbir yorum yapmadan tesbit edebildiğim kadarı ile şahıs ve devletlerin neler konuştuklarını taktirlerinize arz ederken artık kimlerin dost kimlerin düşman olduğuna karar verelim lütfen.
Kişi olarak : Ersin Korkut- ‘’Güneş doğmadan siren sesleri ile uyandığınız gün AKP için kıyamet vaktinin geldiği andır. Anlaşmalar yapıldı Yakında AKP nin eline vereceğiz’.
Kadir İnanır – ‘’AKP nin ve Erdoğanın düşüşünü evimde televizyon izlerken çekirdek çıtleterek seyrediyorum. Sonunda ellerine verdik’’.Gülben Ergen – ‘’İdam cezasının ne kadar ilkel vahşi ve kabul edilemez bir şey olduğuna katılıyormusunuz? İdam cezası uygulayan ülke odlumu?’’ Sevim Dağdelen – ‘’Türkiye’nin darbecilere karşı hukuksuz tavrı nedeni ile Almanya’nın yaptırım uygulaması için önerge verdi.’’ Moşe Seiglin- ‘’Erdoğan düşene kadar olayların sürmesi için dua ediyoruz’’. Şarkıcı Sıla- ‘’Yeni kapıdaki demokrasi mitingi şovdur. Böyle bir şovun içinde olmam’’. Orhan Aydın- ‘’Yeni kapıda kur’an okunuyor. İran olmanın genel provası mı? Bu ne? Laiklik ayak altında’’. Emre Uslu- ‘’Demokrasinin olmadığı yerde ‘’ülke resmen OHAL fiilen tek adam yönetimi ile yönetiliyor.’’Demokrasi! mitingi yapılan ülke Türkiye’dir’’. Uğur Dündar- ‘’Tankın topun, merminin önüne dikilmeyi kahramanlık görmek cahillikten kaynaklanır. Bu olsa olsa aptallık olur saflık olur’’. Emre Özcan: ‘’Astsubay tuğgenerali vurunca kahraman oluyor. Ne kadar mide bulandırıcı bir kahramanlık algısı bu.’’ Ruhat Mengi: ‘’Ne travma atlatması? Millet haftalardır meydanlarda eğlencede. Herkesi kelekmi sanıyor bunlar’’. Oya Başar-‘’ AKPli dostlarımız demokrasi mitinginde olduğu gibi 30 ağustos kutlamalarında sizi görmek isteriz. Ama bizde sucuk ekmek yok.’’ Ozan Arif ‘’Yeni kapılarda köpekleşemem, Erciyes’te bozkurt olurum.
Devlet olarak : Amerika : Erdoğanı indirebilseydik Müslümanlar kaybedecek biz kazanacaktır. Plânı Erdoğan ve Türk’ler bozdu. 40 yıllık planlama 4 saatte bitti. İsrail: Büyük projemiz bozuldu. Erdoğan’ın ne yaptığını anlamak mümkün değil. Önce İsrail’e son ABD ye meydan okudu. Türkler korkutucu. İngiltere : Bütün Müslüman ülkelerin yönetimini değiştirdik. Erdoğan tek başına meydan okuyor. Planlarımız tutmadı. Türkler çok cesur. Almanya: Erdoğan’lı Türkiye’nin büyümesine engel olamıyoruz. Türkler durdurulamıyor. Fransa: Erdoğan 10 yıl daha devam ederse Avrupa Türkiye’nin çok gerisinde kalacak. Ermenistan :Türkiyenin büyümesi korkutucu. Dünyaya meydan okuyorlar. Ölmekten korkmayan tek millet. Birileri Türkiye’yi durdursun artık.
Çin: Türkler bizide yenmişlerdi. Şimdi Orta doğuya hükmediyorlar. Erdoğan çok cesur. Çeçenistan: Türkleri kimse yenemez. Esir alamaz. Şehit olmak için birbirleriyle yarışıyorlar. Amerikan işgalcilerini bir gecede yok ettiler. Tükmenistan : Türkiye dünya’yı yönetiyor. Her ülkede söz sahibi. Erdoğan Dünya lideri oldu. Azerbeycan: Türkiye’den başka ülke tanımayız. Erdoğan ne isterse yapmaya hazırız. Lübnan : Biz darbecilerden kaçtık. Türkler ölüm pahasına üstlerine gitti. Bu milletin yenilmesi imkânsız. Amerika işgalini yok ettiler. Katar: Erdoğan çok cesur. Önce İsrail sonra Amerika’ya meydan okudu. Türkiye’nin yanındayız. Ekonomik olarak ne isterse yaparız. Suudi Arabistan : Müslümanların duası Erdoğan ve Türkiye kocaman yürekli insanlar. Allah c.c. yardımcıları olsun. Kahraman bir millet. Rusya: işgalcilerin planını bozdu. Türkiye ile işbirliği yapmak zorundayız. Türkler çok cesur tanka ve mermiye karşı ölüme koştular. Türk milleti kahramanca işgalcileri yok etti. Türkler vatanları için ölüme giderler. Pakistan: Erdoğan bizi yönetsin beş yılda Dünyaya hükmederiz. Türkler Erdoğan’ın bir sözü ile ölüme koştular.
Ve biz Türkiye olarak; bitti demeden hiçbir şeyin bitmeyeceğini dünya’ya ve yukarıdaki şahıslara! Bir sefer daha anlatmış olduk. İtler istiyor diye atlar ölmez, it ürür kervan yürür diyoruz. Hodri meydan. Bütün etaplarınızla gelin. Şehit olmak için bekleyen milyonlar var. Bağımsızlığımız için herkesle savaşırız. Ölürüz yinede teslim olmayız işgalcilere. Dünya titreyecek.Türk destanı yeniden yazılacak. Osmanlı torunları Dünya’ya bir daha hükmedecek İnşallah. Allah c.c. bize yeter. Saygılarımla
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.