15-temmuz-2016 Kıçından Bakmak
03,03 15-Temmuz-2016.
Mutlak olan o ki, on yıllar öncesinden tasarlanmış aşama aşama planlanmış,.;
Anadolu üzerinde oynanan bilmem kaçıncı sinsi oyun,
Ben olaya kıçından bakmak istiyorum,!
Velev ki bu alçakça. Plan tutsaydı sonuçları kimin ya da hangi şer ittifaklarının en çok işine gelirdi,!
Bi defa en başta belirteyim ki, Rusya’nın işine gelmezdi.! ki zaten ilk geçmiş olsun diyen de Rusya’ydı.,
(Şükürler olsun ki ALLAH milletimi korudu elleri ayakları biri-birine dolandı)
Şimdi filimi başa alalım Olay’ı kıçından değerlendirelim farzedelim ki bu alçaklar başardılar.
1- Meclis’i yerle bir ederlerdi ki zaten ilk icraatlarının bu olacağının teşebbüsünde de bulundular zira ülke bir çok şer ittifakı tarafından bölüşüleceği için bir Meclis’e de ihtiyaç olmayacaktı.,
2- mevcut Ordu dağıtılacaktı harp okulları haliyle kapatılacaktı karşı duranlar çoğunlukla kurşuna dizilecekti, (1).!
3- Anadolu’nun belli bir yerinde ki muhtemeldir Ege bölgesinde Vatikan-2 oluşturulacaktı pelsilvanya daki hain kardinal olarak ikame ettirilecekti.!
Şimdi yukarıda ikinci madde de muhtemel olası hadise başarılmasa da kısmen gerçekleşeceği de kesinlikle bu alçaklar tarafından tahmin edilmiştir zira Türk milleti öfke kontrolü olmayan bir ırktır onlar da bunun farkındadır dünya da pire için yorgan yakacak başka bir millet de yoktur..
Devletimizi yönetenlerin özellikle bu konuyu aklı selim tekrardan düşünmeleri gerektiği kanısındayım..!
Bu konuda ki erken tavrımız tam da bu alçakların istediği sonuç.!
TÜRK ORDUSUNUN gücünü aldığı temel kaynak kuşkusuz ki harp okulları...
Yorganı yakacağımıza pireleri ayıklayalım...
Şimdi bu şer cephesinin görünürde ki söz de lideri kardinal bozmasının karekteristik özelliğinin ne olduğunu ve muhtemel olumsuz olaylar karşısında Nasıl tavır alınması konusunda taraftarlarına empoze ettiği en önemli hususu dikkatler sunmak istiyorum,
Hafızamın bir köşesinde silik olarak hatırladığım bir ( Sanırım tv) konuşması var
Aynen şöyle dış ülkelerde okullar ile ilgiliydi o dönmemde..; bulunduğunuz ülkede yasalarla çatışırsanız bulunduğunuz yerde kalın geri adım atmayın çok zorda da kalırsanız olduğunuz yerde zıplayın..!... Bu çok enteresan bir tavsiye.!
Şimdi düşünmeden edemiyorum ülkemiz de milletimizin İstikbal’ine kast eden bu alçak acaba aldığı bu olumsuz netice karşısında da aynı taktik mi uyguluyor yani geri adım atmayıp yerinde zıplama taktiği ya da emri mi verdi..
Bir husus daha var ki bu alçak terör şebekesinin en büyük silahı iftira şantaj bu herkes tarafından malum bu alçakların ele geçen ya da teslim olan söz de "imam" ları ifadelerinde masum vatan sever insanlara iftira atarlarsa ki bu çok muhtemel bir konu acaba bu konu da yeterli hassasiyeti gösterebilecemkiyiz ! Hani yukarı da zikrettiğim öfke kontrolü konusu vardı ya...!
ülkemizi bu alçakları şerrinden koruyan yüce ALLAH Savcılarımıza hakimlerimize feraset nasip etsin bir tek günahsız vatandaşımız dahi zarar görmesin temennimdir..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.