ANLATABİLSEYDİM :(
ANLATABİLEYSEYDİM EĞER
Anlatabileydim eğer,sevgimin ne kadar yüce olduğunu.sensizliğin bedenime çektirdiği işkenceyi.anlatabilseydim gündüzlerin geceye gecelerin işkenceye dönüştüğü,ömrümün hızlıca akıp gittiğini ama sensiz seninle yaşadığım hayatımın umutsuzluğunu.
Anlatabilseydim eğer sensizliğin çaresizliğini,ruhumun içinde benliğimde kopan fırtınayı.Gitme sevgili feryadımı duy sensiz bir hiçlik yaşam,aldığım nefes,yatağım,uykum,huzurum,umudum,benliğim,gençliğim,hayallerim,geleceğim bomboş.beni boşluğa itme sevgili.
Anlatabilseydim kendimi,sevgimi ,sana susuzluğumu,sevgine açlığımı,yarım kalmışlığımı.
Tıpkı şarkılardaki gibi ‘öyle sarhoş olsamki ,bir an seni unutsam’unutulurmu sence .sevgin işkenceye döndü bu bedende,çığlığa dönüştü sessizlik ,sensiz sevdam.tırmalıyor kırılgan yüreğimi kanatıyor,acıtıyor yara büyüyor sevgi artıyor.vazgeçmiyor sevdandan.
Anlatabilseydim sevgili,sensizliğin çektirdiği işkenceyi pes edermiydin kahrolası inadından ?
Severmiydin eskisi gibi ? Anlatabilseydim sensiz hiçliğimi dönermiydin geri.
Anlatabilseydim….Anlatabilseydim…Anlatabilseydim…
Olmadı sevgili olmadı.Anlatamadığım gibi sevdamın yüceliğini,beceremedimde seni sevmeyi.
Anlaşılabilmenin ümidiyle yıllarımı kaybederek,seni sensiz seninle yaşayarak bekliyorum.Anla artık SENİ SEVİYORUM sevgili.ya dön geri yada bitir artık bendeki seni