- 1265 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
ŞEYTANIN ÖNÜN DE EĞİLMEDİĞİ İNSAN IM <3
ŞEYTANIN ÖNÜN DE EĞİLMEDİĞİ İNSAN IM <3
<3.....Hayat o kadar kısa ki! Bazen bakıyorsunuz ne denli boş şeyler insanların ilgi alanı ve seçimi.Nasıl ki kar tanelerinin bir benzeri yok insanın da öyle.Yaradılıştaki verilen o sistemi ,o zekayı,o yetkinliği insanoğlu hiçler uğruna harcıyor.Düşünülesi bir durum?
...Bize verilen şu dünya hayatı başı ve sonu belli bir süreç.
...PEKİİİİİİİ
Bu süreçte biz kimiz ,neyiz,ne için var edildik ve ne bekleniyor bizden kaç kişi bunun ayırdın da ?
Aklımızı,zekamızı nasıl kullanıyoruz!Alt beynimiz bize hangi oyunları oynuyor!Libidomuz da neler var....(Libido, Sigmund Freud tarafından ortaya atılan, insanoğlunun ana sorun kaynağı olarak görünen, bastırılmış duyguları insan benliğinde ateşleyen terimdir.)Bu libido denen çözümlemediğimiz de insanoğlunu canavara dönüştüren duygular ı neden !..kendimizi izleyerek çözümlemiyoruz....Biliyorum ki çoğuna ağır gelecek bu yazım.Hatta ne dediği mi bile anlamayacak ya da hiç okumayacaklar...Ya da bu ben değilim diyerek kendilerini aklayacaklar :)
HANİİİİ....
Hiç de tasam değil..
İnsanoğlu var oluşundan beri hayatın başka alanlarını yoklamış ve yaşamak istemiştir.İhtiyacının dışın da beynini görgüsünü ,kültürünü geliştirmek yerine görsel de insanları nasıl etkilerim de ben üstün olurum un kavgasına! ..O ateşe kendini atmış ve yakmıştır...Farkın da olmadığı ve kendisinin yaktığı bu ateşte harıl harıl yanarken de çevre de bulduğu hedefleri yok etmek silmek kendi etkinliğini sürdürmek adına hata üzerine hata yapar.Aslın da oturmamış ve bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmaya alışmış ruhların kısır döngüsüdür bu...
............Hayat o kadar güzel ki!
İçsel gelişimin de adım adım basamakları çıkan ruhlar bunun bilincindedir..Ne üst kavramları vardır ne ast....Ruhları arınmış ve ölmeden önce ölmeyi bilebilmiş bu ruhlar her ortam da mutludur..Para onlar için yaşamda gereken ihtiyaçlarını karşılayacak bir araçtır....Parayı ve dünyasal varlığı hiçe saymış,ona tapanlara üzülerek bakmış bu ruhlar içsel özgürlükleriyle baktığı her canlının ona Yaradanının emaneti olduğunu bilir.Eleştirmek irdelemek basit insanın işlevidir.Yaradanın bile ölmeden yargılamadığı bu dünya da insan ı yargılamak büyük hatadır.Bu dünya ya insan bir sınava gelmiştir ve yazılı olanları yaşayacak sınavlarından Yaradanının verdiği akılla güçle geçecektir.İnsanın yaşam sürecin deki bu sınavlarından bizler de gözleyerek dersler alabiliriz..Asla ve asla yargılayamayız.Her insanın geldiği gelenek görenek aile terbiyesi yaşam şekli bambaşkadır.Onlara normal gelen değerler bize normal gelmeyebilir ama o insanların sınavıdır yaşadıkları ve bizler eleştirme yargılama hakkına hiç sahip değiliz...İnsanoğlu yaratıldığında secde etmeyen Şeytan bunları biliyordu....Kendini aşamamış hayata at gözlükleri ile bakan ve kendi dünyasının dışındaki dünyaları taşıyacak kısacası Yaradan olmaya soyunacak bu insanı biliyordu....
...Kendimize kabuğumuzdan çıkarak bir dışarıdan bakabilsek!
...Kendimizi bir boy aynasından izleyebilsek!
...Ve de o eleştirdiğimiz hayat bizim ki olabilirdi diye düşünebilsek!
...İnsanların hayatına karışmamayı ,irdelememeyi öğrenebilsek!
....Kendimize sonsuz güvenip,başkası ne deri gayle almasak!
....Başkalarının ne yaptığıyla değil de kendimizin ne yaptığıyla ilgilensek!
...Yalanı ve her şeyi ben bilirim i hayatımızdan çıkarsak!
...Eve arabaya giyime kuşama altına mala mülke kısacası tapmasak !
<3 BELKİ <3
Daha huzurlu olup kendimizi geliştirme şansını yakalamış olurduk.
..............................................EMA ..AKDENİZ/DEN
....................................................18-08-2016............10:58
YORUMLAR
Hayata dair manidar tespitler ,yürek gerçekleri irdelemiş,asıl mesajlar imgeler arasında yer almış
Arife tarif gerekmezmiş,yaşam mantık,ve yaşamın bizlere yükledikleri sorumluluklarımız,olmazsa olmazlarımız,değer yargılarımız,yaşam tarzımız,ufuk çizgimiz,menzilimiz,duygu dünyamız,medeni tarzımız,hayata arzımız,algılarımız,yanılgılarımız,yaşanmışlıklarımız,yaşanacaklarımız hayattaki andımız biz ve canımız iyi yada kötü anılan adımız,şerefimiz,şanımız hepsi burada
Çok etkilendim yazınızdan dost yüreğe ,can yüreğe,manidar mahir kaleme saygılarımla
* * * * * * * * * *