- 906 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Açık Mektup
Gecenin bir vakti ara mesela.
Saatin kaç olduğu hiç önemli değil. Tam uykuya dalacağım üç çeyrek bir ihtimal dört, ara. Eğer kapalıysam mesaj at.Hatrımı sor istersen ya da nasıl olduğunu yaz. İyisindir mutlaka. Ardı ardına kurduğun hayallerin peşinden koşuyorsundur. Avuç içlerin terliyordur en kıymetlilerine bakarken, bir şey olacak diye kalp odacıklarındaki seslere uyku girmiyordur gözüne. Ben halihazırda uyuyorum geceleri. Fakat eskisi gibi çok bakmıyorum telefonlara.Sen aramıyorsun diye değil üzüntüm, arasan da "efendim"olamayacağını biliyorum çünkü.
Kahve yapıyorum kendime, karşımda oturuyorsun hayalet kılığına bürünerek.Mutfağa yönelip çay koyuyorum sana. İçin yanmasın diye değil,kırk yıllık hatır kalmasın diye. Ayaklarını uzat balkon demirlerine, karşında farz et ki dünyayı kaplayan bir okyanus var ya da seninle geçmişiz bir göl manzarası karşısına. İçin sızlarsa sormam sebebini, halden de anlamam artık.
Hiçbir şey olamayız, ne yarım cümlelere virgül, ne ah’lı cümlelere özlem. Seninle en âlâ rezil oluruz. Mahşer kurarlar da tartılar taşımaz seni, dualar aklamaz, gülüşün masumiyet perdesini aralamaz sana.
Ve ben bütün hatıralarını unuturum kalbi kir tutmuş bir hain adamın.
Nuray KAÇAN-2016