YAPBOZ
Seninle dostluğumuz bir değil bir çok parçası yitmiş Yapboz gibi..Bakıyorum , bakıyorum bir bütün göremiyorum.Söyleyecek daha çok sözü olan üç noktalı cümlelere hiç hacet yok...olmayınca olmuyor..sen yoluna ben yoluma. NOKTA, NOKTA, NOKTA demek tıpkı Sezen Aksu’nun şarkısındaki gibi ’’git ,git, git, gitme dur yalan söyledim...’ diye sağ gösterip sol vurmaya, gerçek duyguları maskelemeye benziyor.Bizim yap bozda yitmediyse parçalar, onların ne kadar karıştığı önemli değil illa yoluna girer,illa parçalar bir araya gelir, getirilir. yeter ki bütünü görmek isteyen ,sapla samanı karıştırmayan yüce gönüllülük olsun..Vefa ile pişen aşdan dişe taş değse önemsenmezmiş. Dilerim bizim yap bozda ki yitik parçalar asıl merkezi noktalardan değil de kıyı köşelerdekilerden olsun .
Yap bozun ana parçası bütünün kalbidir.Kalp öldü mü diğer parçaların hiç bir önemi yok.Unutmayalım ki ’’EN SON YÜREKLER ÖLÜR’’
Yüreğini kavi tutmadığın dostluktan medet ummamazsın ne kendin ne de başka dostun için .
Bütünü gör parçalama.
Aynı yolda yürümeyebiliriz,ama aynı güneşe bakabilir,aynı gölgede serinleyebiliriz.
Süizanlarla doldurduğun kalbinde kanına dokunanları ancak sanal alemlerin şarlatan yorumlarına açık yazıları ile değil, gerçek alemin ferah köşelerinde bir acı kahveni hatrına yudumlayabilen muhabbet suyunda temizleyebilirsin...
ülkü
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.