- 1283 Okunma
- 4 Yorum
- 3 Beğeni
YORUMLAR
" ha Ali- Veli ha Veli -Ali " durumları maalesef; çok şey var yazılacak elbet, dik duran gazeteciler köşelerinde açık açık yazıyorlar zaten. Bizler söz hamallığındayız ne yazık ki..
Mehmet Türker(sözcü) FETÖ' nün askerleri başlıklı yazısını okumadıysanız, okumanızı salık veririm. Sizin ve benim gibi düşünenlerin hislerine tercüman olmuş.
Kaleminize sağlık
Sevgiyle kalın
sahaf tarafından 8/16/2016 9:37:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
(Mustafa Çetiner)
Teşekkürler, selam ve sevgimle.
"Menfaat cephesi" bazen dindar olur, bazen ateist olur, bazen milliyetçiliği kimselere kaptırmaz, bazen komünist olur, bazen liberal olur; yeter ki menfaatlerine halel gelmesin. Saf müslümanlar ise en kolay kandırılanlardır. Merhum Prof. Dr. Yaşar Nuri ÖZTÜRK'ün "Allah ile aldatmak" diye tabir ettiği taktiği menfaat cephesi çok güzel kullanır. Şu anda aldatılmadığımızdan ben emin değilim. Siz emin misiniz?
(Mustafa Çetiner)
Selam ve saygımla.
Yüreğine kalemine sağlık, duygu ve düşüncelerimize tercüman oldunuz kardeşim saygılarımla..
(Mustafa Çetiner)
Mustafa kardeşim anladık ki bu ülkede FETÖ terör örgütü var.Artık nasıl türedi ,nasıl palazlandıda bu zamana kadar fark edilmedi.bu da ayrı bir muamma.. Çocuk mu kandırıyorlar. İnsanımızı aptal yerine koymaktan, insanımızda aptal yerine konulmaktan bıkmadı gitti...
Madem TERÖR örgütüydü bunun alt yapılanmasını hiç mi fark etmediler. Şimdi kalkmış herkes küfrediyor ,kızıyor ,kendince kendini aklıyor.... Daha düne kadar Hoca efendi olan bu zat,nasıl birden bire örgüt elebaşı olur inanın anlamış değilim. O zaman bende diyorum ki sizlerde eski müridleri olarak en az FETULLAH GÜLEN kadar suçlusunuz..
İnanın artık bu ülkede hiç bir siyasiye ve siyasi partiye güvenim kalmadı..
Tıpkı bir kaç yıl evvel ERGENEKON davasındaki kişilere terörist muamelesi edenler şimdilerde görevlerine iade ederek "Bizi de kandırdılar" diyerek işin içinden sıyrılmışlardır..Belli mi olur bir kaç sene sonrada FETÖ aslında masum biz yanıldık derlerse hiç şaşırmam.
Ve yine anladık ki MİLLİYETÇİLİK bir tek sağcılara,
DEMOKRATLIK VE ATATÜRKÇÜLÜK bir tek solculara
DİN ise sadece muhafazakar sağcılar AİT...
Yok böyle bir dünya...
Sanki birilerinin elinde ideoloji terazisi var geleni yaftalıyor, gideni yaftalıyorlar. Çünkü onların adına düşünen ve konuşan birileri var..
Canımıza yettiler .. Ülkenin geldiği noktaya bakın hele..
Hele hele ATATÜRK' e laf söyleyenin kaç fırın ekmek yemesi lazım gelir onuda varın siz söyleyin.. Çünkü öyle bir dehaya söz söyleyecek insanın ondan üstün vasıflara haiz olması gerekir..
Çünkü Atatürk'’ü karalarken, tarihimizin Atatürk’ün yaptığı dönemi de karalıyorlar. Cumhuriyet tarihini, uydurma ve yalanlarla alt üst edip alternatif tarih dedikleri bir tarih oluşturarak beyinleri bu yalanlarla dolduruyorlar. Bunun sonucunda kişiler, Türk kimliğinden uzaklaştırılıyor.
Bunlar kim mi RIZA NUR'un talebeleri.. Akıl yoksunu bir manyağın yazdıklarına inanacak kadar muhakeme yeteneği olmayan insanlar.
Turgut Özakman'ın eserinden Rıza Nur'u biraz daha tanıtalım : Rıza Nur, bir uçtan bir uca sürekli gidip gelen bir kişidir. Balkan Savaşı'nda Arnavutları ayaklandırır, Kurtuluş Savaşı'nda milliyetçidir, anılarını yazarken ırkçıdır. Anılarında hem sultanlık ile halifeliği kaldırmış olmakla övünür; hem de hazırladığı parti programında halifeliği yeniden kurmak ister. "Türk Tarihi" adlı kitabında Mustafa Kemal'in hakkını teslim eder, onsuz zaferin olamayacağını belirtir. Anılarındaysa Mustafa Kemal'e olmadık iftiralar atar.
Paranoit reaksiyon belirtileri gösteren bu adamın yazdıklarını TARİH diye okuyup inanlar olduğu sürece bu ülkede hiç bir zaman ne tam kardeşlik,ne barış, ne tam demokrasi ne de tam bağımsız bir TÜRKİYE olabilir.
Yurdun ekmeğini yeyip de Türk olmaktan utanan, kendini "İslam ümmetindenim" diye tanımlayarak Türk'ü ve Türklüğü karalamaya kalkan niceleri vardır. Bir kişi kendini Türk hissetmeyebilir ama bu durum ona Türklüğü aşağılamaya yeltenme hakkını vermez. Bu iftirayı atanların pek çoğu kendilerini Türk hissetmiyor. Ben Türk'üm diyemiyor. Ancak iftiraya yeltendikleri yüce Atatürk, sürekli "Ben Türk'üm ve Türk olmaktan gurur duyuyorum." anlamında haykırmıştır.
Türk ulusuna unuttuğu ulusal kimliğini yeniden kazandıran bir Türk'tür ve daha ötesi bütün Türk'lerin de Atası'dır.
Şimdi kalkacak birisi başkalarının beyniyle konuşup hamaset ve takiye yapacak.... Yok öyle bir masal artık..
TEK GERÇEK VE GİDİLMESİ GEREKEN TEK HEDEF LAİK CUMHURİYETE SAHİP ÇIKAN ATATÜRK İLKE VE İNKILAPLARINI İZLEMEKTİR.. Başka TÜRKİYE yok çünkü...
Sevgi ve selamlarımla kardeşim.. Yüreğin dert görmesin..
Dilek USTA tarafından 8/16/2016 4:51:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dilek USTA tarafından 8/16/2016 4:52:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
(Mustafa Çetiner)
Din konusuna hiç girmedim ki o mevzu çok uzun.
Ülkemizde din istismarına dayalı bir düzen kuruldu ve bu düzenden nemalanabilmek için dindar görünen büyük bir kitle var, bu kitle bu düzenin kaymağını yiyor, yardımlar, iş torpili, ihale kıyağı hep onlara yapılıyor ve bu kitle Atatürke düşman, nedeni bu güne kadar Atatürk ilke ve inkılapları yüzünden devleti böyle sömürememeleri, şimdi ellerine bir fırsat geçti ve bunun tadını çıkarıyorlar ve çıkarmaya devam etmek için tüm yanlışlarını görmezden gelip bu düzeni onlara sağlayan mebcut iktidarı savunuyorlar.
Yani tüm yanlışlara rağmen düzeni kuranlar ve düzenden nemalananlar dayanışma içinde, torpile, kıyağa karşı oy ve iktidar.
Katkınız için teşekkürler, selam ve sevgimle.