- 616 Okunma
- 3 Yorum
- 2 Beğeni
Yürek mi,Kariyer mi,Fizik mi...?
Sabah sabah nereden çıktı bu soru dediniz değil mi.
Herkeste bir mükemmeli bulma isteği,sanki kendi çok mükemmelmiş gibi.
Güzel bir yüreğin olur... Yetmez karşındakine...Niye ..? Aç gözlü çünkü.Gerek egosunu tatmin, gerekse çevresinde üstünlük sağlamak için illa başka başka meziyetler arar sende...Oysa düşünmez düştüğünde karşısındakinin 90-60-90 ölçüleri el verir mi dertlerine ya da kariyeri maneviyat cüzdanını ne kadar doldurur diye.
Güzel bir işin olur...Yetmez karşındakine...Boy pos arar,hitabet arar,karizma arar...Arar da arar.Yeri gelir gözünün üstündeki kaşını bile sorgular.Yaşına takar,kilona takar,göbeğine,şivene,saç rengine...Geçip ayna karşısına "acaba ben ne kadar hak ediyorum bu insanı" demeden hemde...
Dünya güzelisindir.Bir bakan bir daha dönüp bakar ama başka meziyetlerin yoktur.Konu mankeni muammelesi görürsün.
Bu hususta yapılan anketlerden çıkan sonuçlarda çok enteresan.Ankete katılan erkeklerin %73 ü karşı cinste sadece cinsellik aradığını belirtmiş...Şaşırdık mı...? HAYIR... Ankete katılan bayanların %81 i her üçü de demiş...Uçmuşlar.
Bana sorsanız hangisi diye,hiç düşünmeden YÜREK derim.Çünkü hayat bana koca koca makamlara gelmiş, çantalar dolusu para kazanmış, Kenan İmirzalıoğlu’na ya da Bade İşçil’e taş çıkartacak yakışıklılık ve güzellikte insanların maneviyatlarındaki boşluğa sebep taşıdıkları bedenlerin kemik torbasından farksız olduğunu gösterdi...Şanslıyım.Sırf bu sebepten ötürü algıda seçicilik yönümü seviyorum.Zira ömrü boyunca bunu idrak edemeyecek insanlar biliyorum.
Unutmayın MÜKEMMEL diye birşey yok.Olsaydı siz olurdunuz,ben olurdum.Hayatsa ne kadar zorlarsanız zorlayın dört dörtlük değil ve zaman acımasız.Kiminin parasını gasp ediyor kiminin güzelliğini.
Yürek mi....?
Taşımasını ve kıymetini bilenin CENNETİ....
Can Çalışkan
YORUMLAR
"Unutmayın MÜKEMMEL diye bir şey yok.
Olsaydı siz olurdunuz,ben olurdum." Kişi kendinde olan eksikliği başkasının tamamlamasını istiyor lakin kendisi yine eksik kalıyor. Her şeyden önce İNSAN olmak ve insan olmanın erdemini taşıyıp ,yaşatmalıdır insan.. Mutlu olmak için illaki birine ihtiyaç duymanın saçmalığına inanan birisi olarak ne kimseye kendimi sevdirmek için çaba sarf ederim, nede arayışına girerim. Bilirim ki KALP kendine yakışanı bulduğu sürece AŞK vardır... Sevgilerimle Can'ım....