Fetö nün klonları ve koyun dolly
memleketimde fetöler evlere yollara caddelere dadandı
arkadaş erdoğan karşıtlığının adı fetö, pkk, pyd, usa, haçlı, ve hatta şu bizim bayan fetö, can dündar vs. vs. oldu
klonlanmışlar öylesine çok ki
kimden mi
tabii ki fetö den
bakın şimdi; taksim meydanında fetö yü ve apo yu yanyana asalım acıyanı vatajn haini ilan edelim var mısınız
zaaten olacağı o da bir sabah sessiz sedasız asarlar gazeteler duyurur lakin mekanı taksim olmaz
şerefsizlik dizboyu ülkemde
çıktık direndik çünki başkomutanım öyle dedi
deseydi savaşın
ona dahi hazırız hem de daha büyük bir şevkle
neden mi
şehitlik o zamanlar beleş de ondan yeter ki vatanına milletine inan
evet koyun idik gördünüz koyunu neymiş neredeyse f16 nın üzerine atlıyordu
şimdi sıra klon koyun dolly lerde :)
hoşcakalınız
.
YORUMLAR
Bizler kahramanlığımızı gösterdik mi gösterdik!..çok şükür.. muhalefet inanmıyordu ve tüm algılarını Koca Reis paspas eyledi :) çok şükür ...Hepsi koltuklarında rezil oldular!...Hala dahi inatla laf söyleyenler var; ya genellikle akıllı sarışınlar dediğimiz şu kafası müthiş çalışanlar; her neyse genleriyle sorunları oldukları için yazıp çizseler de reis için; komik olmaktan öteye gidemediler hiç bir zaman ...Rujunu dudağına doğru dürüst çekemez; Devlet yönetir üç kuruşluk aklıyla :) hepsi de birer pembe panterdeki Müfettiş Clouseau omaktan öteye gidemediler abim... Bizans öküzleri *ıçtıkça arkalarından artıklarını topladılar laiklik adına ....% 52 lik kesime koyun dediler inek dediler; kimmiş acep şimdi kara göründü değil mi ?
Gelelim Fetöye inanan keçilere ...Allah ve Kuran varken söylemleriyle ona biat eden bu zavallı kişiler ahiretlerini heba ettiler..lakin tövbe edenler müstesnadır; Affı geniştir Rab'imin !..umarım akıllanmışlardır...Fetöş bir yahudi embiryonudur; İslam dininde tahribat yapmayla vazifelendirilmiş bir Keşiş...ve, PKK nın şimdiye kadar niye bitmediği de anlaşılmıştır artık...Bundan sonra birlik olmak gerek olmayanlara da hadlerini bildirmek gerek...İdam gelmeli derim...selam ve muhabbetle
Gül ESEN tarafından 8/16/2016 8:03:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Üstadım bu Klon koyun dolly dediğiniz kişiler; kesinlikle defterimize aşağıdaki itiraf gibi yazıyı yazan kişiler. Adam iyi bir halt etmiş gibi birde gururlanarak bu yazıyı asmış deftere...
15 temmuz akşamı
Ben didim de yaşıyorum çocuklarım tatil için yanıma gelmişler işte 15 temmuz akşamı oğlum gel baba bir türkü bar a gidelim dedi.
evde çıktık sahilde bulunan bir türkü bar a oturduk rakı yı bira yı söyledik benim küçük oğlum aziz de geldi az bir zaman oturduktan sonra oğlum yasin baba ihtilal olmuş ben gideyim para çekeyim dedi döndüğün de baankamatik makinasının para vermediğini söyledi.
otur dedim boş ver parayı buluruz dedim eğlenmeye devam ettik sahnede kenan coşkun var zaten türkü bara gitmemin sebebi de kenanın arkadaşım olması hasret gideririz dedim.
Tabi bu ara benim hanım oğlum Aziz’i bebi götürmesi için gönderiyor ama ben gitmiyorum
işıklar söndü her taraf karanlık biz içmeye devam ettik neyse sonun da kalktık eve geldik hanım bana bir sürü sözler söyledi.
Dilerim Allah tan bir daha böyle darbe filan göstermesin çok canlar ziyan oldu gitti .
Asker polis harap oldu bu tür darbeleri yapanlar iflah olmasın.
işte 15 Temmuz gecesinde kalan bir anı da böyle geçti gitti.
Asalım ben varım da,, ya o klonları napıcaz??
Bu hamam böceklerini öldürsekte memleketin hatta dünyanın her köşesine yuvalanmış yavrularını temizlemek kolay olmaya bilir..
Birde hamam böceği dostu lağım sever pislikler var tabi. Adamların benim yaşım kadar geçmişi var bu ülkede ama yok onları buraya Rte soktu. Onun attığı yemler sayesinde bu oyuna düştüler ve kimsenin çıkaramadığı yüzleri ortaya çıktı. Evet çok oyunlar dönüyor ama bazıları ülkenin felaketi bazıları ise selameti için çabalıyor.