- 522 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İÇİMİZDEKİ DÜŞMAN
İÇİMİZDEKİ DÜŞMAN
Biz olmak için çaba harcamaktansa biz olamamak için çaba sarf edenlerin hala ön planda olduğu "her türlü insani değerlerden" yoksun olan kişiliksiz, karaktersiz aklınıza gelebilecek ne varsa her türlü olumsuzluğun öncülüğünü yapabilecek insanların ders almak yerine rüzgarın yön değiştirmesi gibi dönüp durmalarına söylenecek şey çok, lakin anlayanı bulmakta zor... garip olan şu; bahsi geçen insanların bu tavırlarına alıştık, peki bizim izleyici kitleninde öz eleştiri yapması gerekmez mi? Ama yok.. Sadece dinliyoruz sonra da vay be neler yapmışlar diyoruz koşulsuz inanıyoruz... Aklını kullanmak bu kadar mı zor anlamıyorum. Geçmişten bugüne dek şöyle hafızalarınızı zorlayın bakalım ve soruyu kendinize sorun neden neden bizim ülkemiz diye hiç eğilip bükülmeden sorup düşünün bakalım... Bu çok bilmişlerin veya onlara yarenlik yapan medya mensuplarının anlatıklarına itibar etmeden oralarda "ADAM" bulamazsınız çünkü onlarda hep birilerine hizmet etmekte.. Hal böyleyken yedikleri kaba pislemeyecekleri muhakkak. Söz konusu vatan olunca her türlü sahtekarlığı yapıp sonra da vatan sever olanlar da yine aynı hizmet erleridir! Ne hazin... Eskiden televizyon, gazete, dergi bunlar sadece halkı bilgilendirme noktasında iletişim aracı olarak kullanılırdı ve aynı zamanda eğitici yanları vardı. Aile birliğinin korunması, akraba ve komşuluk ilişkileri ve buna benzer güzel yanları vardı... Şimdiyse ne tür kötülük ararsan var! Aile ve sosyal yapıyı güçlendirmesi gerekenler tam tersini yaparak hepsini zayıflattılar, zaafa uğrattılar. Bizlerse durup seyrettik... Kanalların yayın politikalarına bakıldığında gerek yazılı gerek görsel basının izlediği yol incelendiğinde durumun vahametini anlamak hiç zor değil... Bir de buraları mesken tutan ’bazıları’ var ki onlar her şeyi bilirler! "Kemik buldunuz kemirmeye devam edin." demekten başka ne söylemeli?.. Biz olmak için kimseye ihtiyacımız yok, yeter ki isteyelim yeter ki biz olabilelim... Kimselere eğilmesin başlarımız satılık değildir değerlerimiz, düşünce farklılıklarımız olsa da biz bir olarak başardık her şeyi... Hem vatanseverim deyip hem ihanet içinde olmak.. Yok be arkadaş olmaz! Kimsenin oyun alanı değil bu topraklar. Bu millet öyle bir millet ki çözmeye çalıştıkça düğümlenirsiniz. Biz bir ölür, bin diriliriz. Sizler ise tükenmeye mahkumsunuz... Elbette doğruları yanlışları yazın söyleyin susmayın ama bunu ülkenin bir ferdi olarak yapın birilerine uşaklık olsun diye değil...
Bir devlet düşünün en güvenilir yerlerinde hainler yuva kurmuş. Etrafımızı saranlar yetmezmiş gibi her taraftan pislik akar olmuş.. Yazık yazık ülkeme.. Ey benim güzel yurdum vatanım sana ihanet içinde olanlar unutmasın ki tek bir kişi kalana kadar kimse emellerine ulaşamayacak... İhanet içinde olanlar, mevki ve makamları işgal edenler, devletin verdiği görev ve yetkiyi birilerinin çıkarı için kullananlar; uyuyan hücreler uyandı! Ve şimdi hesap zamanı...
Mehmet DEMİR sk.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.