- 1067 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
EN GÜZEL UMUDLARI; DOĞURSUN HAYALERİMİZ !
EN GÜZEL UMUDLARI; DOĞURSUN HAYALERİMİZ !
Canımız sıkkınken, başımız dardayken veya çok sevinçli ve mutluyken bile; uykularımızı böler hayaller kurar dualar ederiz... Değil mi ? Herkes öyledir sanırım, yok değilse; en azından ben öyleyim...
Hiç kimse kötü hayaller kurmaz, hep en güzelini olamayacağını bilsede (Allah takdir ederse olur, sen yeterki hayal et umudun olsun...) hayal eder...Hayallerimiz gelecekten bir önsezidir bazen; bizlere...
Bir olay yaşadığınızda ben bunu daha önce yaşamıştım, herşey her hareket, her söz aynı dedğiniz oldu mu hiç ? bana oldu bir çok kez... Hayallerimiz önceden yaşadığımız Allah tarafından bize gösterilen bir film gibi.
Allah’ın bize bahşettiği büyük yeteneklerden biridir hayal kurabilmek...
Hayalleri ve duaları olmasaydı, biz insanların umudlarımızda olmaz; en ufak darbede yıkılır doğrulamazdık ve hayatta hiç bir acıya dayanamazdık...
Hayallerimiz kendimiz ve sevdiklerimiz için bir film sahnesi kurup beynimizde bizzat yaşatarak kendimize öylesi olsun istediklerimizdir.
Hiç bir insan kendisi ve sevdikleri için kötü bir şeyi hayal edip istemez...Bizleri yoktan var eden yüce mevlamızdan...
O, ol derse herşey olur hayırlısını istemek bize düşen marifet...Allah gerçeğe dönüştürüp yaşatsın bizlere hayallerimizi...Hayalde ve gerçekte tüm dualarımızí kabul etsin. İNŞAALLAH AMİNNNNNN
12 Ağustos 10:29 2016
Mlk
EN GÜZEL UMUDLARI; DOĞURSUN HAYALERİMİZ ! Yazısına Yorum Yap
"EN GÜZEL UMUDLARI; DOĞURSUN HAYALERİMİZ !" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
12 Ağustos 2016 Cuma 19:02:48
Tek hayalim var oda Devlet sırrı gibi bir şey :)))))))))...Kendim için değil ve olacağı günü belki ben göremeyeceğim; illaki olsun istediğim şey Rab'imin de hoşnut olduğu şey..ve o her daim hoşnuttur...Öyleyse elbette olacaktır; her şey onun emrindedir...Hak gelmiş batıl zayi olmuştur ...Hayallerin gerçek olması ümidiyle;esen kal arkadaşım
Gül ESEN tarafından 8/12/2016 7:04:44 PM zamanında düzenlenmiştir.