- 3709 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Doğum Günü
Sen
Güneşim baharım kadınım herşeyim sitemkar sevdiğim
Bilmiyorum belki bugün senin için en güzel gün veya değil ama benim en güzel ve en özel günüm çünkü yıllarımın,ömrümün doğum günü...
Varsın sen beni kaba vurdumduymaz umursamaz bil oysa sadece sana, sevgine, gülüşüne güvenine düşkün biriyim hepsi bu kadar...
Sen hep iyi ol, hep gülümse varsın hiçbirşey yolunda gitmesin
Hep Sen
Herkesin bir derdi var işte benimde en büyük derdim sensin sabah kalktığımda gece uyuduğumda hep senin gözlerin acaba beni düşünüyor mu diye içi içini yiyen yüreğim
sanki sana hersaniye birşey olucak korkusuyla yıpranan kalbim ve hasta olmana bile dayanamadığım ruhum sen anla sevgimi sana bıraktım.İşte ben seni düşüncem bildim ruhum bildim gözlerim bildim dua’m bildim herşeyim bildim. ilk şiir yazdığımız gün belki de bağladı bizi bu kadar ve daha sonra gerçekten ve samimi gülen gözlerimiz yüceltti bizi aşk yolunda ve dua’larımız sağlamlaştırdı bağımızı ama herşeyden önce gelen bir gerçek var ki bu da birbirimize olan saygımız ve güvenimizdi.Herkesin dua’ları bambaşkadır hep değişir oysa benim hep aynı sadece sen senin gözyaşlarını silmek ve ölene kadar sarılmak tek istediğim bu bunları niye yazdığımı sorucak olursan aslında hep yazıyorum ama ya okumak istemiyorsun ya da sitem ediyorsun ama ben sadece seni sevdim ve hep sevmeye de devam edeceğim sen ne kadar sitem etsen de sadece tek kavuşmak istiyorum yıl umrumda değil isterse bugün isterse 70 yıl sonra sen benim gözümde hep aynısın lütfen değişme değişmeyelim saygımız , sevgimiz ve güvenimiz hep aynı kalsın çünkü biliyorum kavuşacak yollarımız ve gerçek olucak dua’larımız sana hep güveniyor ve çok seviyorum...
Sadece birşey söylemek istiyorum Güneşim
Ben seni hiçbirzaman yarı yolda bırakmadım asla da bırakmayacağım da sen hep sitem ediyorsun bu yüzden ama mutluluk yakında...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.