- 359 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MUHTEŞEM YÜZYIL DARBE
MUHTEŞEM YÜZYIL DARBE
‘Deden bile söndüremedi İslam’ın nurunu. Sen mi söndüreceksin Ebu Cehilin torunu?’
-Necip Fazıl -
Geçtiğimiz günlerde Türkiye’de raiting rekoru kıran Muhteşem Yüzyıl Kösem dizisi 30. Bölümde Sultan Genç Osman’ın ölümü işlenmişti. Sultan Osman’a reva görülen ölüm içler acısıydı. Tarihte ilk defa yeniçeriler ve vatan hainlerinin Sultan Osman’ı acımasızca öldürdüğüne tanık olmuştuk.
Şimdi bunları neden anlattığımıza gelelim. 15 Temmuz Darbe girişimi sonucu Genç Osman’a uygulanan işkenceler Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’a mı uygulanacak idi. Muhteşem Yüzyıl Kösem dizisi 30. Bölümde Sultan Genç Osman’ın yeniçeriler tarafından ölümü Cumhura bir mesaj mıydı. Eğer halkımız uyanmamış olsaydı Cumhur düşmanları tarafından işkenceler mi yapılacaktı.
Düşünün ki siz Osmanlı torunlarının olduğu ülkeye ‘bak bak siz zamanında padişahınızı böyle rezil etiniz’ mesajı veriliyor ve o ülke de beyinleri uyuşturulmuş torunlar ekranlara kilitleniyordu. Hamdolsun ki 15 Temmuz bir milletin uyanışına vesile oldu. Düşmanların tuzaklarına karşı Rabbimizin tuzağı galip geldi. Amerikası, Avrupası, CIA’sı, Fetö’sü, PKK’lısı rezil rüsva oldu. Rabbimiz gerçekleri bu millete gösterdi.
Şu an ne yapmalı. Yine Muhteşem Yüzyıl dizisinden yola çıkarak Kanuni Sultan Süleyman Han’ın yeniçeri başkaldırısına karşı, Yeniçeri ağasının kellesini alması ülke de otoriteyi sağlamıştı. Şu anda yapılması gereken ihanet edenlerin idam edilmesidir. Bu ülke de bundan böyle her kim darbeye teşebbüs ederse bunu canıyla ödeyeceğini bilmeli, idrak etmelidir. Osmanlı’nın torunları ile dalga geçilemeyeceğini tüm dünya bilmelidir.
Peygamber Efendimiz Medine’ye hicret ettiği zaman Yahudilerle Medine’de bir anlaşma yapmıştı. Dışarıdan bir düşman geldiğinde Medine beraber savunulacak yahut tarafsız kalınacaktı. Asla ihanet edilmeyecekti. Hendek Savaşı’nda Yahudiler Müslümanlara ihanet etti ve bunun bedeli ağır oldu. Yahudilerin başları vuruldu.
Netice olarak bize ihanet içinde olan bu münafıkların da idam edilmesini istiyoruz
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.