İki Yüzlü Medeniyet..!
Fransa..:
Terör saldırısına maruz kaldı yüz yıllardır belki de sayılıdır,
Netice de tasvip edilmeyen bir saldırı neticesi onlarca masum insan hayatını kaybetti,
ve akabinde haklı olarak olağan üstü hal ilan etti.
ve Demokrasi mitingi düzenledi...
Düzenlediği mitingi duyan "söz de, Medeni",
Dünya liderleri don’larını dahi çekmeden koştular ki, Bizim dönemin Başbakanı da her ne kadar makbule geçmediyse de gitti.
el-ele kol-kola yürüdüler...!
Öte taraf da orta doğu da hemen hemen her ülke de günün her anın da,
Hiç şüphe yok ki "söz de Medeni",
Dünyanın şer odaklarının desteklediği terör guruplarının düzenlediği binlerce saldırı da,! Binleri hatta yüz binleri aşan masum insanlar,
Maruz kaldıkları saldırılar da hayatlarını kaybederler sokaklar caddeler kan gölüne döner..
Bir tek,! "söz de medeni", ülkelerin kalkıp da hop durun bakalım siz ne ediyorsunuz demez..!
öte yandan özgür dünyanın demokrasinden bahsederler...
Şimdi benim onlara buradan diyeceğim bir çift sözüm var...!
Hadi sittirin oradan alçak sahtekarlar..!
ve gelelim 15-Temmuz-2016... TÜRKİYE... ve TÜRK milleti tarihinin en büyük ve en alçakça saldırısına maruz kalıyor.. yüzlerce masum insan.. ki, şüphe asla ve de katta yok... "söz de batının medeni" ülkelerinin desteklediği gün gibi aşikar ve Din adına hareket ettiğini topluma inandırmış bir şarlatanın neden olduğu Terörist saldırıda yüzlerce hayatlarını kaybedenlerin binlerce yaralının olduğu bir olay..!
ve haftalardır TÜRK MİLLETİ, sokaklar da özgürlük ve demokrasi diye haykırırken,
"söz de medeni" çağdaş batı ülkelerinden bir tek çıt dahi çıkmadığı gibi, haksız ve alçakça eleştirileriyle de açık ve net kin ve düşmanlıklarını kusmak’dalar...!
şimdi yine diyeceğim bir çift sözüm var...! hadi sittirin iki yüzlü aşağılık sahtekarlar..!
TÜRK MİLLETİ 7-Agu- 2016 da Dünya’ya Demokrasi ve Özgürlük diye haykıracak... !
acaba haberiniz mi olmadı yoksa...
Alçak ve sahtekar yüzünüz el mi vermedi...! gelmeye...
Lanet olsun size Lanet olsun sahtekar yüzünüze ve Lanet olsun medeniyet inize......!
TÜRKÜN TÜRK’DEN BAŞKA DOSTU YOK... NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
YORUMLAR
Avrupa Birliği, Avrupa'nın yüzyıllar boyunca kazandığı deneyimle ve oluşturduğu ortak ilkeler temelinde meydana getirildi. Avrupa devletlerinin ortak deneyimlerinin sonucu oluşan ilke ve idealler olan kalıcı barışın sağlanması, toplumsal refah, dayanışma, özgürlük, demokrasi, insan hakları, hukukun üstünlüğü, pazar ekonomisi ve girişim özgürlüğü bu yeni bütünleşme hareketinin temellerini oluşturuyor. Avrupa Birliği'nde amaç, üye devletlerin ve vatandaşlarının ulusal, kültürel, dilsel, dinsel çeşitliliğini bir potada eritmek değil, bu çeşitliliğin getirdiği dinamizmi güce dönüştürebilmek olarak ifade ediliyor.
AB'nin değerleri AB Antlaşması'nın 2. maddesinde yer alır. Bu maddeye göre, "Birlik, insan onuru, özgürlük, demokrasi, eşitlik, hukukun üstünlüğü ve azınlıklara mensup kişilerin hakları da dahil olmak üzere insan haklarına saygı ilkeleri üzerine kurulmuştur. Bu değerler, çoğulculuk, ayrımcılık yapmama, hoşgörü, adalet, dayanışma ve kadın-erkek eşitliğinin hakim olduğu bir toplumda üye devletler için ortaktır." Bu değerleri benimseyen ve geliştirme idealine hizmet edebilecek her Avrupa devleti AB'ye üye olabilir..
Bu sadece ABD' ye üye ülkelerini kendi sınırları içini de kapsadığı bir yasal yaptırım ve (söz )de uyumlu bir sözleşme bana göre ..
O yüzden olsa gerek Sözüm Ona ''Medeniyetler Ülkesi Avrupa Birliği Devlet ve Üyeleri 'en ufak bir Stratejik ya da Sosyolojik yaklaşımlara dahi bulmamışlardır...
Türkün Türk'den başka dostu yok' sözünüze katılıyorum
Ne mutlu Türküm diyene !!
Saygılar ..
NedameT
Teşekkür Ederim...
NedameT
Teşekkür Ederim...
Türk Milleti İslamın abı hayat aşısını olup, Gök Tanrıyı gönlünde bulunca, gönül insanları olarak ,medeniyete susamış insanlığa ,mimaride SÜLEYMANİYE, yaşamda, BOĞAZİÇİ MEDENİYETİNİ, bengisu olarak içirmiştir, saygılar sunarım.
NedameT
ALLAH Türk milletini ilelebet payidar etsin,
Teşekkür eder selam ve saygılarımı sunarım...