- 521 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
-Yazısız- Yazısına Yorum Yap
"-Yazısız-" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Tank teröristlerin değil, şanlı Türk ordusunun silahıdır. Halk, Türk, bayrağını taşıdığı sapı ordusunun kafasına çaktıysa bitmiştir umudum..yok teröristin başına çaktıysa karikatür, başına bayrak sapı çakılan unsuru yanlış seçmiştir. Saygılar ustaya...
Yekta Attila
@yekta-attila
Değerli üstadım, ister tank, top, tüfek; istersse jet, helikopter...
Milletin üstüne sürülmüşse, niteliğinin kuşkuya ve tartışmaya mahal bırakmadan anlaşılabileceğinde mutabık kalacağımıza inanıyorum...
Öyleyse, ayrıca sürecin okunmasındaki öznelliğin de konu edilmesi mi gerekiyor, bilemedim...
İlginiz ve yorumunuz için teşekkür ederim...
Selam ve saygılarımla.
Milletin üstüne sürülmüşse, niteliğinin kuşkuya ve tartışmaya mahal bırakmadan anlaşılabileceğinde mutabık kalacağımıza inanıyorum...
Öyleyse, ayrıca sürecin okunmasındaki öznelliğin de konu edilmesi mi gerekiyor, bilemedim...
İlginiz ve yorumunuz için teşekkür ederim...
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
@kemnur
milletin üstüne sürülen ordumuzdan teröristlerce çalınmıştı... pkk nın elindeki ordu malı siklahlara da çakın bayrak sapını ve şehitlerimize doğrultun, biz de anlayalım ki askerimizi, halkımızı vuran pkk değil, ordu... bu millet bayrak sapını ordusuna değil, Fethullahın başına çaktı...
7 Ağustos 2016 Pazar 15:45:55
Sevgili Yekta hocam, aynen sizin çiziminiz de olduğu gibi yüce Türk milleti emperyalizmin emriyle hareket eden militarist zihniyete dur diyerek canını ortaya koyup Demokrasisine ve Cumhuriyetine sahip çıkmıştır.
Ne mutlu bu halkın onurlu mücadelesi ile gurur duyacak şuurda olanlara.
Kaleminize emeğinize sağlık.
Saygı ve sevgilerimle.
Yekta Attila
@yekta-attila
Değerli kardeşim, uzun bir tartışmaya açık olan durumu en özlü ve doğru biçimde yorumlamışsın...
Varolasın...
Selam ve saygılarımla.
Varolasın...
Selam ve saygılarımla.