- 485 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
VELHASIL
Feto-pdy darbe teşebbüsünün akamete uğraması dolayısı ile tüm ülke olarak bayram ediyoruz edeceğizde inşallah. Zira bu millet 15 temmuzda Dumlupınar, Sakarya, Çanakkale, zaferlerini yeniden yazdığı için bu bayram en tabii hakkıdır.
Taşlar yavaş yavaş yerine oturuyor. İnşallah taş duvar ustaları tuğlaları muntazam yerine oturtuyorlardır. Oturtmalılar zira bir Türkiye daha yok. Dünya var olduğu müddetçe bu aziz millet bu topraklarda huzur içinde yaşayacaktır inşallah.
Sayın cumhurbaşkanımızın talimatı doğrultusunda gece demokrasi nöbetleri devam ediyor. Darbe ve ara rejim olarak altı olaya şahit olmuş biri olarak ilk beşinde sokağa çıkamıyorduk altıncısında eve dönemiyoruz. Şikayetmi? Asla değil. Ötekilerle farkın en bariz belirgisidir bu durum. Zira halkın zaferi ile sonuçlanmıştır.
Ancak demokrasi mitinglerinde ikili oynayanlara çok dikkat edilmesi gerekir. Zira onlar ilk fırsatta intikam! için o terör örgütü içinde olacaklardır yine. Zira bunların beyni yıkanmıştır. Onlar için feto-pdy vazgeçilmezdir. Feto-pdy nin bu yardakçıları şubat 1962 Talât Aydemir başkanlığındaki ihtilal teşebbüsü akim kalınca yargılandıkları mahkemenin hakimi Talât Aydemire sorar ‘’ Sanık Aydemir ihtilal teşebbüsünüzde kimler vardı’’ diye sorar. Talât Aydemir ayağa kalkar ve ‘’ muvaffak olsaydım sizde vardınız sayın hakim bey’’ der ve yerine oturur. Bu tarihi gerçekten anlatmak istediğimi anlamak isteyen anlamıştır.
Bu canilerin ve vatan hainlerinin cezalandırılmasından daha tabii ne olabilirki? Gönlümüz sap ile samanın karıştırılmaması ve kuruların arasında yaşların yanmamasından yanadır. Yetkili organların çok hassas davranmaları tavsiyemizdir. Zira ‘’ alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste’’ darb-ı meseli unutmamak gerekir.
Sen feto-pdy’ ye selâm verdin gel içeri, senin çocuğun onların kursuna gitti gel içeri vs. Hayatı boyunca feto-pyd ile hiçbir bağı olmayan ailelerin, çocuklarını mer’i kanunlar ölçüsünde açılmış olan kurslarına iki veya üç ay göndermiş olması ve sonradan ayrılması o ailenin o gruptan olduğu anlamı çıkarılmamalıdır.
15 temmuza kadar Feto-pdy nin burnunun dibinde olup onu meth edenlerin, görevi ne olursa olsun ‘’gazeteci, iş adamı, milletvekili vs. vs.’’aldıkları maaşların kesilmesi temennimizdir. Milletin vergilerinden aldıkları bu paraların kesilmesi ve ödenmiş olanların hazineye iadesini bekliyoruz.
Tek suçu feto-pyd yanlısı olmayıp okullarından atılan talebelerin tekrar okullarına döndürülmesinin temini, bu terör örgütünün kendi yandaşlarına yer açmak adına uydurma tutanaklarla ve hastane raporları ile Ergenekon, balyoz vs’’ davalarında emekliliği gelmeden tasfiye edilen asker, polis, ve memurların görevlerine dönmelerinin temini barış için iyi olur kanaatindeyiz. Milletimizin huzura ermesi için iktidar, muhalefet bir araya gelerek en kesin kararları almaları arzumuzdur.
Sayın cumhurbaşkanımızın ‘’ Bu güne kadar şahsıma hakaretten açtığım tüm davaları bir sefere mahsus olmak üzere geri çekiyorum’’ demesi barış işaretinin en güzel örneğidir. Bu kardeşlik ve barışın ateşlenme fişeğidir. Bizler de bunu fırsat bilerek yaşasın kardeşlik, yaşasın barış diyerek üzerimize düşen rahmani her görevi yapmamız gerek velhasıl.. Saygılarımla
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.