- 2196 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
KİLİT TAŞI
Her kemerin en üst ortasında bir kilit taşı vardır; kilit taşı sayesinde kemer binlerce yıl ayakta kalır. Çünkü taşlar hepsi yer çekimine tabidir ve bu çekim gücü taşların yanyana sıkışarak ayakta durmasını sağlar.
Kilit taşını söküp aldığınız zaman kemer
DERHAL SARSINTIYA UĞRAR VE GÖÇER...
İşte yüce Türk ulusunun hep birlikte omuz omuza dayanışma içinde yükselterek kurduğu Türkiye Cumhuriyetini ben tüm kurum ve kuruluşlarıyla bu kemerlere benzetirim.
Her kurumun yapısını ayakta tutan o taş, kilit taşı; ATATÜRK’ün ta kendisi, yer çekimi ise her Türkün yüreğindeki toprağına bağlılığı, vatan sevgisidir.
HİÇ KİMSE CUMHURİYETİN TEMEL KURUMLARI İLE HELE HELE EN ÜSTTEKİ KİLİT TAŞI İLE OYNAMAYA KALKMASIN!
ÖZÜ SÖZÜNE UYMAYANLARIN, BUGÜN DEDİĞİNİ, YARIN YALANLAYANLARIN VE ’SÜRÜYÜ KURT BASTI!’ DEYİP DE DEFALARCA YALAN SÖYLEYEREK İNANDIRICILIĞINI YİTİREN YALANCI ÇOBANLARIN SÖZLERİNE ALDANMASIN!!
Cumhuriyetin en büyük teminatı Türk Gençliği ve Atatürk’ün izinde yürüyen milli kahraman ordusu Türk Silahlı Kuvvetleridir. Bugün ordu gençlik millet ele ele yürümelidir.
Cumhuriyetin varlığına milletin ve vatanın bölünmez bütünlüğüne yönelik türlü irticai hareket şiddetle bastırılmalıdır ve milletvekilleri ettikleri yemine sadık hareket etmek zorundadırlar.
Şaban AKTAŞ
05.08.2016
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.