- 829 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Affetme Allah'ım
Her kandil gecesi sana dua ederiz biz
ve yüreğimizi ne zaman çaresiz hissetsek o gece yorgan üstümüzde
sana el açar dua eder öylece uyuya kalırız,
sana el açmak bizi rahatlatır
bilsekki dertlere çözüm gelmeyecek, gelmezse gelmesin biz ALLAH’a dua ederken zaten rahatlıyoruz, içimiz kuş gibi hafif oluyor diyoruz...
ramazan aylarındada bu rahatlığı yaşamak istiyoruz,
dilimizin kemiği var mı? elbette yok, her razaman ayında birilerine bütçemiz doğrultusunda yardım ediyoruz ve dilimizin kemiği olmadığı için "oh çok rahatladım bu yardım işini hep yapacağım" diyoruz ve sana söz veriyoruz.
hatasız kul olmaz felsefesinden yola çıkarak, hatalarımızı kabul edip
yine sana yalvarıyoruz "allahım affet" diyoruz...
ama sana karşı ne kadar samimiyiz bizde bilmiyoruz aslında,
dedimya dilimizin kemiği yok...
kandil gecesinde başımız secdeye giderken bin bir af dilenişle gidiyor,
hatalarımız için senden özürliyoruz ve diyoruzki "allahım affet"
hatalarımızı sana itiraf ediyoruz;
birdaha kimseyi üzmeyeceğiz
kimseyle dalga geçmeyeceğiz
hiç birşeyden bile olmasa, insanları sadece ve sadece sen yarattığın için seveceğiz...
bir daha hatalar tekrar edilmeyecek,kalpler gönüller kırılmayacak
bizi seveni sevecek, sevmeyeni sen yarattığın için seveceğiz...
dedikodu yapmayacağız, gözümüzle görmeden kimseyi suçlamayacak ve kimsenin hakkına girmeyeceğiz, çifte standart ise asla olmayacak...
peki ertesi gün ALLAHIM?
sencede söz verenler sözünü unutmuyor mu?
o gecenin büyüsüne kapılıp senden yüzlerce kez af diliyenler ertesi gün neden
unutuyor sana verdiği sözleri... affetme allahım,sana söz veripte ertesi gün verdiği sözü unutanları sen affetme...
orta okul yıllarımda babama bir soru sormuştum;
keşke demiştim,keşke allah tüm kullarının dualrını kabul etse ve herkes mutlu olsa dimi baba?
babam şöyle cevap vermişti,
"unutma allah herkesin duasını kabul ederse yeryüzünde kötülükler ayyuka çıkar... böylelikle mutlularda mutsuz olur"
nedenki baba dedim; neden yeryüzünden kötülükler ayyuka çıkar ve mutlular mutsuz olur..
babam şöyle dedi: "herkes herzaman güzel dualar etmezde o yüzden, bazen edilen dualar başkalarının mutluluğuna engel olabilecek kadar kötüdür"
sahidende öyle,herkes güzel ve samimi dua edemiyormuş büyüdüm ve öğrendim ve samimiyetsizce verdiği sözverişleri unutabiliyormuş.
19.08.2008
cumali efe