- 251 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DÜŞÜNCE ENERJİMİZ VE BİZ
İnsanoğlu enerjiden oluşan bir varlıktır.Düşünce ise buna en etkili enerjiyi var eder.
İnsan düşünceden yayılan enerjiyi yayar ve ona göre kişi ve olayları kendine çeker.İki insan düşüncesi ve onun enerjisinin farkında olarak bir araya gelirlerse güzel bir ilişki ortaya çıkar.
Bu arkadaşlık ,iş ,aşk olsun bu böyledir.Eğer bu olmazsa sahte ilişkiler ve mutsuz insanlar doldurur ortalığı.Etrafınıza bakın ,sanki istediği yaşamı yaşıyor gibi görünüp mutsuzluklarda yüzmektedir.
Çünkü düşüncesi ve yaşam tarzı zıtlıklar yaratmaktadır.Aynı zaman da düşüncesiyle asıl ruhunun istedikleri farklı enerji yayıyorsa o zaman tam bir bütünlük sağlanmaz ve mutlu olamaz
Neden o kişi beni üzdü
Neden ona verdiğim değeri vermedi,
Neden hep ben bunu yaşıyorum
Eğer algılarımızı iyi değerlendirirsek ve düşüncelerimize dikkat edersek ,hayatımızda ki olayları anlayarak ve kimseyi suçlamadan mutlu olabiliriz.
Karşınızda ki kişiye bir kelime kurun ,yapmak istedikleriniz olabilir,Onla ilgili soru olabilir.İçinde bir çok terim olsun , çeşitli olsun içeriği ve dinleyip kurduğu söyleme yada anlattıklarını gözlemleyin.
Kurduğunuz sözcük yada sorudan sadece bir kelime alıp yüyürüyorsa sözcükleri bu onun düşünce niyetini belirlemenizde etken olabilir.
Eğer sorduğunuz soruya ya da sözcüğe bir bütünlük sağlıyorsa bu sizin istediklerinize bütünüyle cevap verebilen bir düşünce enerjisine sahip diyebiliriz.
Eğer bir kişiye onun düşünce enerjisine zıt bir enerji yayarsanız , sizden uzaklaşır
Siz gerçekten sevmeyi ,değer vermeyi önemsemeyi seçmiş bir düşünce enerjisindeyseniz ve onun enerjisi bunu kapsamıyorsa ,sizden uzaklaşır.
Söylediği sözlerden çok altında yatan mana ve düşünce enerjisini algılayabilmek önemlidir.
Bu yüzden insanlar tanıma aşamasında bilinçsizce sorular sorarlar birbirlerine ve söylenen sözcükler hareketlerle birleşerek , sizin düşünce enerji sisteminizle bağ kurar.
İşte bazı insanlar ,daha tanımadan güvenirler ve severler.
Beni sende ne kadar var edersen ben o kadar gerçeğim, Seni ben düşünce enerjim de nasıl var edersem o kadar gerçeksin
Bazen bir ses konuşur sizinle, karşınızda ki ne söyler se söylesin ,size o ses yalan der evet bu iç sesinizdir.Bazen bu ses ego ve zihinle etkilenir.Genelde doğru çıkar nedense
Ne yapmalıyız
O beni sevecek , dersek sevilen o olur,Ben sevilmeye layığım ersek o bizi sever.
Ne istediğimize ve düşüncelerimize dikkat etmeliyiz ,üzen karşımızda ki eğil bizizdir her daim kendimizi.
Düşünce enerjisi kuvvetli,algılayan enerji ise ona göre şekil alan bir oyun gibidir.
O yüzden kandırma düşüncesi ne kadar kandırılmayı çekerse, karşısındakini kandırma düşünceside kendinin aldanmasına dönüşür.
Çünkü o kişi bir bakmışsın uzak kalmış ya da bir olay bir söz buna vesile olmuştur.
Hayat güzel bir oyun ve kendimizi tanıdıkça güzelleşen bir enerji döngüsü
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.