YORUMLAR
hem güldüm hem böyle bir kalemin ustalığına imrendim.
anlatımın ustalığı güzelliği okuttu yazıyı beğeni ile.
kalemine sağlık Üstat.
Kemnur
Bu nasıl bir hayal gücü böyle?
Ve... Ne güzel bir anlatım.
Ve de... Ne güzel bir dostluk !
"Sevelim sevilelim Dünya kimseye kalmaz."
Avrat dediğin; le başlayan kadın tarifiniz.
Erzurumlu İbrahim Hakkının "Marifetname"sine taş çıkartır.
O Kel Bedroş ikisini de çok sevdiğini söylemiş,
onlarla yaşadığı bir anısını anlatmıştı bana :
Bir gün Sami emekli gelmiş odasına.elinde kulak damlası,
"Müdürüm kutusunda yazmıyor. Ben bu damlayı kulağıma yemekten önce mi,
sonra mı damlatacağım?"
Kafa mı buluyor gerçekten de bilmiyor mu? karar verememiş Müdür.
"Yemek yerken tatlıya geçmeden kalk damlat. Tatlıyla kulak damlası iyi gider" demiş.
Ne desin ki başka?
Bunların üçü de iyi insanlardır. Dost canlısı dırlar.
Selamlarımla öperim gözlerinden Can Dost.
NOT:
Üstteki resim eskiye ait değil mi? Sağlığın yerindedir inşallah...
Kemnur
Kemal derecesinde mizah
Sami hocamla bu alanda her zaman çekişirsiniz de fotofinişte hanginiz geçer ona karışmam
Ben de şaka maka ne yanar dönerim
Yatacak yerim de sanki yok
Nihayet Hocam
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket
En derin saygı ve selamlarımla...
levent taner tarafından 8/3/2016 6:11:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
Sevgili Kemal.
Öncelikle belirteyim ki yazını okumadan önce gözüme çarpan ilk şey olan yukarıdaki resim içimde tarifi imkansız sızıların oluşmasına sebep oldu.
Hem seni o hallerde gördüğüm için, hem de benzerini kendim de yaşadığımdan...
Allah kimseleri o hallere düşürmesin. Çok şükür ki benim yayınladığım resimde hayli iyi durumdasın ve o resim çok daha yakın bir zamana ait.
Yazıya gelince: Yav ikimiz tamam da arada başkaları da kaynıyor. Zavallı Bedri abiyi mahalle kabadayısından huzur evi müdürüne kadar sokmadığımız kılık kalmadı. Son olarak adamcağız Nasreddin Tûsi bile olmuş baksana.
Öykü şahane, kurgu harika. Bence Kamil Oğuz böyle bir dostu asla kaçırmasın elinden. Hani ben senin için canımı bile veririm ama kadın kılığına girmem. Ama bak fedakar Sami Emekli yapıyor. Dolayısıyla o Kamil Oğuz denen suratsız mendebura söyle arkadaşının kıymetini bilsin.
Bu arada merak ettim: Nurten Koşşş hiç '' Ulan sen benim üzerime bırak gül koklamayı, gidip nasıl deve dikeni koklarsın ulannnn.'' Diye Kamil Oğuz'u ayıklamadı mı? ))))))))
Selam ve sevgilerimle.