YORUMLAR
Sevgili Kemal.
Aynen benim çocukların durumu özetlenmiş bu yazıda.
Her ikisi de Endüstri Meslek Lisesi çıkışlıdır. Büyüğü bilgisayar, küçüğü sıhhı tesisat bölümü. gel gör ki İstanbul'a geldiğimizde her ikisi de kendi branşlarında ( Ustalık belgeleri olduğu halde) asgari ücretli bile bir iş bulamadılar. O seccadesini vitrine serip namaz kılan namussuzlar var ya, işte o namussuzlar çocuklara asgari ücretin de altında maaş önerdikleri gibi bir de sigortasız çalışacaksan gel. Diyorlardı.
Sonunda her ikisi de aynen senin hikayenin kahramanı gibi Güvenlik görevlisi oldular.
Senin hikayede tek bir husus gerçeklere aykırı olmuş:
Öyle her önüne gelen güvenlik görevlisi olamıyor. Önce bir kaç ay kurs görüp sertifika ve belge alması gerekiyor. Yani ''Haydi formları doldur, hemen işe başla'' Diye bir durum yok.
Vay beeee. Şaka maka büyüğü dokuz, küçüğü sekiz senedir Güvenlik Görevlisi olarak çalışıyor.
Hey gidi günler hey.
Selam ve sevgilerimle.
Kemnur
Bizim Azeri Türkçemizde bir atasözü var:
Yılan yarpuzdan nefret eder, o da tam yuvası önünde yeşerir.
İstediklerimizi elde ettiğimizde istemediğimiz bir çok yarpuzların hayatımızda yeşermesi hep bizi üzer.
Peki ne yapmalıyız?
ya monoton bir hayat sürdürmek için onları da kabul etmeliyiz,
aynı diğer atasözümüzün söylediği gibi: kaysı yemenin osurması da var
ya da mücadele etmelyiz. Bu da cesaret ister.
muhammed1347 tarafından 8/2/2016 11:20:54 AM zamanında düzenlenmiştir.
muhammed1347 tarafından 8/2/2016 11:23:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yerinde ve isabetli benzetmeler, tasvirlerle
süslenmiş sürprizli bir yazı.
Usta kalem bir başka oluyor tabii.
Selamlarımla Can Dost.
(Sami Hoca kaşınıyor farkındasın değil mi Dostum?)
Kemnur
sami biberoğulları
Arkamdan İttifaklar kuruluyor bakıyorum da.
Kemal nakavt, sana da bir iyilik düşünürüm artık Bederi abi. )))))