- 1009 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
BİZ HEPİMİZ
Biz hepimiz sessizlik yemini mi ettik görevlerimizi unutmaya başladık işlerimizi başkalarına havale ettik bu da bizim fakirleşmemizi kolaylaştırdı
Bedenlerimizi kutsal kabül ederiz değilmi o halde neden köle yapalım.
Çabaladığımız bütün zorluklar birlik olduğumuzu hayel ettikçe bana daha küçük görünüyor öğleyse dahası var demektir.
Bütün gücümüzle onları bulmalıyız cesur olmak isteyen insan cesur davranışları cesur davrandıkça öğrenir.
Bizim aradığımız deyişiklikleri başkalarının yapmasını beklemek yerine neden şimdi bizler yapmaya çalışmaya başlamıyoruz.
Bunları yaptığımız da yaşamımız deyişecektir bir kere cesaretle haykırdığımızda göreceksiniz kendimizi daha iyi hissedeceğiz neye odaklandığımızı kendimiz belirlemeliyiz
o halde iyi olan şeylere odaklanmalıyız.
Ömrümüzü adadığımız mirası neden başkalarına yem edelim.
Kısa süreli yanan mum değil ellerde tutulan görkemli meşale olmalıyız
Gelecek nesillere oldukca parlak yanan bir meşale bırakmak varken neden kör karanlıklar bırakalım dünyanın tamah ettiği meseleleri aramak yerine kendi içimizdeki özlemi dindirmeliyiz.
YORUMLAR
Ömrümüzü adadığımız mirası neden başkalarına yem edelim.
Kısa süreli yanan mum değil ellerde tutulan görkemli meşale olmalıyız
Mumun yalnız dibine ışık verdiğini ilk başta kabul edebilmiş olsaydık inanaın buüum hiç bu durumda olmazdık inanaın. Umaarım bir gün meşale olup, tüm evreni aydınlatacak ışığı kendi ruhumuzda görüp, tüm evrene yayabiliriz.
Kutluyrum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Elinize, kaleminize, yüreğinize sağlık Nihat gardaş. insanlarımız maalesef robotlaştı. Tepkisiz bir toplum oluştu. Güzel vatanımız ne kadar kötüye giderse gitsin her yapılan işler, konuşmalar alkışlanır oldu. Bir torba azığa oy verilir oldu. Maalesef vatanı milleti düşünen kalmadı. Hep çıkar düşünülür oldu. Güneydoğu, karadeniz bizden koparılmak isteniyor. Aelvi, sünni gardaşların arasına nifak tohumları ekilmeye çalışılıyor. Ülkemiz ise komaya girdi. Tepki veren yok. Komadan çıkmak isteyen yok. Uykudan kalkan yok artık. Karsa selamlar.
Susmak bizim kaderimiz oldu dost.
Susmasakta zaten konustugumuzun anlami yok.
Susturulmusuz hep, Konusan da ya güclünün , zalimin isine gelenleri konusacak ya da bir sekilde susturuluyor.
Dinlemeyi bilmiyoruz, saksakciyiz. dinledigimizi anlamiyoruz, objektif bakamiyoruz. Malesef böyleyiz.
Dün basbakanin halka yaptigi konusmayi dinledim.
Diyor ki" Malum is adami medya patronu icin, gelip benden rica da bulundu sonra da bakanimdan rica da bulundu bir is icin. bizde kabul etmedik. bundan dolayi hakkimizda aleyhte yayin yapiyorlar.
Bu görüsme olali aylar olmus.
Bu zamana kadar neden kamu oyuna aciklamadin diyen yok. Sizin basbakan olarak o masada böyle bir pazarlikta ne isiniz var diyen yok.
Herkes alkisladi. Belki de sussak daha faydali olacak, konusan böyle konusacaksa. Sevgiler saygilar degerli dostum...
ah be can ... ah kanayan yaralarimiz bunlar... Olgun da ne güzel demis...
aha güzel yarinlariniz olur insallah ..
insallah biz de görürüz,..........
zor ... umudum yok pek ama böyle yurdumun insaninin güzellikleri hak ettigini düsünüyorum.. ve bir güzellik görsem ülkemde nasil mutlu oluyorum bilemezsin......
sevgilerimle ...............
Biz hepimiz sessizlik yemini mi ettik görevlerimizi unutmaya başladık.
SUSMA..SUSTUKÇA SIRA SANA GELECEK GİBİ...DOĞRU TEŞHİS..
Gelecek nesillere oldukca parlak yanan bir meşale bırakmak varken neden kör karanlıklar bırakalım..
GENÇLER GELECEKTİR CUMHURİYET EMANET EDİLEN..GELECEK EMANET EDİLEN..
PEKİN OLİMPİYATLARI BİTTİ BİTİYOR...2 GÜMÜŞ ALDIK...
Okullara ibadethane yapılsın diye önerge veriyor iktidardan bir kadın milletvekili. Oysa o okulun yanında karşısında ibadet yapılacak cami var.
Peki okullara tam teşekküllü spor salonu yapılsada olimpiyatlarda madalyaları toplasak.
Kutladım .