YORUMLAR
Merhabalar Kemal hocam.
Güzel ve anlamlı bir öykü okudum.
Gerçekten de insan oğlu, inanç ve bilim adına yaptığ bunca tersliklerle dünyayı cennete mi çevirecek? gelecek nesillere miras olarak cehennemden başka birşey bırakmıyıruz maalesef.
Kemnur
tüüü onca uğraştan sonra cennete varmışken kovulmak kötü olmuş, kahramanımız bu şoku anca dönüş yoluyla atlatır bence...
yazılarınızda vermek istediğiniz mesajlar hep var ve bunu başarıyla yapıyorsunuz
dikkatli, disiplinli, sabırlı çalıştığınızı düşünüyorum...
tebrikler
Kemnur
Sizin bir suçunuz yok, Kemal abim sizin suçunuz yok. Sizlerin yazılarınızı okuduğum için kendime kızıyorum.
Hayır gelmişsiniz kaç yaşınıza, bilmeniz gerekir ki güneş ışınları dik açıyla yeryüzüne indiği anlarda güneşlenmek tehlikelidir. Hadi güneşleniyorsunuz bari kafanıza geniş siperli bir şapka takın.
Hayret bir şey ya! Öyle politik göndermeler, zebanilerle gereksiz muhataplıklar falan çık çık çık...tövbeler tövbesi. Bir şey değil üstüne üstlük birde çarpılacaksınız.
Arkadaş, ya birinizin kafasına kaysı ağacından tuğla düşer kendini astronot sanır, ya da birinizin kafasına güneş geçer cennete gittiğini sanır sizinle mi uğraşacağız ya?!’’ kaç seferdir söylüyorum benim iznim olmadan hiç biriniz cennete giremez uzaya çıkamazsınız diye...
Neyse yine de kaleminize emeğinize sağlık
Saygı ve sevgilerimle.
Kemnur
Serhat BİNGÖL
Saygı sevgilerimle.
Nasıl kızmıştım;
"Sana kredi veremeyiz" diyen banka memuresine.
Şimdi ona dua ediyorum.
Meğer kızdığım o kızcağız beyin sağlığımı korumuş ta haberim yokmuş.
Eğer;
"Krediniz onaylandı" deseydi.
O parayı alıp sen sevgili dostum gibi bir otele gidecektim 3-5 günlüğüne.
Peki sonu ne olacaktı?
Ben de kafayı yiyecek böyle yazılar yazacaktım.
"Şükürler olsun Allahım Sana Şükürler olsun"
Tabii ki şaka!
Hayal ediyor, yazıyor bizlerle de paylaşıyorsun.
Değişik bir tat, değişik bir lezzet senin yazıların.
Selamlarımla Can Dost...
Kemnur
Bedri Tokul
Keşke çıkarken bana mesaj yazsaydınız.
Telefonlaşır sizi beklerdim.
Evim de çok kolay yerde.
sizin geçtiğiniz yolun üzerinde.
Bir çayımı içer yemeğimi yer sohbet eder tanışırdık.
Bir daha yolunuz düşerse beni çiğneyip geçmek yok ona göre...
Selamlarımla.
Kemnur
Çok hoş bir öykü.
Sonunu da iyi bağlamışsın. O kadar insanı öldüren birinin cennete gidememesi lazım bence de )))))
Selam ve sevgilerimle.