- 635 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GENEL DURUMA İSTİNADEN
Ülke olarak, zor bir dönemeçten geçtik.Allaha çok şükür yaşanan olumsuz durum bertaraf edildi ama iktidar yetkililerinin söylediğine göre tehdit unsurları devam etmek de. İlk önce arz edeceğim, Allah böyle bir durumun bir daha olmasından korusun ve ülkeyi karıştırmak isteyenlere de fırsat vermesin. Ama yaşananlardan kesinlikle ders almak lazım ve yaşadığımız bu sürecin en önemli verdiği ders, birlik ve beraberlik için de olmamız gerekliliğidir… İdeolojik olsun, Siyasi olsun hangi düşünceye sahip olursak olalım, bir çatı altın da kenetlenmemiz gerekir… Ülkemiz de yapılan darbe girişimi, ülke’nin bütünlüğüne yöneliktir ve tüm vatandaşlarımızı kapsamaktadır, Allah muhafaza hedeflerine ulaşmış olsalar idiler, hepimiz etkilenecektik, ülke de kaos olacaktı… Bu yüzden kişisel düşüncelerimizden sıyrılıp, bir bütün olmak muhakkaktır, gerçi siyasilerimiz ve halkımızın gösterdiği yaklaşımlarla bu başarıldı ki ülkeye yönelik olan darbe girişimi bertaraf edildi. Önemli olan bu dirayetimizin devam ettirilmesidir, bu süreç de emeği geçen herkese teşekkür ediyorum ve ülkemizin bekası’nın, barış ve huzur demokrasi için de daim olmasını diliyorum ve ayrıca eklemek istiyorum; gelinen bu süreç de şehitlerimize allah’dan rahmet diliyorum ve yaralı vatandaşlarımızı da acil şifalar diliyorum.Saygı ve Sevgi ile kalın. (SİYASİ DÜŞÜNCEMİZ NE OLURSA OLSUN, ORTAK KAYGIMIZ VATAN OLSUN.)
OKAN YILMAZ / TEMMUZ’2016
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.