- 906 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
HÜCRE
İçimdeki hapishanenin hücresine tüm olumsuzluklarımı koydum bu gün.Ağır,kalın demir kapılar kapadım üzerine.Zincire vurdum pişmanlıklarımı.Gün be gün yaktım anılarımı..
İtirazlarımı,yanılgılarımı,kırdıklarımı ve beni kıranları..
Üzerini örtemediğim tüm utançlarımı,unutamadığım hatalarımı ve korkularımı.
Yarım kalmışlıklarımı,hayal kırıklıklarımı.Söylemek için çıldırırken sustuklarımı.
Hepsini içimdeki karanlık hücreye sakladım.
Bir gün aniden gelip içimde kanayan bir yara açanı,derdime dert katanları,dost görünüp düşman olanları.
Paylaştıklarımı ya da paylaşamadıklarımı.Acılardan arta kalanlarımı.
Kırık dökük hayatımı,aşk sandıklarımı..
Artık kırpıntıları kalmış zamanımı,hatta ay ışığımı ve yıldızlarımı..
Ayrılık anlarımı,acı vedalarımı..
Hep bu hücreye attım,tabularımı..
Gece karanlığında gözlerimin asıldığı tavanı.Boşuna harcadığım sabrımı.Beni terk etmiş uykularımı.
İçimde umutsuz bir aşkın iflah olmayan, ilaçlanmayan yaralarını.Aldanmalarımı,gözyaşlarımı.Yazdıklarımla yazamadıklarımı.Ayaklarıma dolanmış prangalarımı.
Hiç kimse dokunmasın hücremin kapılarına..Onlar kapalı kalsın ebediyen.
Kilitleri paslansın..Unutulsun..
Dost bildiklerim..Sevgilim dediğim..
Şimdi yalnız kalmak istiyorum..
Unutulmak istiyorum kapılar ardında
Bu hücrenin en son mahkumuyum ben
Ve son gardiyanı tutukladıklarımın...
--------------------------------------------------------------------------------
YORUMLAR
bazen olmadik zamanlarda komik duruma duser ya insan.ya da bir hata yapar morali bozulur oracikta.iste o anlar icin kendim icin bir cumle gelistirdim.epey zamandir kullaniyorum bunu:"nasil olsa 3 gun sonra hatirlamayacagim,unutacagim yani".hep oyle olmustur bana.ama bu yaziyi okuduktan sonra diyorum ki acaba unutmuyorum da biriktiriyor muyum kafamin bir yerlerinde.cuku soyle dedi yazar: "uzerini ortemedigim tum utanclarimi,unutamadigim hatalarimi ve korkularimi"...