YORUMLAR
"Sevgili Kemal.
Hem çok komik hem de oldukça bilgilendirici bir yazı olmuş.
Diyorum ki o Al Karısı olayının - bir efsane olsa da- aynen böyle bir olay olduğunu, özellikle doğu illerimizde çok yaygın bir efsane olduğunu not olarak yazsa mıydın acaba? Yani o bilgiler hikaye içinde karambole gitmemeli bence.
Hikayeye gelince ben olsam Sami Emekli'ye bu kadar acımazdım. Huzur evine düşme sebebi çok masummuş, hele de Kamil'in düşme sebebiyle kıyaslanınca)))))))))))))
Eeee artık bir havuz sefasına hazır ol. Mükafat olarak. Yanlış anlama )))))))))))))
Selam ve sevgilerimle.
Kemnur
Kemnur
sami biberoğulları
Yüzümüzde kocaman bir gülümsemeye sebep olduğunuz için çok teşekkür ediyoruz Kemal Hocam :)
kaleminiz yüreğiniz dert görmesin nice yazılarda görüşmek dileğiyle
Kemnur
Yahu sayın Mangırcıklıoğlu Sami ağabeyi ben bekar biliyordum! Demekki Alkarısıyla evliymiş. Hele geçen sizin yayınladığınız resimde ağzı burnu yamulmuştu! Demekki o Alkarısı yapmış! Yazık yahu adam dipçik gibiydi! Ne hallere girmiş. Bak ağabey size bir sırrını vereyim. Saçları sırım gibi ama ağzında bir tek dişi yok haaaa!!! Benden duymuş olma da! Hani derler ya dişi olmayanın Kuşu olmazmış! Kuşu beslemek lazım gelmez mi? Yahu en azından Posta güvercini olarak kullanır!
Yüreğiniz dert görmesin inşallah.
Devamını sabırsızlıkla bekleyeceğim.
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
Müdür Kibar aynı zamanda da kel Bedroş bu tatlı iki ihtiyara sarıldı. Öptü kokladı onları.
"Allah sizden razı olsun.İyi dostlar, gerçek dostlar. zor bulunur dostlar" dedi.
"Siz her zaman gelin. Şekerin, lokumun, kahvenin lafı mı olur?" diye de ekledi.
Tamam işi çözdüm. En kısa zamanda ya para bulmam ya da kredi çekmem lazım.
Ondan sonra üç gün mü olur, beş gün mü ver elini bir havuzlu otel...
Bakar mısınız yazının güzelliğine?
Güzel bir yazı yazabilmek için demek ki tatil şart.
Her ikinizi de sevgiyle muhabbetle öperim o dost gözlerinizden.
Sağ ol Var ol Can Dost.
Öğretmenime de selam ve Saygılar...