- 759 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BOŞUNA BENİMLE UĞRAŞMA DOKTOR !
Hani şu bir çeşit yapay acı üreticisi, bütün misyonunu o kıçı kırığa yükleyen arabesk şarkıda ki doktor sen misin ? Eğer o sensen "boşuna benimle uğraşma doktor ! "biraz dışarı çık hava al hazır sen dışarı çıkmışken belki senin o tos pembe dünyana tecavüz edebilirim, zaten verdiğin miligramları çoktan aspirinle değiştim, en azından baş ağrımı kesiyorlar.
Kısa sürede anladım biliyor musun ? Polyanna denilen orospunun senin babaannen olduğunu, bu sanırsam kalıtsal bir durum, genetik mutluluğun kıçından girip ağzından çıkıyor ve sen gerçekten bir karanlık körüsün karanlığı göremiyorsun.
Derin nefes almanın insanı domaltan bir gücümü var yoksa bu senin bir fantezin mi ? Bak eğer bilmiyorsan sana öğretebilirim , insanlar sandığından hatta sanmadığın kadar aşağılık...sürekli merhamet çukurları kazıyor vicdan tuzakları kuruyorlar, insanlar bir çeşit zehir salgılıyorlar, evet bu kısım biraz biyoloji gibi oldu farkındayım ...oral yapan bir fahişe olduğunu düşün ve insanlar bütün yüreğine zehir atıyorlar, sonra o donunu fermuarını çekip gidiyor, sonra sen kalbini bir peçete ile siliyorsun. Çocukken de arkadaşlarınla böyle terapicilik mi oynardın, unutmayı dene demek ne demek ...unutmak denenir mi unutmanın bir ön çalışması var mıdır ? İhanet çok derin izler bırakır, hata koleksiyonu yaparsın insan seversin, sen insan seven bir türsündür, ama insanlar seninle seni mutlu etmeyen ilişkilere girerler ,mesela ruhunla düzüşürler üstelik sen mutlu sona gelmeden, ruhunun kasığında acı duyarsın ve ruhun bütün vicdan, iyi niyet sadakat, penislerini tanır. Şimdi hayatıma bir çok günah , hata, yalan , ihanet girdi ve ben hepsiyle yattım , ve her birini diğeri ile aldattım .
Ne yani şimdi sen bütün bu yaşananların oral yolla alınan yaklaşık yarım santim çapındaki bir hapla geçeceğini mi söylüyorsun, evet o şarkıda ki doktor sensin “boşuna benimle uğraşma doktor”
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.