- 666 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
-Yazısız- Yazısına Yorum Yap
"-Yazısız-" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Yekta Attila
@yekta-attila
Bu sorunun cevabı, bugün size sorulan sorudur...
chaotica
@chaotica
Siz-biz yapmayalım, site yönetimi bunu yasakladı.
Yıllarca taraf olmadığınız parti ve kurumlar tarafından konuya ilişkin uyarılmışken, Burhan Kuzu bizzat "muhalefeti dinlememekle hata ettik" demişken, bugün "tü kaka" dediğiniz yapıya karşı söylenen her gerçeğe son birkaç yıla kadar siper olmuşken, Uğur Mumcu yıllar önce Rabıta'yı yazmış, gerekli tüm uyarıları yapmış karşılığında canından olmuşken, yaşananlar karşısındaki reaksiyonu için Cumhurbaşkanı CHP'ye teşekkür etmişken, nöbetlere her akşam hemen her görüşten insan katılıyorken, üstelik lokomotif gibi görünen yapı dışındakilerin amir korkusu olmadan, hakikaten gönüllü katıldıkları bir organizasyondan sonra bu soruya ve yukarıdaki karalamaya sadece "biraz insaf! biraz vicdan!" diyebilirim ama demeyeceğim. Bu yüzden sorunuza gülüp geçiyorum.
Yıllarca taraf olmadığınız parti ve kurumlar tarafından konuya ilişkin uyarılmışken, Burhan Kuzu bizzat "muhalefeti dinlememekle hata ettik" demişken, bugün "tü kaka" dediğiniz yapıya karşı söylenen her gerçeğe son birkaç yıla kadar siper olmuşken, Uğur Mumcu yıllar önce Rabıta'yı yazmış, gerekli tüm uyarıları yapmış karşılığında canından olmuşken, yaşananlar karşısındaki reaksiyonu için Cumhurbaşkanı CHP'ye teşekkür etmişken, nöbetlere her akşam hemen her görüşten insan katılıyorken, üstelik lokomotif gibi görünen yapı dışındakilerin amir korkusu olmadan, hakikaten gönüllü katıldıkları bir organizasyondan sonra bu soruya ve yukarıdaki karalamaya sadece "biraz insaf! biraz vicdan!" diyebilirim ama demeyeceğim. Bu yüzden sorunuza gülüp geçiyorum.
Yekta Attila
@yekta-attila
Şimdi de böyle dediğinize göre, " 6. Filoyu kıble belleyip namaz kılındığı unutuldu mu?" demenize de ben gülüp geçiyorum...
Evet, "Biraz insaf, biraz vicdan!"
Evet, "Biraz insaf, biraz vicdan!"
chaotica
@chaotica
Referans noktamı gözden kaçırmayınız lütfen. O nokta meydanlar değil çalışmanızdaki haksızlıktır.
29 Temmuz 2016 Cuma 01:12:30
Valla yorumu içinde zaten )))))))))
Ayrıca bir şey yazmaya gerek yok.
Selam ve sevgilerimle.
Yekta Attila
@yekta-attila
Çok teşekkür ederim, değerli hocam...
Selam ve saygılarımla.
Selam ve saygılarımla.
27 Temmuz 2016 Çarşamba 15:27:45
Üstat sayfalarca yazılıp ta anlatılmaya nı; çizginizle mükemmel anlatmışsınız tebrik ediyorum.
Selamlar saygılar olsun
Yekta Attila
@yekta-attila
Teşekkür ederim...
Bizimki, 'su taşıyan karınca' misali...
Saygılarımla.
Bizimki, 'su taşıyan karınca' misali...
Saygılarımla.