- 731 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Oyuncak Hikayesi
Az sonra yapılacak oyuncağın ağacının adı "Amigdalatonus" ağacıdır. Bu ağaç yalnız ve yalnız insan zihninden gelen enerji kırıntılarıyla beslenir ve dikiminde çok dikkat edilmelidir. Beynin Broca ve Vernica bölgelerinin tam ortasına dikilmelidir ki onun dış dünyayla olan oksijen bağı kopmasın.
Bu ağacı kesen ustalar yeni filizlerin çıkmasını sağlayan özel bir aletle bu kesimi gerçekleştirir.
Bakın usta şuan oyuncağı yapmaya başladı. Elinde ne bir çivi var ne bir keski. Sağ tarafında duran ama sizin göremediğiniz onun yardımcısı. Sol tarafındakini az bulanık görebilirsiniz, gözünüzü ovuşturmayın onun genel görünü mü öyledir, o da işin püf noktalarını ustanın kulağına fısıldayan.
Usta ne yapıyor gördünüz değil mi bir damla gözyaşı damlattı oyuncağa. Bu durumu hafife almayınız lütfen. O damla ruh verecekmiş oyuncağa.
Oyuncağın yapımındaki son ve en zor aşamaya geldik. Bu kısımda kafanız karışabilir. "Ne oluyor ya hu! " dediğinizi duyar gibi oldum. Evet, gördüğünüz her şey gerçek. Oyuncak ustayı şekillendirmeye başladı değil mi? Ama bu bir yanılgı. Oyuncağın ipi bir önceki aşamada takıldığı için sağ ve sol cenahtakiler oyuncağın doğru bir şekilde yapılıp yapılmadığını kontrol ediyor. Usta da biraz huylu bir insan olduğu için siz onun oyuncak tarafından şekillendiğini sandınız.
Evet oyuncak hazır.
Hikayemize başlayabiliriz. Pardon hikaye bitti!
Bitti mi dedim
Ben demedim iplerimden tutan söyletti bana bunu!
Fetö’süz, Pkk’sız, bir ülkede olsak ne güzel olurdu. Bunu ben söyledim hemen evhamlanmayın :)
Hüseyin Aktaş
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.