- 372 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MİLLETİN ZAFERİ
Hiçbir darbenin normal şartlarda, hukuk çerçevesinde hiçbir zaman yeri olmayan tamamen hukuka ve anayasaya aykırı çerçevede maalesef TSK içinde bulunan çok az bir güruh, Pensilvanya’ dan aldığı talimatla ülkemizin geleceğini olumsuz etkilemeye çalışanların verdiği talimatla böyle bir süreci başlatmışlardır. Fakat hamdolsun millet devletine sahip çıktı.
Milletimiz sokağa çıkmak suretiyle, tankın karşısında durarak, sıkılan kurşunlara göğsünü siper ederek, uçaklardan atılan bombalara aldırmayarak darbeye karşı dimdik bir duruş göstermiştir. Devleti korumak için silaha gerek olmadığını, milletin, devleti koruyabileceğini gördük. millete, demokrasiye ve halkın seçtiği sivil iktidara karşı yapılan kalkışmanın devletin meşru gücü ve milletin takdire şayan ferasetiyle püskürtülmüştür. Bu bağlamda da ‘’ milletin asıl gücü tankı, topu, tüfeği değil imanlı ve inançlı evlatlarıdır, Bu bir meydan muharebesidir kimsenin tribünden seyretmeye hakkı yoktur’’diyen merhum 54. Hükümetin başbakanı prof dr. Necmeddin Erbakan’ rahmetle minnetle anıyoruz. Mekânı cennet, yattığı yerler nur içinde olsun inşallah. Amin.
Demokrasilerde iktidarlar seçimle gelir, seçimle giderler. Millet iradesine dayanan bu demokratik yol haricinde iktidarı değiştirmeye çalışmak ve istemek suçtur ve milletimizce de hiçbir kıymeti yoktur.
Darbenin ‘’ başkanlık sistemini gerçekleştirmesi için Cumhurbaşkanının bir uygulamasıdır’’ diyecek kadar ahlâk dışına çıkanlar oldu. Başkanlık için kendisinin de ramak kala kurtulduğu bir organizasyonu yapabileceğine inanmak ve bunu böylece yayımlamak ve dillendirmek en kibar şekli ile safdilliktir. Şehitlerin, yaralıların, tevkiflerin, ve yaşanan tüm olayların oluşumunu bu muhal düşünceye bağlamak hiç te doğru olmaz.
TSK üniforması içinde kendisini adam zannettiklerimizin üniformaları çıkarılınca sudan çıkmış ıslak fare ve besihanelerde kesilmeyi bekleyen tavuklar gibi toplama yerlerinde tezahür ettiklerini paylaşım sitelerinden, yazılı ve görsel medyadan gördük ve öğrendik. Kendilerini böyle ucuza satanların ailelerine bıraktıkları en büyük miras rezalettir.
Darbeninde bir hukuku, asaleti, yolu ve yordamı vardır. Bunların yaptıklarına ne demek gerekir bilemiyorum. Vatandaşı, TBMM’yi, cumhurbaşkanlığı külliyesini, emniyet müdürlüklerini, otelleri, vs. bombalamak nasıl bir mantıktır? Emir alan bigünah ‘’rütbesiz erat ‘’ hariç hiç birinize üzülmüyoruz. Hatta idamınıza karar verilirse boynunuza yağlı ipi geçirecek bir çok gönüllü cellat çıkacaktır.
Darbe gerçekleşse idi onlarla beraber olduklarını mutlulukla bağıracak olan ve şu ana kadar bu terörünün içinde olan ve onlara yar ve yardımcı olanların şimdi toplanılan meydanlarda fetö aleyhinde slogan attıklarına şahit oluyoruz.
Milletimizin zaferi ile sona eren böyle bir oluşumun ülkemizde bir daha yaşanmaması temennisiyle, darbe girişimine karşı dururken şehit düşen vatan evlatlarına Allah’tan(c.c.) rahmet, yaralılarımıza acil şifalar diliyorum. Geçmiş olsun, milletimizin başı sağ olsun. Saygılarımla
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.