- 1292 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
OLAĞAN ÜSTÜ HAL Mİ DEDİNİZ?!’’
Ülkemizde 15 temmuz akşamı yaşananlar elbette kabul edilemeyecek kadar korkunç şeylerdi. Ancak daha korkuncu hayatın gerçeklerinden izole olmuş bir kesimin yaşananlara duyarsız kalmasıdır.
Yinede o kesimlerin yaşanan olaylardan dolayı korkmaları ve meydanlara inip demokrasiye yani kendi iradelerine sahip çıkmamaları da bir şekilde anlaşılır. Zaten o kesimlerin tankların karşısına çıkabilecek yüreklerinin hiçbir zaman olmadığını önceki darbelere verdikleri destekten biliyoruz. Çünkü, onların darbeleri de darbecileri de sokaklar da ahlaksızca alkışladıklarına defalarca tanıklık etmiş, hatta darbecileri göreve davet ettiklerini de görmüştük.
Tamam ama meydanlarda demokrasi mücadelesi veren, uçaklardan atılan bombalara ve ateş açılmasına, tankların hunharca üzerlerine sürülmesine aldırmadan o tankların altında kalmalarına rağmen, yılmadan sokaklarda milli iradeye sahip çıkıp demokrasi mücadelesi veren onurlu insanların ulusal mücadelesini, ŞEREFSİZCE, AHLAKSIZCA, KORKAKÇA ve HAİNCE, türlü bahanelerin arkasına sığınıp sabote ederek küçümseyeceklerini doğrusu beklemiyorduk. İşin aslı o kesimlerin iğrenç zihniyetlerinden kaynaklı gerçekte demokratik insanlar olmadıklarını vatan millet sevgilerinin edepsiz yaşam standartlarıyla sınırlı olduğunu biliyorduk ama aşağılık olmakta ne ölçüde sınır tanımayacaklarını kestiremiyorduk, onu da görmüş olduk. Asıl, olağan üstü hal budur. Ne diyelim her şerde bir hayır vardır.
Hangi OHAL,kararı bir gün halkın üzerine helikopterden ateş açan ve aynı helikopterle tarihi düşmanımıza sığınıp ülkemizi dünyaya rezil eden yurt dışına kaçmak üzereyken hava alanında yakalanan hain maymunların olduğuna tanıklık ettiğimiz şu günlerdeki olağan üstü halden daha etkili olabilir ki?
VATAN SAĞ OLSUN.
Demokrasi şehitlerimize rahmet diliyor, meydanlarda kolunu bacağını kaybetme pahasına milli iradeye sahip çıkan, şişirilmiş sahte kahramanlara karşı mücadele veren her siyasi görüşten, yüce Türk milletinin, GERÇEK KAHRAMANLARINI saygıyla ve gururla selamlıyorum.
NE MUTLU Atasının maymun olduğunu değil, MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’ÜN OLDUĞUNUN BİLİNCİNDE OLANLARA.
Serhat BİNGÖL 21.07.2016
YORUMLAR
Siyaset uzmanının bu kadar bol olduğu bir ortamda konuyu yorumlamaya birikimim yetmez dostum. Normal şartlarda OHAL uygulamalarına şiddetle karşıyımdır. Fakat bazılarının önünü açtıkları pislikleri temizlemek için uygulamaya koydukları çabaları seyretmek de istiyorum, göreceğiz gelişmeleri bakalım: Saygılar
Serhat BİNGÖL
Ancak insanları da anlamak gerekir çünkü sosyal medyada müthiş bir bilgi kirliği var. Olaylar netleştikçe resmi yetkililerin yaptıkları açıklamalara göre sizinde bir önceki yorumunuzda dediğiniz gibi gerçekten de ülkemiz, önemli bir badireyi atlatmış. Çünkü darbeciler başarılı olsalarmış meğer şerefsizlerin en önemli amaçlarından biri de ülkede Atatürk’ün ilke ve inkılaplarını ortadan kaldırmakmış. Yani anladığım kadarıyla siyonist yapıların desteğiyle İran modeli sahte bir din devleti kurmak muhtemelen kuracakları o devletin başına şa şalı bir kutlamayla fetö şerefsizini getirip başımıza dikeceklerdi.
Yani özetle bu milletin verilmiş sadakası varmış.
Yorumunuza ilginize çok teşekkür ederim.
Saygı ve sevgilerimle.
Kemnur
15 Temmuz olayları devlet içerisindeki enstrumanların uyumsuzluklarını da gösterebilir
Hükûmet ve özellikle Cumhurbaşkanına zıddiyet duyanlar halk arasında olabildiği gibi devlet ve siyaset dünyamızda da var derim
İkincisi asker kavramını zedelemek gayesi de var bence
Her ne kadar silahlı kuvvetlerin ekseriyetini tenzih ederiz, minimal bir grupdur bu denilse bile netice daha farklı, dış güçler ve içerideki ajanları Türk Ordusunun kutsiyetine duyulan inancı deforme etmeyi, erozyona uğratmayı hedefliyor
Hani derim ki, olaylar Türkiye'nin kendi kendisine yumruk attırmak misali cereyan etti kanımca
Kuşkusuz teknolojinin kalkışmayı bertaraf etmede çok faydası oldu
Tek kanal döneminde olsak darbecilerin işi daha kolaydı
Oysa şimdi ele geçirmeleri gereken o kadar çok yayın kuruluşu var ki
Yine cep telefonu sinyalleri önemli bir dez avantaj
Doğru insanların organize olmalarını sağlayan bir avantaj aynı zamanda
Hep derim, Yassıada zamanında Türksel olsaydı Egesel ve Gürsel bu kadar etkinleşemezdi, Rahmetli Menderes teamüllere aykırı biçimde öğlen vakti idam edilir, "dam üstünde saksağan vur beline kazmayı" hesabı, idam şafakta olmaz mı yahu! Eğer Türksel olsaydı son anda bile savcı Egesel'e ulaşılabilir ve idam darağacı aşamasında bile durdurulabilirdi, tabi ecelse eğer şarzı bitmiş olur yine ulaşılamazdı belki de, ayrı konu o da
Kalkışmayı bastırmada şüphesiz halkında rolü büyük
Yalnız bu demokrasi nöbetlerinin cılkı çıktı kanaatimce, dat dat kornalar, düğün dernek programları, yahu bir sürü şehit olan var, anma da sessiz olur, nöbette sessiz olur, nöbet getirecekler en sonunda
Hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet dilerken, tekrarından Allah'a sığınırım
Nihayet Hocam
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza selam ve saygılarımla...
Serhat BİNGÖL
Yorumunuza ilginize çok teşekkür ederim.
Saygı ve sevgilerimle.
Sevgili Serhat.
Daha önceki bir yazımda da belirttiğim gibi 15 Ağustos 2016 akşamı '' Bu bir darbe değil, senaryo'' Diyen ne kadar vatandaş varsa arkadaş listemden çıkarmıştım.
Sonra gördüm ki bu vatandaşların büyük çoğunluğu bu olayın bir darbe girişimi olduğunu kabul ettiler. İnan bana bu bile oldukça büyük bir aşama onlar adına.
Haa kafaları kurcalayan sorular yok mu?
Elbette var. Sana sorulduğu gibi bana da soruluyor.
1-Mesela Mit Müsteşarı saat 16 da bir darbenin başlatıldığını haber verdiği halde niçin saat 22 ye kadar beklenmiş?
Ancak şu husus gözden kaçırılıyor: Aynı anda I. Ordu komutanı telefonla arıyor Cumhurbaşkanını ve '' Darbe başlattılar. Hemen oradan ayrılıp buraya gelin'' Diyor.
Ortalık toz duman vesselam. ''Darbeyi durdurun'' Diye emir vermek lazım. İlle velakin hain kim, vatansever kim belli değil. Kim darbenin içinde, kim değil belli değil. Genel Kurmay Başkanınız ve kuvvet komutanlarınızla bağlantı kuramıyorsunuz. Kime diyeceksiniz ''Darbeyi durdurun.?'' Devamlı yanınızda olan altı yaverinizden 5i daha sonra darbeci çıkıyor. ''Buraya gelin'' Diyen I. Ordu komutanına güvenebilir misiniz acaba?
Bu arap saçına dönmüş ortamda bir takım şeylerin netliğe kavuşması lazım. İşte darbeye hemen anında müdahale edilememesinin sebebi.
2- Cumhurbaşkanının hayatına kast edenler niçin o çıktıktan sonra onun kaldığı otele saldırdılar.?
Çünkü Cumhurbaşkanının nerede olduğu bilinmiyordu. Telefonla bir tv kanalına bağlanıp da halka sokağa çıkma çağrısı yaptığında yeri belirlendi. Ancak o da biliyordu yerinin belirlendiğini. Çağrıyı yaptıktan sonra derhal ayrıldı oradan. Zaten helikopterlerin oraya gelene kadar harcadığı zaman ona otelden kaçma fırsatı sağladı.
3- Neden jetlerle değil de helikopterle saldırdılar?
Çünkü desteğini gördükleri devletin vatandaşları da olabilirdi o otelde. Bir jet saldırısı onları dsa yok edebilirdi. O bakımdan helikopterle darbeci indirip direkt ona yönelmeliydiler.
4- Benim de kafamı en çok kurcalayan soru: Neden meclisi 7 kez ( Hatta daha fazla olduğunu söyleyenler var) Bombaladıkları halde Sarayın üzerine tek bir bomba düşmedi?
Bu soruya kimileri ''Saraya da saldırdılar ama saraydan uçaksavarlarla karşılık verilince vaz geçtiler'' Diyor ya ben ikna olmadım
Sonra bizim Kemal Face booktan bizzat benim sorduğum bu sorunun cevabını verdi: '' Çünkü babalarının bir meclise ihtiyacı yoktu ama saraya ihtiyacı vardı yönetime el koyduğu takdirde''
Haaa benimkiler de yüzde yüz kesin iddialar ya da deliller değil elbette ama bu sorular sadece başta ''Darbe değil senaryo'' deyip de daha sonra evet darbe ama başlangıcı darbe gelişimi senaryo '' Diyenlerin aklına gelen sorular değil. Başından beri '' Bu bir darbedir'' Diyen bizlerin de aklına takılan sorular. Cevapları hususunda da inşallah yanılmıyoruzdur.
Uzun lafın kıssası:
Bir büyük musibet oldu...İnşallah bin nasihattan faydalı olur tüm millete.
'' Biz size zamanında söylemiştik'' Diyenler var ya ( Burada yorum yazan vatandaşı kast etmiyorum. Vallahi de billahi de onu kast etmiyorum. İnşallah atlamaz hemen.) İşte onlara cevabımı da da bu gece yazdım astım ( Yazımı senin bu yazını okumadan önce yazdığımı da özellikle belirteyim.)
Selam ve sevgilerimle.
Serhat BİNGÖL
ülke ve dünya tarihinde böyle enteresan bir darbe girişimi yaşanmadığı için insanların acaba ne oluyor? diyerek olayları komplo olarak değerlendirip kafalarında soru işaretlerinin olması gayet doğal.
Doğal olmayan yüzlerce insanın öldüğünü gördükleri halde komplo diye ısrarcı olmalarıdır.
Gerçi siz yorumunuzda darbe sürecini safa safa aktarmışsınız ama naçizane yandaş veya karşıt televizyon kanallarından izlediğim kadarıyla Cumhurbaşkanlığı sarayının bombalanması için sarayın üzerinde uçan bir F16 nın pilotunun kiminle olduğunu şu an hatırlayamıyorum darbeyi yöneten komutanlardan biriyle yaptığı telsiz konuşmalarında (alt yazıyla da geçerek)hatırımda kaldığı kadarıyla aralarında şöyle sözler geçiyordu sarayın etrafında toplanmış insanları kast ederek burada toplanmış insanlar var ne yapalım? Telsizin diğer ucunda ki komutan gebertin itleri hepsini vurun. Zaten bu telsiz konuşmalarının ardından uçak alçak uçuş yaptığı için sarayın önünde toplanmış insanlar etrafa kaçıştılar kısa süre sonrada halkın üzerine iki bombanın düştüğünün görüntülerini yayınladılar o bombalardan biride görüntülerden anladığım kadarıyla sanırım sarayın bahçesinin dışında olan park halindeki bir arabanın üzerine düştü. spikerin söylediğine göre hemen orada kırka yakın insanımız şehit olmuş sis bulutu dağıldığında gerçekten de yerde hareketsiz yatan insanlar vardı. Yani anladığım kadarıyla eğer sarayın önünde toplanmış insanlar olmamış olsaydı muhtemelen sarayı bombalayacaklardı.
Öyle ya da böyle şerefsizler eğer başarılı olsalardı ülke çok başka bir sürece kanalize olacaktı daha açık ifade etmek gerekirse Atatürk'ün ilkeleri silme ortadan kaldırılacaktı. Kısacası bu aziz milletin verilmiş sadakası varmış.
Yorumunuza ilginize çok teşekkür ederim.
Saygı ve sevgilerimle.
En son yazdığın cümlenin hatırına ben de bir kaç şey söylemek istiyorum.
Bu konuda bugünlerde konuşmak çok riskli. hatta benim gibi bu konuda betonlaşmış koyu bir fetoş düşmanı olsanız bile !
Darbe girişimi doğru mu ? Doğru !
Peki darbe girişimi daha en başından önlenebilir miydi ? Kesinlikle evet !
Ama bilerek belli bir aşamaya kadar gelinmesine izin verildi.
Çok sayıda soru işareti var. Bunlardan biri, TBMM yi vuran şahıslar neden sarayı vurmadı ? Y da Cumhurbaşkanının kaldığı yer bilindiği halde ve ellerinde uçak ve helikopter gibi ağır silahlar olduğu halde neden vurulmadı ? F16 lar havada dehşet saçarken, namaza bile 5 bin korumayla giden adam nasıl oldu da Marmaris'ten İstanbul'a kadar uçabildi ! Vs. Vs.
Eğer darbe o aşamaya gelmeden önlense ne bu kadar infial yaratacaktı ne de olağanüstü hal gibi bir uygulamaya geçilebilecekti.
Darbe gerçek gerisi mizansen.
240 küsur insanın "boşu boşuna" ölmesinden sonra bunu kutlar gibi her gece resmen eğlence tertiplenir gibiladüzenlemek, olayı şenlik boyutuna çevirmekte ayrı bir ayıp.
Bu arada fetoş denen yamyamla ilgili yazılarımı sen de hatırlarsın. Yıllardır biz bunun uyarısını yaparız. Ama bugünlerde bir bakıyorum eskiden Fethullah Gülen Hoca efendi diyenler fetoş der olmuş. Yani bizim jargonu bizden çalıp sahiplendiler hatta bizi beğenmez oldular :) Neredeyse bizi darbeci ilan edecekler. Bunu söyleyenler de gerçek darbeyi yaşamamış hamam oğlanları. Ben yaşadım ! Ben 12 Eylül'de tutuklanıp işkence görenlerdenim. Hem de daha çocuk yaşta. Ben darbenin ne olduğunu bire bir yaşayarak gördüm. Rahmetli Alparslan TÜRKEŞ'in dediği gibi en kötü demokrasi en iyi darbeden daha iyidir. Fetoş başarılı olsaydı bize Tayyip'i bile aratacaktı. Bunu bilen biri olarak bizi hedef alan deyyuslara sesleniyorum; Tereciye tere satmayın !
Yazın güzeldi. Tebrikler.
Serhat BİNGÖL
Bu komik darbe girişiminin ilk anlarında bende acaba bu organize bir iş mi diye şüphe duydum. Ancak hemen sonrası yaşanan bombalama ve halkın üzerine ateş açılmasının görüntülerini televizyondan görünce samimi söylüyorum orduda ikilem yaşandığını tahmin ettim nihayetinde ilerleyen saatlerde ordu komutanlarının televizyon kanallarına telefonla bağlanıp bu darbe girişimi emir komuta zincirinin dışında planlanmış bir eylem olduğunu darbecilere karşı kendilerininde direndiklerini açıklamışlardı.
Nihayetinde Genel Kurmay Başkanımızın da rehin alındığının haberleri geçti daha sonra özel harekat polislerinin operasyonu sonucunda rehin alan darbecilerin teslim olmasıyla kurtarılan Genel Kurmay Başkanımızın yaptığı açıklamaya göre, darbecilerle aralarında bir boğuşma ve arbedenin de yaşandığını kendisi söyledi. Açıkçası tüm bu yaşananların komplo olması zor gözüküyor. Bu bilgiler vatandaş olarak televizyondan yapılan açıklamalardan öğrendiklerimiz.
Ancak şunu söyleye bilirim cuma gününden beri haber alamadığım gölcük donanmada görev yapan malum süreçten dolayı ismini vermeyeceğim yaklaşık yirmi beş yıllık arkadaşım ve aile dostum olan darbe karşıtı denizci subayı arkadaşım beni bu akşam 20:46 da aradı anlatıklarını buradan paylaşamam tabi ama televizyondan açıklama yapan komutanlarımızın söylediklerin doğrulayacak müthiş şeyler anlattı. Daha kapsamlısını dostumla bir araya geldiğimde konuşuruz. Neticede şunu söylemek istiyorum 12 eylül darbesinde ve sonrasında şahsım ve ailem çok sıkıntılı yıllar yaşadık gördüğümüz şiddetten tutunda sakıncalı damgası yiyerek memur olma haklarımızın elimizden alınmasına kadar çok sancılı bir süreç yaşadık kısmet olur da bir araya gelirsek geniş açıdan konuşuruz. O acıları yaşamış insanlardan biri olarak şunu diye bilirim ki milletimizin verilmiş sadakası varmış.
Yorumunuza ilginize çok teşekkür ederim.
Saygı ve sevgilerimle.
mirim
Bu kesinlikle bir darbe girişimiydi. Bunu tartışmıyorum. Ama bu darbenin yapılacağı bal gibi biliniyordu. Hatta başlangıç saatini kendileri seçti. Bu hain sürüsüne birileri, hadin aslanım yürüyün arkanızdan geliyoruz şeklinde yanıltıcı bir mesajla olay başlatıldı ve belli bir noktada müdahale edildi. Yoksa 350 asker, 2 uçak, 10 tane tankla Kadıköy bile ele geçirilemez. Bunu darbeciler de biliyor. Ama bir tuzağa düştüklerini anladıklarında iş işten geçmişti. Bu benim düşüncem. Gerçi demorasi diye kıçların yırtıldığı bugünlerde böyle fikirler beyan etmek oldukça rikli. Çünkü işlerine gelince demokrasi, gelmeyince memokrasi...
Serhat BİNGÖL
Emin olun bu insanlar tek bildiği şey marjinal yaşam biçimlerine yani çirkinliklerine Atatürk’ü kalkan olarak kullanmak. Buna küçük bir örnek verirsem ne demek istediğimi daha net anlatmış olacağım ünlü bir televizyoncu cem özer kendi sayfasından şu açıklamayı yapıyor ‘’ Karım isterse erkek arkadaşını eve getirip geceyi birlikte geçirebilir salonda kanepede yatarken eşimin organzm olduğu anlarda çıkardığı sesleri duyarsam karımın mutluluğu adına buna sevinirim bu çağdaş düşünceye Atatürkçü düşünce sayesinde ulaştım Atatürkçü olmaktan gurur duyuyorum’’ özetle herif kavatlığına Atatürk’ü alet ediyor. Benzer onlarca örnek sıralayabilirim, mesela bu ülkede entel dantel ayağına yatan marjinal kesimler çıplaklar kampını kültürlü olmanın modernliğin ön koşulu olduğunu söyleyip ve utanmadan bunu Atatürk’ün manevi şahsiyetine saygı olarak görüyorlar. Zannedersiniz ki Atatürk’ün hayatı çıplaklar kampında geçmiş. Ne diyelim lanet olsun Atatürk’ün manevi şahsiyetini sosyal veya siyasi her türlü çıkarları için kullananlara.
Asıl konuya dönük birkaç cümle söylemek gerekirse sizin söyledikleriniz akla yatkınlık açısından çokta aykırı şeyler değil elbette olabilir, nihayetinde bu adamlarla onlarca yıldır içli dışlıydılar. Eyvallah doğrudur. Ancak bu hassas süreçte biz vatandaşlar somut verilere bakmalıyız diye düşünüyorum aksi halde bilmeden ülke ve millet düşmanlarına fırsat vermiş olabiliriz.
Neticede devletin sorumlu kişilerinin açıklamalarını öncelik elle almalıyız onların açıklamalarına göre de darbeciler gece üçte darbeyi planlamışlar yani ordu komutanlarını o zaman rehin alıp darbeyi yapacaklardı. Ancak deşifre olunca da diğer darbecilerin önemli bir kısmının yan çizip darbeye katılmadıkları için deşifre olan darbeciler darbenin saatini öne alıp can havliyle bir şeyler yapmaya çalışmışlar ve malum kanlı süreç başlamış. işte bu nedenle darbe girişimcilerinin diğer unsurlarına ulaşabilmek adına halka alanları boşaltmayın uyarısını yapıyorlar. Kamuoyuna yapılan açıklama böyle, bu açıklamalardan anladığım kadarıyla bu darbe girişimcileri buz dağının görünen yüzü.
Saygılarımla.
Değerli kardeşim, Cemil Meriç'in bir sözü var...
"Türkiye'de sağcı-solcu, ilerici-gerici yoktur, namuslular ile namussuzlar vardır..."
Sair zamanda çok soyut, hatta spekülasyon gibi karşılanacak bu sözün ne kadar ağır olduğu şimdi çok iyi anlaşılıyor...
Milletin basireti ve feraseti karşısında akamete uğrayan ihanetin şakşakçıları günlük hayatlarımızda karşımıza çıktıklarında hangi saiklerle ağız yaptıklarında, bizim acıdığımız algı seviyelerinin ne kadar biçimsiz, omurgasız, kaypak, cahil, provakatif, kısacası insanlıktan zerre kadar nasibini almamış olduğuna bir kez daha gördük...
Evet, değerli kardeşim, baştaki, üstatın o çok soyutmuş gibi gelen sözü bu kadar somuttur işte!...
Selam ve sevgilerimle.
Serhat BİNGÖL
Bahsettiğiniz o sözü biliyordum bir yerlerden kulağıma çalınmıştı ama doğrusu kime ait olduğunu bilmiyordum sağ olun sayenizde Cemil Meriç'e ait olduğunu öğrenmiş oldum.
Hocam insanların şüpheci olması güzel bir şey ancak yaşanan bunca şeyden sonra halen saplantılı bir düşünce yapısıyla olayların komplo teorisi olduğunda ısrar etmelerine bir anlam veremiyorum. Hele birde insanların meydanlarda verdiği mücadeleyi aşağılamalarını hiç kabul edemiyorum.
Açıkçası bu yazıyı da biriyle yaptığım tartışma sonrasında alelacele kaleme aldım öyle ki yazının klavye hatalarını bile sayfada düzeltim. Yorum yapan dostlarıma da aynı şeyi söyledim gerçekten de milletimizin verilmiş sadakası varmış. içtenlikle söylüyorum akacak kanın addi hesabı olmazdı çünkü adamların amacı rejimi değiştirmekti.
Yorumunuza ilginize çok teşekkür ederim.
Saygı ve selamlarımla.
Şu yaşanan rezillikten daha 'olağan üstü hal' ne ola bilirdi ki' o bütünlük zaten demokratik siyasette olması gereken bir kural ' fakat bizim gibi gelişmekte olan 'ya da az gelişmiş ülkelerde 'her şey karanbol de çözüldüğü için bu bütünleşmeyi elbetteki taktir edeceğiz ' sadece bu ülkenin gerçek vatan sevenlere Siyasi çıkarlı bir tarafa bırakıp olağan gücüyle 'Vatanın Bölünmez Bütünlüğü 'kapsamında meydanlara koşması doğru dahi olsa '.bunu Partileştiren ve kendine pirim yapma çabasında olan ' Hükümet liderleri artık son hamleyi oynamış durum da.. Oha..hall' diyoruz artık..tüm bu yaşananlara ve lütfen kimse kendini kandırmasın darbe' derbi 'maçı gibi 22 de başlamaz.. düdüğü çalan hakem saatini yanlış zaman ayarı yapmış olmalı..
Demokrasi ve İnsanlık kazansın diyorum .ne mutlu Atatürk İlkelerine sadık kalan gerçek vatan sevenlere
Selamlar sevgilerimle Sayın Bingöl ..
SKaNDaLL tarafından 7/21/2016 11:12:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Serhat BİNGÖL
Derbi maçı 22 de başlamaz ifadesi hayli ilginç bir benzetme olmuş gerçekten de öyle oldu maç 22 de başladı ve halen devam ediyor. Bakalım kim kazanacak militaristler mi? Vatandaşlar mı? yani demokrasim mi? Göreceğiz.
Yorumunuza ilginize çok teşekkürler.
Saygı ve sevgilerimle.
Serhat üstadım şuna emin oldum ki; o dediğiniz çakma vatan severler, o her fırsatta devleti suçlayanlar azınlığın azınlığı durumundalar...
Birkaç kansızın haricinde bu millet hangi partiden hangi görüşten olursa olsun çok güzel bir bütünlük sağlamış birliktelik oluşturmuştur.
Bunu çekemeyenler, bu milletin o gece yazdığı destanı küçümseyenler; önce kendilerini sorgulasınlar. Yapılmak istenen bu zulüm karşısında nasıl sindiklerini, sırf içlerindeki nefretin soğuması için; vatanın yakılıp yıkılmasına nasıl çanak tuttuklarını sorgulasınlar.
Saygılar selamlar olsun
Serhat BİNGÖL
Dostum sorun demokrasiye sahip çıkmak adına darbeye karşı olup olmamalarında değil ondan da vaz geçtim. öyle ki samimi söylüyorum seçim zamanlarında lütfen gidin oyunuzu kullanın hangi siyasi görüşteyseniz hem görüşünüze ve partinize hemde demokrasiye sahip çıkın diye üşenmeden hepsine tek tek rica ediyorum ama yok Abi bu insan müsveddelerinin ne milli ne manevi hiçbir değerleri yok. Tek bildikleri şey zıbarana kadar içmek gönül rahatlığıyla zina etmek ve en edepsizinden bir hayatı yaşamak eh birde kumar zevklerine dokunulmadı mı deyime keyiflerine ülkede yüzlerce insan ölmüş binlerce insan ağır yaralanmış vesaire umurlarında değil. Ülkelerine karşı bu kadar kayıtsız olmalarına şaşıyorum ama sorsan vatanı onlardan başka seven de yok. Ne diyelim yapacak bir şey yok sabır edebildiğimiz kadar edeceğiz.
Ha! bir konuda haklarını teslim edeyim okey oynarken sela okununca dikkatleri dağılıyormuş onun için çok yakınımızda ki cami imamını birkaç sefer fırçalamışlar yani o kadar da tepkisiz değiller.
Yorumunuza ilginize çok teşekkür ederim.
Saygı ve sevgilerimle.