- 940 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
SÖZ KONUSU VATANSA GERİSİ TEFERRUATTIR
Güzel Ülkemiz can vatanımız İnşallah bu darbe girişimini atlattı halkın sağduyusu ve birlikteliği ile hangi partiye oy verirse versin herkes hepimiz
Sayın Cumhurbaşkanımızın çağrısından sonra ve okunan selanın arkasından verilen anonsla o kadar etkilendik ki yerimizde duramadık
Sayın Cumhurbaşkanımızın çağrısı ile meydanlara koştuk ve alanları doldurduk.
O gün okunan yanık selalar ve bizim evin yanındaki bir caminin bir müezzin yada imamının seladan hemen sonra, o gece
Allah’ını, Kitabını seven Ülkesini, Vatanını, bayrağını seven uyumasın şehrin meydanında toplansın diye yanık sesi çağırması beni ve hanımımı çok etkiledi
Hanımın gözyaşları içinde olmak üzere hemen yola yayan olarak çıktık ve şehrimizin meydanına toplandık ve seçilmiş olan Milli iradeyi candan yürekten destekledik.
İktidardaki olan hükümeti seversin sevmesin oy veririsin vermesin o senin bileceğin iş lakin demokratik bir seçimle halk tarafından seçimle gelen yönetim yine demokratik bir şekilde seçimle gider darbeyle asla değil.
Onun için tüm Milletimiz birlik oldu dirlik oldu ve el birliği ile bu çirkin kalkışma yada darbeye teşebbüsü Yüce Allah’ın izniyle çok şükür sonsuz hamtlar olsun boşa çıkardı.
YORUMLAR
O gün yaşadıklarımızı ve ruh halimizi ölsem unutamam. Her şerde bir hayr vardır elbet. O günü yaşamasaydık çoğumuz fetö nün iç yüzünü ve devletimizin içine bu denli sızdıklarını öğrenemezdik.
Rabbim kazdıkları kuyuya kendilerini düşürdü hamd olsun. Allahım vatanımıza göz dikenlere fırsat vermesin inşaAllahh.
O gece; bazıları pijamaları ile bankamatiklere koştu...Bazıları ne hikmetse gecenin yarısı aracının deposunu fulledi... Bazıları avucunu ovuşturdu, göbeğini kaşıdı... Bazıları sela okuyan müezzinleri tartakladı... Bazıları tankları görünce alkışlamaya başladı...
Ve ertesi gün; hep bir ağızdan şunu söylediler bu yapılanın hepsi S E N A R Y O