- 2273 Okunma
- 20 Yorum
- 3 Beğeni
HANGİ BİRİMİZ FETÖCÜ DEĞİLDİK Kİ?
15 Temmuz 2016 da ülkemizde bir darbe girişimi oldu.
Pek ümitli olmasam da inşallah bu darbe girişiminin arkasında kimlerin olduğu bir gün tüm çıplaklığı ile ortaya çıkacak.
İşte bu darbe girişiminin daha ilk saatlerinde her kim olaya ‘’Hükümetin ve Cumhurbaşkanının bir oyunu ’’ Dediyse başladım arkadaşlık listemden silmeye. Bunu yaparken de ‘’Ulan ne kadar çok dangalağı arkadaş diye listeme almışım. İki gündür sil sil bitmiyor.’’ Diye bir mesaj yazmıştım.
İşin doğrusu biraz da agresiflik damarlarım kabarmış, yanlış anladığım çok sevdiğim bir kaç arkadaşı da silmiştim.
Benim bu mesajım üzerine çoooook ama çoooook uzaklardan acı bir ses geldi ki yüreğimi dağladı.
Bu ses pek çoğumuzun ‘’ Haritada yerini göster’’ Desem gösteremeyeceği, belki adını hiç duymadığı, duymuş olsa da hangi kıtada dahi olduğunu bilmediği Mali’den geliyordu.
Pek çoğunuz gerildiniz farkındayım…Mali’de bir Türk? Olsa olsa Fetöcüdür.
Evet aynen öyle…Bir Fetöcü…Fetöcü bir kız öğrencim… O haritada yerini bile gösteremeyeceğimiz ülkede bir okulda bir başka ülkenin çocuklarına Türkçe öğretiyor, İstiklal Marşımızı öğretiyor, Kutsal kitabımızı öğretiyor ve o ülkede Türk Bayrağı dalgalandırıyor. Ama o bir Fetöcü.
Okumaya devam ediyor musunuz? Çünkü ‘’’ Anaaa Sami Hoca da Fetöcüymüş’’ Dediğinizi duyar gibi oldum da.
Neyse ben yazmaya devam ediyorum. Mutlaka tamamını okuyan birileri çıkacaktır.
İşte o acılı ses ve onunla yaptığım konuşma: (Bu sese de kulak verelim lütfen.)
Hatice- Hocam eğer bizim darbeci olduğumuzu söyleyip inanıyorsaniz beni de silin. Benim ve benim gibi vatan hasreti çekip vatan hainligiyle suclanıp vatanımıza gezmeye, ailelerimizi ziyarete gelemiyorsak ve daha niceleri annesinin, canının yarısının cenazesinde yanında olamıyorsa beni de silin hocam.
Bu nasıl bir kindir?
Sami Biberoğulları- Sana karşı hiç bir kinim yok.
Tüm öğrencilerimi olduğu gibi seni de kızım olarak gördüm ve sevdim. Seni silsem bile şunu bil ki sevgimde bir eksilme olmayacaktır. Çünkü ben sildiklerimi ocu ya da bucu oldukları için silmedim. Kafaları çalışmadığı için sildim.
Kafası çalışmayan dostum olacağına kafası çalışan düşmanım olsun diye sildim.
Ülkenden binlerce kilometre uzakta Türk bayrağı dalgalandırıyorsun. Sırf bu yüzden seni silemem.
Ama sen kendin listemden ayrılmak istersen buna da bir şey diyemem. Sadece üzülürüm.
Hatice- Hocam sağolun. Böyle düşünmenize sevindim cidden. Hocam bizlerin adını kullanıp kin kusanları görünce çok üzülüyorum. Söylediğiniz gibi bizim tek amacımız var o da ülkemizin şanlı bayrağını buralarda dalgalandırmak. Biz de vatanımız için canımızı seve seveveririz. Tek dilegimiz bize atılan iftiraların en yakın zamanda ortaya çıkması ve eskiden olduğu gibi barış ve huzur içinde olmak. Rabbim ülkemizi ve sizleri korusun canımızın yarısı Türkiyede sizinle
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
•
Şimdi eminim bu yazıyı okuyan bazıları ‘’ Hocam ! Hiç konuşturmayacaktın bile. Anında silecektin.’’ Diyeceklerdir.
Hatice ‘’ Biz’’ Derken neyi kast ettiği malum. Ancak onun neci olduğunun benim için kıymeti harbiyesi yok. Madem ki ‘’Biz de vatanımız için canımızı seve seve veririz’’ Diyor, Madem ki ‘’ Ne Mutlu Türk’üm Diyene’’ Diyor ötesi basit bir teferruat benim için. Oturur tartışırız.
Şimdi denilebilir ki: ‘’ Hocam ! Samimi değil, yalan söylüyor.’’
Yok…Orada durun işte. Sami Hoca’yı yabana atmayın. Başka insanları tanımakta hata etmiş olabilirim ama öğrencilerimi tanımakta hata etmem. Çünkü onlar ağızlarını açtığı anda ben bademciklerini değil ciğerlerini, kalplerini görürürüm.
Tekrar ediyorum: Hatice’nin, arkasında durduğu kişi yanlış olabilir, doğru olabilir o tartışılır ama bu vatanı en az benim kadar sevdiğini hiç kimse tartışamaz.
Bu vatanı en az benim kadar seviyor ama gel gör ki ‘’ Bana vatan haini diyecekler ‘’ Korkusuyla ülkesine gelemiyor. Bu zülümdür beyler, bayanlar !
Hani bizler amcası Hamzanın ciğerini dişleyen Hind’i bile affeden Muhammed Mustafa’nın (S.A.S) ümmetiydik? Hani selalarda ‘’ Allah rızası’’ için dendiği için çıkmıştık sokaklara?
Bu iki soruyu sadece Hatice için sormuyorum. Zaman zaman darbecilere tepkilerini insanlık denen kavramdan oldukça uzak bir şekilde sergileyen bazı insan müsveddelerine de soruyorum. Allah razı mı yargısız infaza? Ne dersiniz?
-Ama Hocam Fetöcü bunlar.
Ulan tepemin tasını attırmayın. Aha da açık açık söylüyorum: Ben de dahil olmak üzere kendine ‘’Sağcı’’ Deyip de Fetöcü olmayan, bir kez olsun Fetöcü bir eve girip de bir bardak çay içmeyen, En azından Fethullah Gülen’in ‘’ Kırık Testi, Kırık Mızrap’’ Gibi kitaplarını okumayan bir tek Allah’ın kulu var mı?
Soruyorum: Sağ görüşlü olup da ‘’ Ben Sızıntı Dergisini hayatımda hiç elime almadım’’ Diyecek bir Allah’ın kulu var mı? Ama bu gün utanmadan, sıkılmadan ‘’ Adamlar her yere sızmışlar. Bunu nereden anlıyoruz? İlk çıkardıkları derginin adı Sızıntı’’ Diye paylaşım yapabiliyoruz. Sanki hiç görmedik, hiç okumadık, hiç elimize almadık…
Kendi adıma hiç para vermedim bu yapılanmaya ( Yanlış anlaşılmasın. Cimriliğimden, başka sebeple değil) ama ‘’ ben hiç bağış yapmadım’’ Diyen kaç tane muhafazakar kesim insanı vardır?
Sağ görüşlü kaç kişi ‘’ Ben hayatımda bir kez olsun Risale-i Nurlara el sürmedim’’ Diyebilir?
Yok, merak etmeyin. Nurculuk ve Fethullahçılığın ayrı şeyler olduğunu biliyorum. Ama Risale-i Nurları hep bu Gülen evleri denen evlerde okumuyor muydu abilerimiz? Pek çoğumuzun bir ayağı, mensubu olduğumuz partilerin gençlik yapılanmalarında, bir ayağımız cemaat evlerinde değil miydi?
Sadece biz mi peki?
Resim 4 e bakın. Hangi siyasimiz Fetöcü değildi ki?
Hangi liderimizin yüzünde güller açmıyordu Fethullah Gülen’i gördüğünde? Alparslan Türkeş’in mi, Süleyman Demirel’in mi? Bülent Ecevit’in mi? Tansu Çiller’in mi?
Daha dün eski bir sunucu olup şimdi hayatta olmayan Defne Loy Foster’e ‘’ Terbiyeni takın. Fethullah Gülen’e Feto diyemezsin. Ben sana lakap taksam hoşuna gider mi? Lütfen özür dile’’ Diyen kişi bu gün kendisi ‘’ Fetö’’ Diyen Melih Gökçek değil mi? ( 22 Şubat 2011)
‘’Muhterem Fethullah Gülen Hocaefendiye Antalya’dan selamlarımı iletiyorum’’ Diyen Bekir Bozdağ değil miydi? ( 9 Haziran 2002 )
Sol gözünden ameliyat olan saygıdeğer Fethullah Gülen Hocaefendisine açil şifalar dileyen Şamil Tayyar değil miydi? ( 10 Nisan 2012 )
‘’Cemaat devlete sızmış. Buna kargalar bile güler’’ Diyen Ömer Çelik değil miydi? ( 2 Şubat 2012)
‘’Gülen bu ülkenin yetiştirdiği değerli bir kıymettir.Onu çete diye itham ederseniz büyük bir haksızlık yapmış olursunuz’’ Diyen yine Bekir Bozdağ değil miydi?
Dahasını resim 6 dan okuyabilirsiniz.
Sonra?
2013 yılında dersanelere operasyon.
‘’Allah Allah…Durduk yere niye ki?’’ Dedik. El cevap: ‘’ Bu güne kadar kandırılmışız. Bu meğer bir çeteymiş’’ Dendi. Biz de ‘’ Amenna saddakna’’ dedik.
İşte bu noktada Hatice bizden ayrıldı. O ‘’ Hayır, Amenna saddakna değil’’ Dedi ve daha önce Bülent Ecevit’in bile övgüsüne mazhar olmuş olan okulunda işine dört elle sarıldı. ‘’Siyah incilerim’’ Dediği Malili çocuklar da ona Türkçe olarak ‘’ Canımız öğretmenimiz’’ dedi. Karı-koca işlerine devam ettiler.
Ancak…
Ancak Türkiye’de işler değişti. Eski Fethullahçılar, Fethullah Gülen’i ‘’ Hain ‘’ ilan ederken yeni Fethullahçılar türedi ve ona dört elle sarıldılar kurtarıcı olarak.
30- Mayıs 1 Haziran tarihli Gezi eylemleri ile hükumeti devirmek için gayret gösterenler ‘’ Dayanın arkadaşlar, biraz daha dayanırsak Nato müdahalesi geliyor’’ Dediler ama herhalde daha fazla dayanamadıkları için bir müdahale olmayınca hayal kırıklığı yaşadılar.
Sonra?
Sonra aynı yılın 17-25 Aralık tarihlerinde büyük çaplı bir opresyon yapıldı. Gezi Ruhu göbek atmaya başladı bu operasyonla birlikte. Sosyal paylaşımlarda ‘’ Helal sana Fethullah Hoca. Bizim ne zamadır yapamadığımızı sen yaptın. Sana müteşekkiriz ‘’ Mesajları gani kıyamet oldu. Yani Gezi Ruhu , Fethullah Gülenle Ruh ikizi oldu. Ama bu opreasyonla da gitmedi hükumet ve tabii ki başındaki Uzun Adam.
Daha sonra?
Daha sonra ülkede ilk kez Cumhurbaşkanı halkın oyları ile seçilecek oldu.
Olacak iş değildi ama o günlerde bir başka şey daha oldu: Daha önce Fethullah Gülen aleyhine bir sürü dosya hazırlamış olanlar bu sefer Pensilvanya’ya koşup ‘’Aman Hoca ! Sen bilirsin. Şu uzun Adamın karşısına kimi çıkaralım’’ Dediler ve onun işaretiyle kimi zaman adını Emsalettin, kimi zaman soyadını İslamoğlu olarak telaffuz ettikleri, ad ve soyadını bile doğru söyleyemedikleri Ekmeleddin İhsanoğlu’nu aday diye piyasaya sürdüler.
Velhasılı kelam eski dostlar yanılıcı, eski düşmanlar doğru yolu bulucu olmuşlardı.
Çok uzattım farkındayım.
Bu darbe girişiminden sonraki süreçte her şey Türkiye için daha mı iyi olur bilemiyorum ama şurası bir gerçek:
1- Evet bu bir darbe girişimiydi. Asla senaryo filan değil.
2- En kötü demokrasi en iyi darbe yönetiminden daha iyi olacağına göre sonuçta bu ülke belki de tam anlamıyla arzu ettiğimiz huzura kavuşamayacak ama yine de bir darbe yönetiminden daha iyi günlerde yaşayacağız.
3- Koca koca yaşlı başlı insanlar, siyasiler o kadar çok yanılmışlar ve hâla yanılmaya devam ediyorlar ki… Bırakın - eğer yanılıyorsa - 25-30 yaşlarındaki Haticeler de yanılma haklarını kullansınlar. Sevgi, şefkat ve merhamete bir gün hepimizin ihtiyacı olabilir.
Ve Sözlerimi Hatice’nin feca book sayfasında yayınladığı bir dua ile bitiriyorum:
‘’DARBE YAPANIN DA,YAPTIRANIN DA,PLANLAYANIN DA,İNSANLARI BİRBİRİNE DÜŞÜRENİN DE, ASKERİMİZİN VE POLİSİMİZİN ÖLMESİNE SEBEP OLANLARIN DA ALLAH BELASINI VERSİN. KAHRU PERİŞAN EYLESİN.
Ben amin diyorum. Bu duaya amin diyemeyecek biri var mı?
RESİMLER:
1- Hatice’nin görev yaptığı Mali’deki okulunda bir müsamere etkinliği. Arkadaki İki Türk Bayrağına dikkatinizi çekerim.
2- Hatice ve ‘’Siyah İncilerim’’ Dediği öğrencilerinden sadece ikisi.
3- Hatice’nin – can-ı gönülden amin dediğim duası.
4-5-6 Hafızalarımız tazelensin diye koyduğum resimle.
YORUMLAR
Ayrıca devlet içinde yuvalanmış her türlü örgüt altını çiziyorum her türlü örgüt mensubunun ayıklanmasını görevini kötüye kullananların cezalandırılmasını haklı görmekle birlikte sayın Cumhurbaşkanımızın da söylediği gibi enfekte olmuş bu yaranın bir an önce rehabilitasyon edilmesini gönülden istediğimi belirtmek istiyorum bu enfekteyi temizleme işi ne kadar çabuk titizlik ve reel bir biçimde gerçekleştirilirse hem milletimin mağdurları hemde o örgütün kandırılmış mağdurları açısından çok sağlıklı olur diye düşüyorum milletim büyük bir millettir yaralarını mutlaka sarar 260 tan fazla şehidimiz var binlerce yaralımız gazimiz var olay henüz çok sıcak ve taze yaranın bedene acı veren acı çektiren semptomları henüz devam ediyor ilerleyen tarihlerde bu büyük milletin tarihsel büyük misyonu için alttaki yorumumda da belirttiğim gibi kandırılmış fakat akılları başlarına gelmiş donanımlı ve kalpleri vatan millet hasleti için çarpan gençlerini başka ülkelere yedirtmeyerek yoluna daha kuvvetli devam edeceğine inanıyorum
Sinan ATİK tarafından 8/18/2016 11:22:46 AM zamanında düzenlenmiştir.
Şahsen ben fay hattının ergenekon ve balyoz kumpas davalarıyla kırıldığı kanaatini taşıyorum o günlerde şimdi kapalı olan olan talaşyolu tvnin şok bir şok iki diye gümbür gümbür ekrana taşıdıkları devlet ve millet evlatlarını hapishanelere taşıdıkları gün aklıma hemen alma mazlumun ahını..alma mazlumun ahını..! çıkar aheste.. aheste.. ata sözü gelmişti.Siyasiler belli etmeseler de o dalgalardan çok ürktüler her ne kadar o gün ki konjonktürde her şey sağ görüş mensuplarınca eliminize edilerek mağduriyetlerinin ana kaynağının köküne bir kesimce kibrit suyunun sıkılması bir anlamda hoş görüldü ise de bu denli büyük rütbeleri ve güç erklerini böylesine kıvrandıran ve mağdur eden kesim ileride bize neler neler yapar diyerek o kesimi mercek altına alma girişimlerinde bulundular ve bu şüphelerinde haklı oldukları günbegün birer birer ortaya çıktı ardından dinleme iddiaları boy gösterdi dershanelerin kapatılması akabinde 17/25 aralık Amerika'daki "muh" verem şahsın ülkesine dönmeyip yabancı tvlere ülkemiz aleyhinde siyasal otoriteymiş gibi beyanatlar vermesi vs. vs. mesele şu ki biz 2200 yıllık siyasal tarihimizde devlet işlerimize burnunu sokan her türlü din meşrep mezhep inancını olması gereken çizgide durdurmayı başarmış nadir milletlerdeniz o malum kesim burunlarını devlet işlerine sokana kadar onlara itibar etmeyen bir Allah'ın kulu yoktu perde gerisindeki cansiparane devleti milleti ve milletinin tarihsel misyonu için çalışan fedakarlar ordusunu yazık ki örgüt içinde kıdemleri arttıkça devlet işlerine burunlarını sokan kesim ve başlarında ki muh-verem şahıs bile bile kast ederek uçurumdan aşağı attılar üstelik onlar uçurumdan düşer iken de bunun onlar için ilahi bir deney olduğunu empoze ederek yaptılar velhasıl el elin eşeğini türkü çığıra çığıra arar diyen bir atasözümüz var bu atasözü bu resme gayet güzel oturuyor diye düşünüyorum o öğretmenler daha olaylar sıcağı sıcağına bizim o çok muh verem efendiyle artık hiç bir organik bağımız kalmadı deselerdi efendim diyemediler diyemezlerdi hayat devam ediyordu havuz tekti musluğun başında ki şahısta muh verem efendiydi altını çizerek söylüyorum şayet suçsuzlarsa o masum öğretmenlerinde yanılma hakları tabidir mutlaka vardır ama yanıldıklarını ispata dair gayretlerini de milletimizin görmeye hakkı var çünkü milletçe canımız çok yandı önce onlar yanıldıklarını kabul edip bu zaaflarını itiraf etmeleri gerekir diye düşünüyorum zira bizim milletimiz merhametli ve asil bir millettir öylesine donanımlı ve iyi yetişmiş bir zümreyi ikna olduktan sonra tekrar bağrına basar ve millet istikbali için artık temkinli de olsa payelendirir diye düşünüyorum ama az önce de söylediğim gibi onların yani o kesimin suçsuzlarının milletimizi bir daha tu..kaka işlere bulaşmayacaklarına bulaşanlara arka çıkmayacaklarına ikna etmeleri lazım artık bunu nasıl yaparlar bilmiyorum ama devletim ve milletimin kendi safında kimlerin durup kimlerin durmayacağının ayırdını yapacak kadar kabiliyetli olduğuna gönülden inanıyorum evet bir fetö örgütü var bu bir gerçek bu örgütün mağduru başta ülkemi yöneten siyasi erk sonra topyekun millet ve istikbali daha sonrada o örgütün içinde kandırılmış ve sömürülmüş insanlardır mağduriyetin hiyerarşisi bu sıralamayla değerlendirilebilir ve bu mağduriyet zincirinin iyi tahlil edilmesinin ilerleyen tarihlere ışık tutması açısından hayatiyet arz ettiğini haddim olmayarak belirtmek istiyorum ülkemde devleti ve milleti ile küs yeni nesiller görmek istemiyorum Allah milletimiz ve devletimizi korusun şu koskoca Müslüman aleminde devlet olan tek millet biziz bizi batının zalim çarkları arasından ezik değil o çarkları kıran birlik ve beraberlik ruhu içinde büyük bir kudretle ödüllendirsin en derin en halis saygı ve sevgilerimle esen kalın
İyi geceler Sami Bey...
Valla bizim "cenah" genelde seküler dünyayla ilgili olduğu için Felsefenin Temel İlkelerinden başlayarak ta Kim İl Sung'a kadar okuduk,o dünyalı olduk belki ama "fetöcü" asla!
Şimdi hayata daha geniş açıdan bakma zaman ve olgunluğundayız demeliiyim kendi adıma.
Selam ve başarı dileğimle.
Yaşadıklarımız her şeye rağmen "bedeli ödenen" tecrübelerimizdir!Hata ve yanlışlarımızla birlikte...
Anlamlıydı, ben Cumhuriyetçiyim sızıntı dergisini küçükken okudum çokta beğenirdim şimdi sorun
Cumhurreiste kandırılmış, Türkçe olimpiyatlarında ne diyordu Hocam ne olur dön bitsin bu hasret şimdi
sen kandırıldığın da bir şey yok Allah AFFETSİN,vatan evlatları kandırıldığın da sen fetö sün hainsin defol
sana mezar yok,olmaz efendim olmaz yanlış.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Hocam inanmayacaksınız ama ben değildim ak partiye karşı oluşumun en büyük nrdenler,inden biride buydu onun için sevmedim hiç
sami biberoğulları
Türkiyede yaşayan 80 Milyon insanın seksen milyonu da Fetöcü olamazdı zaten.
Selam ve sevgilerimle.
öylesine caziplik kazandırmışlardıki kendilerine onlarla olan tüccar mallarını rahatlıkla satabiliyor
onların dersanelerindeki kız öğrencileri genellikle abilerle evlendiriliyor vefa borçlarını eda etmek için yurt dışındaki okullarda görev alıyorlardı
çoğu maddiyatçıdır demesinler diye maaşını bile istemeye çekiniyordu
ve takatlerini aşacak kadar çalıştırılıyorlardı
her aile evladının mütedeyyin ve kültürlü olmasını ister
bu isteği anlayan ve bunun için SÜT kadar beyaz su kadar berrak insanlık ayarında yirmiiki olan kardeşlerimizi
seçtiler
istisnasız mükemmel insanlar
ve bunların tek ortak noktası en kutsalları dindar olmaları ALLAH deyince gözleri yaşaran pırlantalar
bunu keşfeden zamanımızın lowrence'ları inşaallah doğru yazmışımdır bizi bu kutsalımızdan değerimizden vurmaya başladılar
amaç dersanelerden kendilerine eleman temin etmek bu öğrencilerin ailelerinden faydalanmak öğrencileri
çok çalıştırıp dersanelere reklam yapmak
en başarılı olanların peşlerini bırakmayıp kritik noktalara yerleştirmek
samimi söyleyin etraflarına topladıkları insanların arasında gariban birini gördünüz mü
öyleleri onların işine yaramaz
irtibat kurdukları ailelerin hanımlarına ALLAH rızası için şu kermese gidin, bunları satın, etrafınızdaki insanlardan bağış toplayın, kurban parası isteyin gibi sonu hep maddiyata dayanan ve rahatsızlık verecek kadar ısrarla isteklerde bulunuyorlardı
aynı apartmandaki komşuma( fetocu)izmirde çocuk gelişimini ücra bir anadolunun köyünden kazanmış
yetim bir kız için burs istemiştim ayda sadece 100 tl ile geçinmek zorundaydı.. verdikleri cevap kendilerini anlatan cinstendi
HAYIR çünkü o bizden değil
madem ihtiyaçlı öğrenciler için kermes yapıyorsunuz buda ihtiyaçlı yanıt yok
hemen hemen her mahallede her sokakta öğrenci evleri var
buraya üniversitede okuyan kesinlikle yine bu tür evlerde kalan çocuklar, vefa borçlarını ödemek için yeni öğrencilere ders veriyorlar
namaz kıldırıyor yediriyor çalıştırıyorlar
kendi adıma söylüyorum gençlik kurtulacaksa bunlar kurtarırlar diyordum,
kapsamlı düşünmek lazımmış
görünen bu, peki madalyonun öbür yüzü
aramızda bizi bilmeye çalışan çokça ajan var .buna tüm kalbimle inanıyorum artık
işte bunlar, bizim en hassas duygularımızı kullanıp maalesef bunu aleyhimizde kullanmayı başardılar
gözyaşları sel gibi akan malum pensilvanyadaki şahsı bu durumundan dolayı samimi bulup şiir bile yazdım
şimdi bundan utanıyorum
merhamet en belirgin özelliğimiz maalesef
görünen herşey bizi bize vurdurmak için tuzaklanan tezgahlarmış
sami biberoğulları
Hislerime tercüman olmuşsun.
Selam ve sevgilerimle.
Kıymetli hocam
Siyonizme ve emperyalist faşizme karşı olan eski sosyalistler belki moskof uşağı diye suçlanmış olabilirler haşa din düşmanı diye suçlanmış olabilirler vs gibi suçlarla suçlanabilirler ama fetöcü diye suçlanamazlar. Çünkü fetöcü olacak kadar fırsatları ve zamanları olmadı gariplerim'in seksen darbesi sonrasında hemen hepsinin kökü kazındı.
Neyse bu soğuk esprimden sonra birkaç cümle söylemek gerekirse aslında bu yaşananların doğrudan fetöcüler yani paralel yapı diye adlandırılan kesimle pek alakası yok, tamam rol model olarak onlar kullanıldılar ama ne fark eder bir önceki yani seksen darbesinde de ulusalcıları kullanmışlardı.Kaldı ki fetö'nün bu işleri organize edecek kadar kafasının çalıştığını da sanmıyorum. Asıl sorun kimlerin kullanıldığı değil, kimler tarafından ve niye kullandıklarıdır. Siyonist ve Emperyalist güçler bu ülkenin demokrasisini ve ekonomisini geliştirmesine mani olup, sürekli kaos yaşayan dolayısıyla bozulan ekonomisinden dolayı sürekli uluslar arası finans kurumlarına borçlanan ve faiz ödeyen,küresel güçlerin ürettiği ürünleri satın almak zorunda olan büyük bir pazar konumunda kalmasını istiyorlar. Bundan dolayı da adamlara kızmamızın bir anlamı yok, bu gayet doğaldır.
Doksan yıl boyunca ağır sanayisini kuramamış fason üretimle ve tarımla gelir elde etmiş ve o milli gelirin de % 83 nü faiz olarak ödeyen bir ülkeden niye vaz geçsinler. Bu gün bu rakam % 34 de çekilmişse de adamlar aradaki yaklaşık elli puanlık bir gelir kaybına niye eyvallah etsinler hele birde üretim yapıp müşteri konumundan çıkıp küresel pazardan pay almaya çalışan bir Türkiyeyi neden istesinler ki, doğal olarak siyasi ve ekonomik anlamda sömürecekleri bir ülke konumunda olmamızı isterler. Yani yaşananlar öyle bilinmedik bir denklem falan değil sonuçta bunları kırk sene önce dile getirenler ve tam bağımsız Türkiye sloganlarıyla sokaklarda mücadele verenler vardı.Gerçi o insanların bir çoğu seksen darbesi sonrasında siyonizmin adamları tarafından tam bağımsızlığı görme şansları ellerinden ebediyen alındı ama en azından alınmadan önce ebelerinin ön takımın nasıl bağımsız çalıştığını gördüler.
Önemli olan kırk yıl sonra bu gün toplumun ebesinin ön takımını görmeden önce küresel güçlerin çalışma prensibini görebilecek bilinç düzeyinde olup olmamasıdır.
Bahsedilecek bir sürü ayrıntı var da yorum uzamasın
Kaleminize emeğinize sağlık
Saygı ve sevgilerimle.
Serhat BİNGÖL tarafından 7/21/2016 1:26:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Değerli hocam, 'semerini dövmek' demeyeceğim de, 'Kızım sana söylüyorum, gelinim sen anla!' diyeceğim...:)))
Selam ve saygılarımla.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Sami Hocam,
"YORULDUK" başlığıyla yayınladığım şiirime gelip yorum yazan bir arkadaşın yorumuna cevaben yazdığım metni, (hitap kısmını çıkararak) buraya aynen ekleyeceğim. Bölündük maalesef. Zihnen ve fiilen bölündük.
___________________________
Bölünme, -öyle ya da böyle- gerçekleşti. Hem de bu millet, kendi devleti eliyle bölündü. Uzun zamandır üzerinde çalışılan şey işte bu bölünmenin gerçekleştirilmesi içindi ve başarıldı. Toplumda (-bir zamanlar dindarlar tarafından pek sevilmeyen hattâ nefret edilen Bülent Ecevit'in "mütedeyyin insanlar" diye tarif ettiği-) dinine bağlı insanlar arasında uçurum açıldı. İnsanlar, inandıkları dinin kendilerince mürşidi olanların etrafında toplanıp inancının gereklerini farklı şekillerde yaşamakta iken, bu farklılıkları yaşayanların bir kısmı diğer kısmına kötü gösterildi. Toplum mühendisleri tarafından insanların düşüncelerinin üstüne farklı kılıflar giydirildi. Algı operasyonu yapıldı. Bu son olay ile haçlı zihniyetinin yüzyıllardır üzerinde çalıştığı proje gerçekleşmiş oldu. Müslümanları cepheden gelerek vurmada başarı elde edemeyenler, Müslümanları kendi aralarında tefrikaya düşürüp birbirine düşman etme politikalarıyla başarıya ulaştılar. Beni kahreden de işte bu.
1997 yılının 28 Şubat’ında alınan bir askeri şura kararıyla hükümete muhtıra vererek “postmodern” darbe yapanlar ile bugün bizzat hükümet ve o günün muhtıracıları el ele vererek uyguladıkları, hem de kan dökerek uyguladıkları eylem ile bölünmeyi netleştirdiler. Artık inananlar “şucu ve şucu olmayan” diye ayrıldı. Bugünkü manzaranın Kerbelâ’dan farkı var mı? Yazık… yazık… yazık… Kahroluyorum.
___________________________________
Bu yazdıklarıma ilâve olarak şunu da söylemek istiyorum.
15 temmuz gününün akşamından beri yaşananlar, bir büyük plânın adım adım uygulanışından başka bir şey değil.
Tek ümidim, Rabbimin hitabına mazhar bir kul olarak kalabilmek.
“”Allah’ın rahmetinden ümidinizi kesmeyin; çünkü kâfirlerden başkası, Allah’ın rahmetinden ümidini kesmez.” (Yusuf 87)
sami biberoğulları
Dualarına katılmamak mümkün değil elbette
Dediğin gibi Allah'ın rahmetinden ümit kesmeyelim.
Selam ve sevgilerimle.
Türkçe olimpiyatları iyi bir maskeydi okullar da iyi bir tezgahtı
o vakitlerde de inanmamıştım çıkarı yokken ne demeye bedava iş yapıyormuş en basit sorudur ve şüphe doğruya giden yolun anahtarıdır?
bayram değil seyran değil eniştem beni niye öptü diye veciz sözümüz var bilirsin
yeterli değil mi?
fetoş hep bende alerji yapmıştır.
sami biberoğulları
Yazının konusu senin şüphelerin değildi asma olsun. Yine de yorum yorumdur.
Yani işi şüphelere dökersek Kemal abim nasıl oldu da Pensilvanyaya heyet gönderdi. Sonra nasıl oldu da Pensilvanyadan gelen heyetin işaretiyle Devlet Baba ile ikisi aynı aday üzerinde birleşti. Vesaire vesaire...
Neyse teşekkürler.
Selam ve sevgilerimle.
Filiz Şahin.
onun icazeti benden değil ondan baykal da ondan icazet almıştır bahçeliyi incelemedim
:-) şüphelerim mevzuu değil ki ben hiç fetoş yandaşı olmadım ondan yazdım
Filiz Şahin.
yani
biz hiç yememiştik, gargara da yapmamıştık
bildiğin tükürmüştük.
islamda ruhban sınıfı yoktur bu herif kim nur cemaatinin başındaki herif,
yani nur cemaati her daim siyasiydi
yani
yani yani
boş ver
bütün genellemeler bu dahil yanlıştır der Niçe.
sami biberoğulları
Seninle uzun zamandır konuşuyoruz. Ben seni solcu biliyorum . Hayatının herhangi bir döneminde sağ görüşlü olduğunu da zannetmiyorum. Eğer öyle ise sözüm zaten size değil ki. Ne demişim Sağ görüşlüler içinde...
Sağcı mıydın yoksa ( Hoş şimdi bu kavramların da bir anlamı kalmadı ya.)
Siyasileri geç...Onlarınki oy avcılığı idi....
Filiz Şahin.
Filiz Şahin.
sami biberoğulları
-Yaşasın devrim
+Solcu musun lan?
-Yok abi Atatürkçüyüm.
-Kanımız aksa da zafer İslamın.
+Sağcı mısın lan?
-Yok abi Atatürkçüyüm.
-Yaşasın Sosyalizm
+Birader solcu musun?
-Ne münasebet. Ben Atatürkçüyüm.
-Hedef Turan, rehber Kur'an
+Hımm sen sağcısın
-Yok abi. Nereden çıkartıyorsun. Ben Atatürkçüyüm.
Hepimiz Atatürkçü isek şu 12 Eylül Darbesi niçin yapıldı. Hakikaten Kenan Paşa da Atatürkçüydü. Hatta Adam kendini Atatürk'e daha da benzetmek için neredeyse estetik ameliyat olacaktı.
Filiz Şahin.
kenan evren projeydi
içine etti geberdi.
Daha dün eski bir sunucu olup şimdi hayatta olmayan Defne Loy Foster’e ‘’ Terbiyeni takın. Fethullah Gülen’e Feto diyemezsin. Ben sana lakap taksam hoşuna gider mi? Lütfen özür dile’’ Diyen kişi bu gün kendisi ‘’ Fetö’’ Diyen Melih Gökçek değil mi?
Aslında anlayana bu paragraf bile herşeyi anlatıyor Sami hocam. Anlayana...
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
20 yaşındaki erlerin emre itaatsizlik etmemesi ölüm sebebi ise. eğitim almış kitap okumuş kimselerin fetullahçı olmasıda sorgulanmalı.
yanlış örnek yanlış çözümleme eğitimsiz ilkokul yada lise mezunu ile üniversite eğitimi almış biri bilimsel denklemde farklı düşünmelidir.
Hadi bunu geçelim yazdıklarınızın yüzde 90 ına katılıyorum.
misal o günler sizlerin ergenekon ve balyozda vatan haini ilan ettiğiniz askerler hapishanelerde intihar edenler onların hakkı ne olacak. misal bugün Tskda subay açığı büyük ergenekon ve balyozda hayatı kararan askerler göreve geri çağrılıyor haberiniz varmı
neyse fazla konuşmayayım ben vatan haini falan olurum durduk yere neme lazım.
tarih unutmaz bakıp göreceğiz yıllar sonra ne olur.
ayrıca gezi eylemlerinde atılan başörtülü bacımın üzerine işediler yalanınıda unutmayalım.
halkı kin ve.nefretle ayırmaya tam gaz devam.
biride çıkıp bu ülkeyi seven herkesi düşüncesine göre yargılamadan.kürt türk alevi sünni demeden.kucaklasa keşke.
ne fetö imiş 5 yıl önce sayesinde vatan haini ilan edilmiştim bu adamda bir bit yeniği var dedim diye. bugünde haklılığımı ifade edince vatan hainiyim vay be
hiçkimsenin adamı olmadım aklımdan başka
mekansız tarafından 7/19/2016 5:02:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
mekansız tarafından 7/19/2016 5:03:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dilek USTA
sami biberoğulları
Hiç kimsenin adamı olmamak başka bir olay bir adama sempati ile bakmak ayrı.
Ben de hiç kimsenin adamı olmadım ama aynen senin gibi -- '' Bu adamda bir bit yeniği var_ desem de senden farklı olarak sempati ile baktım. Ve aynen katılıyorum sözlerine : ''biride çıkıp bu ülkeyi seven herkesi düşüncesine göre yargılamadan.kürt türk alevi sünni demeden.kucaklasa keşke.''
Selam ve sevgilerimle.
Sami hocam; benim hiç feto ile işim olmadı lakin...
Şu Türkçe olimpiyatlarını inanın beğeniyordum hatta bir genç kızımız "Hakim Bey" şarkısını çok güzel yorumlamıştı. Fakat her ne olursa olsun feto dan hep pis kokular geliyordu, bu yüzden hep uzak durdum bu ne idüğü belirsiz kansız dan
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Sami hoca diyorlar size ama ! eğitim sanırım başka bir şey.Siyasi hiç bir şey yazmamak için kendime söz vermiştim, sizce resim çektirmekle veyahut protokollerde basının resimlemesi ile daha ilerisi bir kaç övücü söz söylemekle devletin kılcal damarlarına bir cemaati yerleştirmek aynı şey mi ? dahası bir çok farklı kesim tarafından defalarca uyarılmışken.Dahası sizin gerçekten fetoşçu olduğunuz dönemlerde bu adamların İslama büyük zararlar verdiğini haykırmamıza rağmen ellerinde ki kanları görmenize rağmen hep sustunuz.Alparslan Türkeş iktidar olamadı ama hep güçlü idi devlet kademelerinde, Süleyman Demirel, Tansu Çiller vb. başbakanlık ve cumhurbaşkanlığı yapmış isimler bu yapıya devlet kademelerini mi teslim etti,bunların yol haritası ile orduya kumpas mı kurdurttu ? Allah aşkın söyleyin, bir sürü öğrencinin hakkını mı yedirtti ? bir sürü gencin geleceğini mi kararttı ? Herşeyi hep birlikte yaşadık bu ülkede iftira en büyük günahtır. Geçmişte olan ihanetleri saklayıp manüple edip herkes yaptıydı anlayışına getirmek yakışmıyor.Dün fetoşçu olanların bugün vatan naraları atması bana pek inandırıcı gelmiyor.
sami biberoğulları
Uytun Bey mi desem, Değerli Arkadaşım mı?
Hitap şekliniz arkadaşça değildi, arkadaşım diyemedim. Uytun da isminiz mi rumuzunuz mu bilemedim doğrusu.
Bana Sami Hoca diyorlar da Size ne diyorlar?
Benim adım belli, Soyadım belli. Profilimi gizlemiyorum. Herkes nereli olduğumu, kaç yaşında olduğumu, tahsilimi vs biliyor da ben bilemedim.
Neyse...
Yorumunuz içerisinde bir cümleden başlayayım: ''Dahası sizin gerçekten fetoşçu olduğunuz dönemlerde bu adamların İslama büyük zararlar verdiğini haykırmamıza rağmen''
Kim olarak haykırdınız? Devrimciler olarak mı? Ülkücüler olarak mı? Atatürkçüler olarak mı? O zamanki adıyla selametçi, son şekliyle Refahçılar olarak mı? Kim olarak bağırdınız?
Hani demişsiniz ya Bir resim çektirmekle, bir kaç övücü sözle...Ben de size diyorum Bir kaç övücü sözle benim fetöcü olduğum hükmüne nasıl varabildiniz? Yazının başlığı sebebiyle mi? Eğer öyle ise gerçekten de yukarıda doğru bir laf etmişsiniz: '' Eğitim başka bir şey.''
Aslında çok daha yazarım, beni tanıyanlar bilir. Bir başladım mı durmam da kısaca ''Selametle '' deyip noktalıyorum.
Bizzat kendi ellerinle yazdığın '' Mankurtlaşmak'' Yazını bir kaç kez okumanı tavsiye ederim. Yazmışsın ama anlamamışsın.
uytun
uytun
sami biberoğulları
İsminiz Ömer Töme imiş. Oldukça küçük harflerle yazılı olduğu için okuyamadım. Öte taraftan okusam da isminiz olduğunu bilemezdim
Tanıtım Yazısı: Ömer Töme.
Diğer bilgilerinizi de şimdi öğreniyorum.
Sayfanıza baktığım doğrudur. Bir çoluk çocukla mı, cahil biriyle mi muhatabım yoksa akıllı, kültürlü biriyle mi? Kafa yapısı nasıl bu kişinin.? Kesin bir fikir vermese de az buçuk bir şeyler çıkarabilirdim.
Neyse fazla uzatmaya gerek yok.
Alaparslan Türkeşin resmini oraya kafa karıştırmak için koymadım. Daha doğrusu ben koymadım zaten. Daha da dahası resmin altında Ak Partililerin bir yazısı vardı ve şöyle diyordu '' Bize yıllarca Fetoyla omuz omuzaydınız diyenler ! Bakın bunlar da Feto ile ile omuz omuzaydı. '' İşte o yazıyı kesip resmi öyle koydum. Zaten iyi okuduysan yazımı ne demişim '' Hangi birisinin yüzü gülmedi Fethullah Güleni gördüğü zaman?''
Yani değerli kardeşim ( Artık kardeşim diyorum çünkü - bazıları çok kızsa da bu tabire- ben de eski bir ülkücüyüm. Aman gözünü seveyim benimle Ülkücünün eskisi yenisi olmaz. Ülkücü ülkücüdür tartışmasına girme..62 yaşında adamım. Bir de bunu n tartışmasını yaparsak kıyamete kadar uzar gider bu tartışma. Zaten bu yüzden de sitede bir sürü insanla kavgalıyım bir de sen eklenme.
Hani diyorum iyi ki Rahmetli Türkeş'in Sarkisyan ile çekilmiş resmini koymamışım. Olduğun yerden kalkıp kellemi uçururdun herhalde.
Bir resim varsa vardır yoksa yoktur. Böyle bir resim var mı? var. Rahmetli Türkeş burada F. Gülen'e gülümsüyor mu? Gülümsüyor. Bir kez olsun ağzından F.Gülen tutuklanmalı. Çok tehlikeli bir adam'' Diye bir laf çıktı mı?
Zurnanın zort dediği yer...Sen duymuşsun galiba. Ben duymadım.
Başka ne sormuştun.
Evet...Mit Saat 16 da hükumete darbeyi haber vermiş Buna rağmen darbe yapanlar niçin hâla görevdeymiş.
Daha Akın Öztürk'ün hain mi, değil mi olduğu bile netleşmemişken böyle bir sorunun cevabını benden beklemek haksızlık değil mi?
Ayrıca bunun benim yazdığım bu yazıyla ne ilgisi var? (Yazdığım diğer yazılara istinaden yazdıysanız o yazılardan birinde sormanız gerekiyordu.
Bu kadar kişi niye öldü?
Sen ve ben oturup rahat rahat karşılıklı yazışabilelim diye öldü.
Sonunda '' Lütfen'' Olsa da bir daha '' Başlayın'' şeklinde bir hitabınız olursa kızarım. Ben ne zaman başlayacağımı, ne zaman başlamayacağımı, bir yazıyı kaale alıp almamam gerektiğini bilirim. Bana adeta yarı emir vari hitap etmeyin olur mu?
uytun
Tebrikler ederim kardeşim,çok güzel ve anlamlı kendimizi içinde bulduğumuz bir yazı idi, kusur aramak yerine kusuru görüp o kusuru yok ederek yarınlara bakarak insanları sevmemiz lazım,beşerdir şaşar hangimiz şaşmadık,onun akan gözyaşlarına bakarak ağlamadık ki,insan kavun değil ki koklayasın anlayasın vesselam,daha güzel günlerde el ele kardeşlik içinde yaşamak dileğimle,Üstadın dediği yazdığı gibi:Hakkıdır hakka tapan milletimin İstiklal...Selam ve dua ile kardeşim.
sami biberoğulları
Allah vatanımız milletimiz için selamet versin.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Hocam,
hukumetin gerek gecmiste, gerekse gunumuzde yanlislari var. Ancak, hukumet gecmise bakan yonuyle hatasini anlayip acikca kandirildigini ifade edebildi. Buna herkes cesaret edemez, bu bence erdemdir.
Kandirilan sadece hukumet degil, Fetoculerde kandirildilar diye dusunuyorum. Hocafendileri, abileri, ablalari hata yapmayacagindan dolayi bunu kabullen-me-diler. Senin talebe gibi nice samimi olanlari var ama bunlar kendi gazete, televizyon veya daha baska yuksek tepelerde kose kapmis les kargalari veya ne-idigu-belirsizlerin yuzunden magdur oluyorlar. Yazik, kimse magdur olmamalidir...
Samimi olanlarlar ins su saatten sonra hocafendilerinin, abilerinin, ablalarinin da yanlis yapabileceklerini gorup kandirilabileceklerini fark ederler..
slm,
abdullah
sami biberoğulları
Allahtan dileğim hak galip gelsin.
Örencimin sayfasında paylaştığı duayı sık sık tekrarlıyorum.
Bu gün bu 208 insanın ölümünde her kimin zerre kadar payı varsa ebedi cehennem onun olsun. KİM OLURSA OLSUN...
Selam ve sevgilerimle.