- 653 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MAŞRAPA -HAVALİMANI- AŞKIM
BİRİNİ UZAK YOLA YOLLAMAK NE KADAR ZOR. AMA BENDE ZORUN DA ZORU. ÇOĞ İNSANDA BU KADAR VAHİM DETAYLAR ALIRMI BU YOLLAYIŞ BİLEMİYORUM...
HAVA LİMANLARI MESELA...O UÇSUZ BUCAKSIZ, İNSANLARIN GÖZLERİNİN VARIŞ-İNİŞ TABELALARINA TAKILI KALIDIĞI, O GÖZLERİN KAÇ KERE İSYAN ETTİĞİ KOCAMAN YER...GÜNEŞİ BİR EL YERİNDEN ALIP YERİNE PASO GECELERİ KOYAR, OYSA NE ÇOK SEVERKEN GECELERİ, SIKIŞTIRIR YİNE AYNI EL BENİ...EN ZORU DA SEVGİLİYİ YOLLAMAK. YİNE O MALUM EL, KALBİNİ SOL ALT BOŞLUĞUNDAN ÇIKARIP ALIR, ALIR DA DÜŞÜNMEZ NASIL YAŞANIR? YEMELERDEN İÇMELERDEN KESİLİRİM. TARTIDA GÖZÜME BATAN O ÜÇ KİLOYU DİYET YAPAMAMA UĞRUNA TAŞIRKEN, SEN GİTTİN Mİ BİR ANDA TARTI İSTEDİĞİ SEVİYEYE İNER.İŞİN EN TUHAF TARAFI DA BİR YERDEN SONRA GİREMİYORSUN YOLCU TARAFINA. O YASAĞIN VERDİĞİ BİR SOĞUK ŞOKLA KUDURUYOR İNSAN, O TARAFA TEKRAR GEÇİP TE 101.KERE ÖPEBİLMEK İÇİN... ASLINDA ELİMDEN GELSE, Bİ ÇIRPIDA KENDİMİ PİSTE ATIP SEVGİLİMİN GİTTİĞİ UÇAĞIN ARKASINDAN BİR MAŞRAPA SU DÖKMEK İSTERDİM. BANA NE KİM NE DERSE DESİN...O BİR AVUÇ SUDA SAKLDIR SANKİ AŞKIMIN HEMEN GERİ GELMESİ...HOŞ BİNER BİNMEZ İNSE ’HAYROLA! NE OLDU?’ DERİM BELKİ AMA OLSUN...O HER GÜN ORADA OLUP TA, NE GELENİ NE GİDENİ OLMAYAN BEYAZ GÖMLEKLİ ADAMLAR GÜLSÜNLER BANA NE, BEN KALBİMİ YOLLADIM O UÇAKLA SİZ NERDEN BİLECEKSİNİZ?...SONRA O MAŞRAPAYA KUCAĞIMDA SIMSIKI SARILIP EVİMİN YOLUNU TUTARDIM NE OLUR DU Kİ?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.