- 1123 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
Sende Darbecisin
Siyasi görüşü ile vatan sevgisini hala ayıramamış olanlara dilim döndüğünce bir şey anlatayım; umarım anlaşılabilir yazdıklarım
Pek öyle futbolla alakam olmasa da Beşiktaş futbol takımını; ta çocukluktan beri severim.
Şimdi düşünün; Fenerbahçe veya Galatasaray ın yabancı bir ülke ile… Örneğin; Yunanistanın Panathinaikos FC ile bir spor karşılaşması var.
Ben tutmuş “Yunanistan ı tutuyor Panathinaikos FC için Tezahürat yapıyorum. İşte en büyük alçaklık budur.
Her ne olursa olsun fener veya cim bom ile çok sert karşılaşmalar, tartışmalar, kavgalar yaşamış olsam bile onlar bir Türk takımıdır ve benim bir Türk olarak yabancı takımı tutma gibi bir lüksüm olamaz…
Hiç unutmam soma faciası olmuş yüzlerce insanımız ölmüştü…
Ertesi sabah Ankara Batıkentte Metro duvarları ve bazı bahçe duvarlarına aynen şöyle yazılmıştı; (Tayyep soma nın hesabını soracağız)
Ankara garında patlama olmuş onlarca genç insan ölmüştü. Spor yaptığım salonda iki bayan aynen şöyle diyordu; (mit yapmış ayol tayyip yaptırmış)
Şimdide bu alçakça darbe için denilen bu (başkanlık için yapılan bir senaryo)
Dünyanın birçok ülkesinde olması mümkün olmayan bir şey oldu. Askerin içine sızmış hainler halka ateş açtı. Halk ise canı pahasına ağır silahlara rağmen ülkesini korudu. Buna bile çamur atan kişiler var.
Feto Yanlısı sosyal medya sitelerinden fotoşoplanmış resimlere bakıp halk Mehmetçiğin boynunu kesti diye iftira atanlar var.
İçlerinde ki Erdoğan düşmanlığını bastıramayıp bu halka koyun diyen, bu halkı küçümseyenler var.
Sırf it gibi bağlı bulunduğu siyasi partiden veya yasa dışı örgütten, cemaaten, tarikattan gelirim kesilecek korkusu ile dünyanın ayakta alkışladığı bu halk hareketine senaryo diye saçmalayanlar var
Yakınları yaralanan veya ölen kişiler tarafından Bazı taşkınlıklar olmadı mı, oldu lakin… Gezi olaylarında vahşice yapılan talanın yanında yok denecek kadar azdı.
Çoğunluk olarak halk Mehmetçiğe siper oldu ve korudu.
Dünyanın başka bir ülkesinde halk böylesine sokağa çıksa taş üstünde taş kalmazdı.
Sizleri bilmem ama ben o gece Türk olmakla ve Türk halkı ile gurur duydum
Hiçbir ideolojik veya siyasi baskı altında kalmadan, hiç kimseyi kayırmadan; haklıya haklısın diyebilmeyi…
Haksıza ise hiç tereddütsüz haksızsın diye karşısına dikilebilmeyi ne zaman öğreneceğiz?
Alnımız secdeye gelmediği halde İslamiyet hakkında yazıp çizmekten ne zaman vaz geçeceğiz?
Bu cennet vatanın doğasını katledip, insanına zulm edip, sırf kendi çıkarlarımız için devlet malını çarçur edip, sonrada vatanseverim diye ahkam kesmekten nasıl kurtulacağız?
Osmanlı Türk değildi demekten…
Atatürk masondu demekten…
Rakı masasında vatan kurtarmaktan…
Türkü barda demokrat olup elimizde buzlu viskimizi yudumlarken “eski devrimciyim” diye edebiyat yapmaktan ne zaman vaz geçeceğiz?
Elin Ermeni si onca diplomatımızı katledip, pkk yı besleyip, soykırım yalanı ile bizi dünyaya karalarken hepimiz Ermeni yiz diye anırmaktan nasıl kurtulacağız?
Kendi kültürümüzden, kendi tarihimizden bi haber yaşayıp batı hayranlığından nasıl kurtulacağız?
Fransız devrimini, Abd kuzey güney savaşını ezbere bilip Kut-ül Amare savaşı nerde nasıl olmuştur ne zaman öğreneceğiz?
İnanın sayacağım o kadar çok şey var ki…
Umarım meramımı anlatabilmişimdir. Anlamayan arkadaşların Hürriyet yazarı İsmet Berkan ın aşağıdaki köşe yazısını okumalarını öneririm umarım ondan bir şey anlarsınız.
Aslında sen de darbecisin...
AÇIK açık veya gizli gizli sevindiysen, sen de darbecisin.
“Dur bir şey söylemezden önce kimin kazanacağını bir göreyim” dediysen, sen de darbecisin.
“Böyle dandik darbe mi olur, aslında hepsi senaryo” dediysen, bu fikri aklından geçirdiysen sen de darbecisin.
Demokrasine sahip çıkmak için sokağa çıkanlara “Evinizde oturun” dediysen sen de darbecisin.
Daha darbecilerle çatışmalar devam ederken ileriye sıçrayıp “Darbeye karşıyım ama bu iş Tayyip Erdoğan’a yarayacak” dediysen, önce bunu düşündüysen sen de darbecisin.
Demokrasiyi insanların aktif katılımıyla birlikte kurulan bir şey değil de gökten düşen bir armağan sanıyorsan sen de darbecisin.
“Darbe önlendi ama yerine şeriat geliyor” yaygarasına başladıysan, daha ilk günden “Hadi bana eyvallah” deyip başka yerlere göçmeye davrandıysan sen de darbecisin.
Başka hiçbir şey öğrenmediysek halkın gücünü öğrendik. Ölüm kusan silahlara karşı yürümeye devam eden, iktidarları seçimle belirleme hakkına sahip çıkan insanların gücünün önünde F-16’ların bile duramadığını öğrendik.
Zaman, siyasi kavgaları ikinci plana itip adam gibi işleyen ve bir daha böyle haince kalkışmalara izin vermeyecek bir demokrasiyi kurmak için ortaklaşa davranma zamanı.
Bunu yapmak yerine kavgaya devam edeceksen, sen de darbecisin.
İSMET BERKAN
YORUMLAR
TAMAM GÜZEL DE KARDEŞİM
MECLİSTE KAMER GENÇ BU FETO YARIN SİZİ SOKACAK DERKEN NİYE LİNÇ EDİLDİ O ZAMANDA KAMER GENCE SENİN GİBİLER KÜFRET MEDİLER Mİ ? BU FETO ALÇAĞINI BENDENİZ MÜSLÜM BAYRAM DAHA 13 YAŞINDA ALÇAK BİR KİŞİ OLDUĞUNU KEŞFETMİŞ BİRİ OLARAK SÖYLÜYORUM BUNU
1980 Lİ YILLARDA BU FETONUN BİR SES KAYDINDA ŞUNLARI SÖYLÜYORDU DİNLE: BİR BEDEN DÜŞÜNÜN SİZ BU BEDENE HASTALIK GİBİ SIZACAKSINIZ, BEDENİ YIPRATARAK HALSİZ BİTKİN DÜŞÜRECEKSİNİZ, TA Kİ SAKIN HA.... ASLA HAREKETE GEÇMEYECEKSİNİZ
BEDENİN KILCAL DAMARLARINA KADAR HER YERİNİ ELE GEÇİRMEDEN BEDENİ BİTKİSEL HAYATA SOKMADAN ASLA... DİYORDU
BEN Kİ DEDİĞİM GİBİ HENÜZ ÇOCUKTUM VE SENİN GİBİLERİNİ UYARIRKEN BANA SEN TARAFLISIN DİNİ BÜTÜN MÜSLÜMANLARDAN NE İSTİYORSUN DERLERDİ
ŞİMDİ NE OLDU 250 MASUM İNSAN ÖLDÜ BU YÜZDEN
2004 MİLLİ GÜVENLİK RAPORLARINDA AÇIKÇA FETONUN TEHLİKELİ BİR ÖRGÜT OLDUĞU YAZMIYORMUYDU
BAK KARDEŞİM OLAYLARI İRDELERKEN ÇOK ETRAFLICA İRDELE BİRİLERİNE BURADA GİYDİRMİŞ OLABİLİRSİN HAKLI GEREKÇELERİN DE OLABİLİR VEYA BENDE İYİ BİR BEŞİKTAŞLIYIM SENİNLE AYNI GÖRÜŞTEYİM MİLLİLİK KONUSUNDA
LAKİN MECLİSTE KAÇ SEFER FETÖ İÇİN VERİLEN ÖNERGELER VS VARKEN VE DE AKPLİLER TARAFINDAN RED YERKEN BAZI SÖYLEMLERİNİZ HAVADA KALIYOR
BURADAKİ TÜRKLÜĞÜ ÖNE ÇIKARARAK MİLLİ DUYGULARI COÇTURMANIZ BAZI GERÇEKLERİDE ÖRTMEMELİ
DEĞİLMİ? BİRAZ VİCDAN LÜTFEN
Selamlar üstadım. Keşke sizi daha yakınen tanıma fırsatım olsaydı. Kim bilir? Duygu ve düşünceler, evrenden de büyük değil mi? Yazdıklarınızı yüksek sesle yıllardır anlatmaya ve bunu yaparken de asla tercihlere saygı anlamında da gölge etmemeye çalıştık. Ne güzel bir vurgu vardı yazınızda. Bu metin aslında on yıldızlı bir metindir. Sadece konu olarak ele alınsa, yıllarca bitmeyecek bir tartışmanın da fitilini ateşler, siz de ben de bunu biliyoruz. Ama gerçek vatanseverler, memleketlerin âli menfaatleri söz konusu oldu mu, asla susmazlar, susamazlar. Sözünüz, nefesiniz, kaleminiz, kelamınız daim olsun. Selam ve saygılarımla.
yerinde bir yazı lakin sorunun ana kaynağına inememişsiniz mitlerimiz var bizim mitleştirdiğimiz insanlarımız var peygamberimiz bile ben bir insanım bir kulum derken kurtuluş için samson bekleyen yahudiler gibi sarıldığımız acizlerimiz putlaştırdığımız meczuplarımız var sırf bu yüzden şakalaşmak istediğimizi vuruyor maşallah dediğimizi kırk gün yaşatıyoruz darbenin kelime anlamını sorsanız darptan yani vurmaktan hasıl bir kelime olduğunu bile bilmeyen milletime koyun diyenlere def'aatle seslendim nerelerine istiyorlarsa oralarına koyarız ama bize yakışmaz neden hep bir kurtarıcı lazım bize bu günlerde bunu konuşmalıyız ve bunu tartışmalıyız ve neden ayrışmakta ve terörist yetiştirmekte çok mahiriz cehaletimizden ve islamiyetin realist ve bilimsel bakış açısından uzaklaşıp mitolojik yönlerini benimsediğimiz için olabilir mi İmam Rabbani o büyük müçtehit bu yüzden şehit edilmedi mi ?
'İçimizdeki beyinsizlerin işledikleri yüzünden,
bizi helâk eder misin, Allah’ım? '
(A’râf 155) ...Saygılarımla
Sinan ATİK tarafından 9/23/2016 9:46:29 AM zamanında düzenlenmiştir.
Çakır--Bey
Bu nedenle fazla suya sabuna dokunmadan yazmaya çalışıyorum.
Selamlar saygılar olsun
Yazınızı yeni gördüm ve yazan yüreği kutluyor, ayakta alkışlıyorum. Yorumları ile destek verenleri, yazıya anlam katanları da aynı şekilde..
Aslında hepimizin bildiği bir gerçeği tekrar hatırlatmama izin lütfen. O gece tarihe ıslak imzasını, soğuk damgasını basarak destan yazan halkı küçümseyenler, klavyelerinin başına oturmadan önce marketleri, akaryakıt istasyonlarını, bankamatikleri boşaltıp ondan sonra da "KARAKTERLERİ GEREĞİ" küçücük beyinleri ile DARBESAVAR halk hareketini engellemeye kalkışmışlardır. Sosyal medya üzerinden yürütülen, DARBESEVER operasyona katkı verdiklerini bile anlamadan..
Dostlukla...
Hüseyin Çolak tarafından 9/23/2016 8:34:22 AM zamanında düzenlenmiştir.
Selamlar..
Gunlerdir olan biteni izliyorum,havadan atan sallayan yaşamayan bilmeyen insancıklar varya
hani o cesurca yürüyüş yapanları aşağılayan bazı bazı gereksiz sözler sarfedenler..
bende diyorum ki, onlara...fetoş ve yerlerinden kalkmayan g.toşlar ..
Konuşulacak şey çok lakin.susmak daha evla..
Yazınız cok anlamlı anlayana..
Türküm ve gururluyum!
Çakır--Bey
İtin kavgası et, yiğidin kavgası devlet içindir.
İt kemikle avunur, yiğit vatanını savunur.
Muhammed Saki Elhüseyni
Sevgili sean...
Sanırım ülkemizde yaşananları yukarıdaki sözler özetliyor...
Yorum için teşekkür ediyorum. Esen kalınız
Kıymetli dostum güzel ve anlamlı yazınızı gönülden kutlarım.
Gerek meydanlarda ki demokrasi mücadelenizden gerekse sayfadaki dik duruşunuzdan dolayı sizi ayrıca kutlar saygıyla selamlarım.
Evet dostum maalesef yaşananlar bu kadar aleni ortadayken halen olaylara partizanca ve haince yaklaşıp insanların meydanlarda verdiği onurlu demokrasi mücadelesini sabote etmeye çalışanları görmek insanı üzüyor ama ne var ki,yapacak bir şey yok, çünkü bu insan müsveddelerinin fıtratında bu var. Bunlar değil mi on yıllarca kendi iradelerine ket vuran hiçe sayan darbeleri ve darbecilerin tanklarını sokaklarda alkışlayanlar. Yani sonuçta bu zihniyetin ciddiye alınır bir yanı yok bunlardan bir numara olmaz.
Bırakın meydanlara inip tankların önünde durmayı emin olun bu zihniyetin insanları yasal yoldan seçimlerle bile cumhuriyetin değerlerini korumaktan acizlerdir. Seçimi tatilini fırsat bilip tatile çıkanlardan daha ne beklersin. Ancak konuşur dururlar işin kötüsü söylediklerine gerçekte kendileri de inanmayarak.
Kaleminize ve emeğinize sağlık.
Saygı ve sevgilerimle.
Çakır--Bey
Serhat üstadım…
Atatürk ün bir sözü var; “kahramanı olduğu kadar hain ide çok bir milletiz”
Bu hainler; ülkemizi, bayrağımızı, dilimizi, dinimizi, tarihimizi, kültürümüzü, küçümseyip batı ülkelerinin uyduruk ve sapkın kültürlerini bize yamamaya çalıştıkça, bizler asla taviz vermeden el ele gönül gönüle bu şanlı bayrağı indirtmeyeceğiz ezanlarımızı susturmayacağız.
Batı ülkeleri bayrağına ne kadar sahip çıkıyor ise, biz al bayrağımıza daha fazla sahip çıkacağız. Onlar çan seslerine ne kadar saygı duyuyor ise, biz ezan sesine daha fazla sahip çıkacağız.
İçimizde çıkan parazit seslere aldırmadan Türk olmakla, Müslüman olmakla her daim gurur duyacağız
Saygılar selamlar olsun
Çok güzel bir yazı.
Bu saydıklarınızdan defterde çok var.
Burada da bir temizlik yapmalı devlet.
Zaten,
sanal alemde darbeyi destekleyenleri de tespit edeceklermiş.
Çakır--Bey
Kulun bir hesabı var ise Allah ında bir hesabı var .
Kıymetli yorumunuz için; Teşekkür ederim.