DARBEMİ O DA NE.
DARBE MI ODA NE.
Bu memlekette bir darbe olduysa. Kesinlikle bizim zeka mız’ la oynadılar. Bana göre darbe falan yok. Düzmece bir oyun. Bir darbe düşünün. Saray değil köprü kapatılıyor tüm yayın kuruluşları canlı yayında.Siyasiler tek tek bağlanıp canlı yayında halkı sokağa inmeye davet ediyor.sokağa inenler Tankların üstünde poz veriyor,Sadece 3.4 ilde darbe girişimi olacak. Hükümet yetkililerinin tümü serbest,camilerde sela okutup halkı galyan’a getirsin, Darbeyi üstlenen komutan buluna mi yor, Polis asker karşı karşıya gelip polis askeri tutuklansın,darbe sadece 3 saat sürsün,Yerini gövde gösterisine bıraksın.Daha düne kadar sokağa inenler vatan haini diyenler bugün halkı sokağa inmeye davet etti. Bizleri de buna inandırmaya çalışıyorlar.buna inanacak kadar geri zekalı ,vatan haini değiliz,kendimi hiç bu kadar acınılası hissetmemiştim.. Nasıl bir oyunun içinde olduğunu bilmeden emir aldığı için hayatının baharında yaşamını yitiren , o asker, ve polisler . bizim evlatlarımız değimi.Tüm POLİS ,ASKER ailelerinin ahı üzerimizde biline.Bu tezgahı hazırlayan her kim veya kimlerse .son nefesinize kadar yanın cehennem ateşinde.Tüm bunları üst üste koydum düşündüm.2023.de şeriat devleti hayali kuranlar şimdiden prova yapıyorlar. Dini kullanıyorlar sabaha kadar camiler de sela verilmesi tarihte görülmemiştir. 2023 de Türklük bitecek şeriat düzeni gelecek. kadınların insan olma hakkı elinde alınacak sakal bırakmayan ın yaşama hakkı olmayacak. Dini değil imam nikahı olacak istediğin kadar kadına sahip olacaksın. İşte darbe dedikleri tüm bunların provasıydı.kısaca medeniyetten uzak bir sistem isteyenlerin tezgahıdır bu komik oyun..
YORUMLAR
Hürriyet köşe yazarı ismet berkan ın köşe yazısı sanırım tam sizlik...
Aslında sen de darbecisin...
AÇIK açık veya gizli gizli sevindiysen, sen de darbecisin.
“Dur bir şey söylemezden önce kimin kazanacağını bir göreyim” dediysen, sen de darbecisin.
“Böyle dandik darbe mi olur, aslında hepsi senaryo” dediysen, bu fikri aklından geçirdiysen sen de darbecisin.
Demokrasine sahip çıkmak için sokağa çıkanlara “Evinizde oturun” dediysen sen de darbecisin.
Daha darbecilerle çatışmalar devam ederken ileriye sıçrayıp “Darbeye karşıyım ama bu iş Tayyip Erdoğan’a yarayacak” dediysen, önce bunu düşündüysen sen de darbecisin.
Demokrasiyi insanların aktif katılımıyla birlikte kurulan bir şey değil de gökten düşen bir armağan sanıyorsan sen de darbecisin.
“Darbe önlendi ama yerine şeriat geliyor” yaygarasına başladıysan, daha ilk günden “Hadi bana eyvallah” deyip başka yerlere göçmeye davrandıysan sen de darbecisin.
Başka hiçbir şey öğrenmediysek halkın gücünü öğrendik. Ölüm kusan silahlara karşı yürümeye devam eden, iktidarları seçimle belirleme hakkına sahip çıkan insanların gücünün önünde F-16’ların bile duramadığını öğrendik.
Zaman, siyasi kavgaları ikinci plana itip adam gibi işleyen ve bir daha böyle haince kalkışmalara izin vermeyecek bir demokrasiyi kurmak için ortaklaşa davranma zamanı.
Bunu yapmak yerine kavgaya devam edeceksen, sen de darbecisin.
İSMET BERKAN