- 725 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Darbeci Fetocular ve Feto sempatizanları!
Burada bu yazıyı okuyan darbe sevici ve fetoculara hoşgörü ile yaklaşan güruh var ise onlara naçizane bir kaç söyleyecek sözlerim var.
Bu ülkeyi, bu vatanı, türk milletini ve milletin iradesiyle seçilmiş olan iktidarı ve cumhurbaşkanını düşürmenize izin vermeyeceğiz soysuzlar.
O gece yaptığınız kusursuz planların üzerinde Allah’ın kudreti ve planlarını unuttunuz.
Gördüğünüz gibi önce Allah sonra türk milleti ve başkomutanı karşısında planlarınız tepe taklak oluveriyor.
Türk bayrağının gölgesinde devlete, millete ve seçilmiş iktidara hizmet eden vatan hainleri er geç cezalarını bulacaklardır Ve biiznillah idam ile yargılanmaları değerlendirilecektir.
Ve millete ateş açan, tanklarla insanların üzerlerinden geçen şerefsiz askerler ile "bizim hiç bir şeyden haberimiz yok" diyen askerlerin ayrımını iyi yapın çünkü türk halkı bu ayrımı yapabildi. "Hiç bir şeyden haberimiz yok" diyen askerleri millet omuzlarında taşıyıp en büyük asker bizim asker diyerek taşıdı. Ama türk milletinden tut devlet adamlarına kadar acımadan, gözünü bile kırpmadan ateş açan o vatan hainleri sonuna kadar her işkenceyi hak etmişlerdir ve bu yaptıklarının cezasını en ağır bir şekilde ödeyeceklerdir.
Bundan böyle bu ülkede hükümete yapılan darbe girişimini destekleyen, feto kansızına sempati duyanın da bu ülkede yeri yoktur.
Seçiminizi iyi yapın.
Çünkü biz tek millet, tek bayrak, tek vatan, tek devlet olarak devam edeceğiz!
YORUMLAR
helali hoş olsun abim
yüzde yüz hemfikiriz, şerefsizler kardeşinim dedi beni arkadan vuracak tı
halbuki bir müddet inanamamıştım bu puştların böylesi olduğuna, yurt dışı istihbarata aldık ki konuyu
vay babam vay hastalık sarmış ki ne sarmış
ebesini gördüler, bu sefer yılanın başıydı ezilen biiznillah
şerefsizler ve şerefsizlerin kıyl-ü kali
hepsi birbirine benziyor bunların sinsilikte
çok güzeldi tebrik eder saygılaR sunarım
Keenlemyekun
uytun
Keenlemyekun
deli_doluyum
Ben kendimi bildim bileli fethullah gülen bir vatan hainiydi
Vatanını milletini seven biride kendi ülkesinde yaşardı bence
Velhasıl kelam ben fethullah gülenin 30 senedir vatan haini olduğunu biliyorumda Devlet bunun farkına neden geç varmıştır hep bunu merak etmişimdir...