ANKARA
25 yıl önce gitmiştim Ankara’ya.
Sınav merkezimin Ankara olduğunu öğrenince çok sevinmiştim.Oraya gidince sınav çıkışı annemle birlikte Anıtkabir’e gidecektik.
Ne olduğunu anlamadık,ders notlarıma bakarken birden bulunduğum binanın tam tepesinden jetler geçti. Ee burası Ankara dedim hava kuvvetleri var burada.
Bir iki üç geçiş derken saymayı bıraktım zira bu sefer içimi bir korku aldı.Bu hareketlilik başka bir şeyin habercisi.
Leyla aradı abla orada bir şey var mı burada asker şehre indi köprüleri kapattı diye.dedim jetler geçiyor binanın üstünden .
Bismillah deyip haberleri açtım asker köprüleri kapatmıştı ve belliydi gecenin uzun olacağı.
Bir de darbe kalkışması haberini duyunca ne yapacağımı bilemedim çünkü annem yanımdaydı belli etmedi ama çok korktu.
Sınav iptal oldu tabi.
ondan geçtim iki üç sokak arkamdaki Meclis bombalandı.Bu ne cüret dedim kim cesaret edebilir meclisi bombalamaya.
Asıl yıkımım Gölbaşı özel harekattaki şehitlerimiz oldu.
Benim ülkemin askeri ki en güvenilir kurumdur benim ülkemin polisini şehit etmişti inanamadım.
o koca koca subaylar o gördüğümüzde ellerini öpüp saygı duyduğumuz askerler bu vatanın yönetimini ellerine geçirmeye çalıştılar.
Vatana ihanet edersen,emrindeki eri tatbikat diye terör saldırısı olacak diye kandırıp kendi halkının üstüne salarsan,onlara ateş ettirip canlarına kast edersen,TBMM gibi önemli bir kurumu bombalarsan,özel harekat gibi göz bebeğimiz polisimizi şehit edersen,Ankara emniyetine bomba atarsan en büyük cezayı hak edersin.
Yalnız darbeciler üç unsuru unuttular bu girişimlerinde
Vatan sevdalısı
1- Türk halkı
2- Türk polisi
3- Vatanını seven korumak için can veren Türk askeri
Gördük ki askerin içinde,hakimin savcının içinde ne çok hain varmış
Allah bir daha yaşatmasın böyle bir ihaneti.
Tabii erlerin kandırıldığını kabul ediyoruz ama köprüde veya başka yerlerde halkın üstüne ateş açan erlerin kandırıldığını düşünmek saflık olur.
Sehitlerimize Allah’tan rahmet,yaralılarımıza acil şifalar dilerim
Allah bir daha yaşatmasın ..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.