- 836 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Geçmiş Olsun TÜRKİYEM
Bütün dünya ve bizler; bu hain kalkışmayı lanetlerken. O kelli felli doktorlar, birkaç üniversite bitirmiş akademisyenler, üst düzey bürokratlar, gazeteciler vs vs…
Cumhurbaşkanın bile öldürülmeye çalışıldığı bu kalkışmayı; başkanlık sistemi için yapılıyor diyenler
Hani söz konusu vatansa gerisi teferruattı?
Nasıl bir ruh hali ile bunun senaryo olduğunu söyleyebiliyorsunuz?
Gerçek vatanseverler, meydanlarda demokrasi için toplanırken; bankamatiklere, benzinliklere koşan sonrada Vatan Millet Sakarya edebiyatı yapan çakma vatanseverler.
Sizin o akşam halka kurşun sıkan devlete baş kaldıranlardan ne farkınız var?
Tamam şimdiki iktidarı sevmiyorsunuz, sevmek zorunda da değilsiniz lakin…
Bu ülkede olan mafya çatışmasını, sokak olaylarını, terörü, bu askeri kalkışmayı bile hükümete bağlayacak kadar mı nefret ediyorsunuz
O masum, o zarif iyilik timsali görünümlü bayanlar…
O sevgi pıtırcığı maskesi altındaki beyefendiler…
Nasıl böylesine vahşice bir nefret taşıyorsunuz içinizde.
Sırf kendi düşüncelerinizi kabul ettirebilmek için; nasıl bir kör kin taşıyorsunuz içinizde
Halkın üzerine tank sürüldü onlarca kişi ezildi bunu görmeyip te; askeri aracın devrilmesi ile oluşan kazaya yobazlar Mehmetçiğin başını kestiler diyecek kadar mı gözünüz döndü
O tankın altında kalanlardan biride benim akrabam (Cengiz Polat) tır…
Şuan adli tıpta cenazesini almak için bekliyoruz. Biz ne yapalım şimdi; bunu asker yaptı diye TSKyımı suçlayalım asla…
Askerimiz bizim göz bebeğimizdir kınalı kuzumuzdur bu alçaklığı yapan hainlerle asla bir tutmayız.
Sizlerde; hükümetin, mualefetin hatasını söyleyin lakin… Bu yapılan alçakça saldırıya bile senaryo demeyin lütfen…
Gün; devletimizle milletimizle birlik olup dosta güven düşmana korku salma günüdür
Ben A partisindenim ben B partisindenim demeden, siyasi düşüncelerimizi bir tarafa bırakıp demokrasiye sahip çıkma günüdür.
Bu gün milletiyle birlikte olamayanların kendilerini sorgulama günüdür.
Geçmiş olsun TÜRKİYEM.
...
Tükürün cebhe-i lâkaydına Şark’ın, tükürün!
Kuşkulansın, görelim, gayreti halkın, tükürün!
Tükürün milleti alçakça vuran darbelere!
Tükürün onlara alkış dağıtan kahbelere!
Tükürün Ehl-i Salîb’in o hayasız yüzüne!
Tükürün onların aslâ güvenilmez sözüne! ...
Mehmet Akif Ersoy
YORUMLAR
evet bağımsızlık mücadelesi işte böyle birşey
Allah yardım etmiyor mu sizce
ben daha ne isterim ya hu
Allah benimle beraber neden türkiye son kale türkiyem olmasın kilise peynir ekmek eder kabemi ve dünya müslümanlarını
bakın aslında darbe sabah yapılacakmış
bir vatansever ihbar etmiş
çevik kuvvet harekete geçmiş
paralel bunu görmüş güya erken davranmak için zamanı öne almış
tabii acele işe de şeytan girmiş
tam gösteriyor tabloyu bunlar
bu yeni bir resmi bilgi buyrun Allah yapmıyor da kim yapıyor
biiznillah yoksa bizler koca birer hiçten başka bişi değiliz
allah var gam yok vesselam
yarab bizi bırakma AMİN...
hoşcakalasınız
Sevgili dostum (çakır bey)
Güzel bir analiz yapmışsınız kutlarım.
Darbe hareketliliği başladığı akşam yazlık evimin olduğu sitenin kafeteryasında oturan ve devletin çeşitli saygın kurumunda görev yapmış bir gurup hükumet düşmanı komşum uçakların meclisi bombalandığını halkın üzerine ateş açıldığını duydukların da hep birlikte alkışlamışlardı. İlerleyen saatlerde işin rengi değişip halkın sokaklara dökülmesiyle hepsi evlerine girip balkona bile çıkmayıp üç buçuk halinde öylece beklediler. Gün ağırıp olayların devletin kontrolüne geçtiğini ve halkın şerefli bir demokrasi mücadelesi olduğunu anladıkların da onlarda yalan ve iftirayla şerefsizliklerine kaldıkları yerden devam ettiler. Yani bunlar öyle ikiyüzlü ki,(161) kişinin yani sivil halk ve polisin şehit edilmesine sebep olan askerin halkın üzerine ateş açmasını alkışlarken, darbe girişimi başarısız olunca bu seferde ağız değiştirip halkın tankların üzerine çıkıp askerin elinden silahını almasını eleştirip kınıyorlar. Sizinde dediğiniz gibi sevgi kelebeği rolüne bürünüp halkın demokrasi mücadelesini asilik yobazlık gibi seviyesiz yakıştırmalarla sabote etmeye çalışıyorlar. Bunlar değil mi düne kadar manevi değerlerine sahip çıkan Türk milletini kast ederek bu ülke gericilere kalacağına Ruslar istila etsin daha iyi diyenler?!’’ Sevsinler onların pıtırcık söylemlerini, işleri güçleri yalan ve iftira. Onlar bu kafayla devam ederlerse daha neler yaşayacak bu ülke hep beraber göreceğiz.
Kaleminize yüreğinize sağlık.
Saygı ve sevgilerimle.
Serhat BİNGÖL tarafından 7/17/2016 3:33:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çakır--Bey
Atatürk; "kahramanı olduğu kadar gafili de çok milletiz" derken. Sanırım bunları kast ediyordu.
Saygılar selamlar olsun
yok,sul
oyunuzu vermeyin olsun bitsin
hem yüzdeniz güdük hem çıkan sese bak
şu ortamda %10 un içindesiniz
çünki tepki %50 değil %90
hay ben bu internetin
haydi hoşcakal
ANI
Çakır--Bey
Hiç unutmam soma faciası olmuş yüzlerce insanımız ölmüştü…
Ertesi sabah Ankara Batı kentte Metro duvarları ve bazı bahçe duvarlarına aynen şöyle yazılmıştı (Tayyep soma nın hesabını soracağız) yani bunu yazan kişiler direk olarak cumhur başkanına maden faciasını sen yaptın diyordu…
Ankara garında patlama olmuş onlarca genç insan ölmüştü. spor yaptığım yerde iki bayan aynen şöyle diyordu; (mit yapmış ayol tayyip yaptırmış)
Şimdide aynen şöyle deniliyor (başkanlık için yapılan bir senaryo)
Siz bu yukarda verdiğim örneklere katılıyor iseniz. Sormuş olduğunuz deli soruların cevabını zaten biliyorsunuzdur.
Yok eğer gerçekten haklıya haklı… Haksıza ise hiç tereddütsüz haksızsın diyebiliyorsanız, zaman içerisinde sorularınızın cevabını bulacaksınız
Hoşça kalınız
ANI
Çok teşekkürler ederim nazik ve ılımlı cevabınız için Allah adildir En haklısını o bilir
Dualarımdasınız
Siyaset,
insanların gözünü öyle kör etmiş ki,
artık meydana gelen olayı,
nedenini araştırmadan belli odaklara mal edebiliyoruz.
Her türlü sevimsizlik ve küfürle dillendirdiğimiz düşüncelerimizi,
hayatın tek doğrusu diye insanlara sunabiliyoruz.
Biraz objektif olabilsek...
İnsanlara biraz sevgi ile yaklaşabilsek...
Gönülleri fethetmeyi denesek biraz da mesela...
Sanırım her şey daha güzel olacak, siyaset dahi daha renk kazanacak...
Güzel bir yazı. Kutluyorum yazarını.
Çakır--Bey
Çakır--Bey
Sayın anı…
Hiç unutmam soma faciası olmuş yüzlerce insanımız ölmüştü…
Ertesi sabah Ankara Batı kentte Metro duvarları ve bazı bahçe duvarlarına aynen şöyle yazılmıştı (Tayyep soma nın hesabını soracağız) yani bunu yazan kişiler direk olarak cumhur başkanına maden faciasını sen yaptın diyordu…
Ankara garında patlama olmuş onlarca genç insan ölmüştü. spor yaptığım yerde iki bayan aynen şöyle diyordu; (mit yapmış ayol tayyip yaptırmış)
Şimdide aynen şöyle deniliyor (başkanlık için yapılan bir senaryo)
Siz bu yukarda verdiğim örneklere katılıyor iseniz. Sormuş olduğunuz deli soruların cevabını zaten biliyorsunuzdur.
Yok eğer gerçekten haklıya haklı… Haksıza ise hiç tereddütsüz haksızsın diyebiliyorsanız, zaman içerisinde sorularınızın cevabını bulacaksınız
Hoşça kalınız