Hangi darbe ?
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
DARBE TSK YA YAPILDI . . .
Dün gece, ülkemiz üzerinde kanlı bir oyun daha oynandı. Neresinden bakarsak bakalım, bu oyunun da, Türkiye’nin geri bıraktırılmış ortadoğu ülkelerine benzetilme emellerindeki, diğer sinsi parçalardan biri olduğu anlaşılmaktadır. Oyunun karşılıklı oyuncuları, aynı kumpanyanın istihdam ettiği aktörlerdir. Paragöz tarafın amacı, içeride ve dışarıda yolsuzluklar nedeniyle kaybolmuş itibarlarının paçasını, acımasız ve kanlı senaryolar ile kurtarmakken, ruhani tarafın amacı TSK’nın belini kırıp, dini referanslarla beslenen İran benzeri emperyal bir ordu ile, yatıp kalkıp görmekten usanmadıkları din devleti rüyalarını gerçekleştirmektir. Her iki tarafın ortak hedefi ise; Laik Cumhuriyettir. Ne yazık ki, her zaman, her şeye körü körüne inanan %50’mizle birlikte, dünyanın geri kalanına bir kez daha rezil olduk.
Dün gece halkımıza yaşatılanların, doğal mecrasında akan siyasi, sosyal olaylar olduğuna inanmakla, saf, cahil veya bilinçsiz olmak arasındaki orantı tamamen doğrudur. Olayların küçük ve önemsizmiş gibi görünen bazı detayları, sakin ve sistematik bir mantıkla incelendiğinde, olayın zamanlaması, başlangıcı, gelişimi ve sonucunun, pek de akıllı beyinlerin örgüsü olmadığı, içeride ve dışarıda yolsuzluk ve doktrin açmazına düşmüş, paniklemiş ve daha çok, postu deldirme korkusu içinde olan bazı Ortadoğu kurnazlarının, kendilerini dünyanın gözü önünde mağdur ve mağrur gösterme çabalarının, aceleyle planlanmış, daha doğuştan sakat ürünü olduğu anlaşılmaktadır.. Ve fakat ne yazık ki; olan yine günahsız insanımıza, askerimize ve polisimize olmuştur.
Bu, halk düşmanı nankör beyinlerin, toplumu ayrıştırma projesi giderek daha acımasızlaşmakta, gözü dönmüşlükleri insaf sınırlarını zorlamaktadır. Halkın-halka düşmanlığına, kasıtlı olarak polis-asker, halk-asker düşmanlığı da eklenerek güzelim Anadolu mozaiğinin parçaları bir birinden iyice koparılmakta, un ufak edilmektedir. Bütün diktatoryal rejimlerde olduğu gibi, devlet paralı polis devletine dönüştürülmekte ve fedakar bir halk gücü olan düzenli ordu, kendi içinde oynanan kirli oyunlarla itibarsızlaştırılmaya, zayıflatılmaya çalışılmaktadır. Amaç, bölgesinde zaten hatırı sayılır bir güç olan Türkiye’nin, tıpkı bir zamanlar Balkanlar’da ve günümüz Ortadoğu’sunda olduğu gibi, bölünerek ve parçalanarak etkisizleştirilmesidir. Ve bu kanlı oyunun dışarıdaki hainleri ile içerideki taşeronları, birbirlerine düşman gibi görünseler de, hala tam bir işbirliği içerisinde çalışmakta, Atatürk ile yıldızı parlamakta olan, laik-üniter Türkiye Cumhuriyeti’nin temellerini, adım adım dinamitlemektedirler.
Türkiye’nin afyonlanmış %50 si ile dünyanın çağdaş toplumları arasındaki uçurum iyice derinleşmiş, geleceğimizi irticai hurafelerden kurtarmak ve pozitif bilimlerin aydınlığında yeniden kurmak adına yerine getirmemiz gereken görevlerin sayısı ve önemi artmış, vatansever sorumluluğumuzun yükü daha da ağırlaşmıştır.
. . .
Tarihin zamanla, içinden daha pek çok gizli gerçeği ortaya çıkaracağı bu planlı, kirli ve hain oyunlar hakkında son olarak ancak; . . . Savaşılması gereken en büyük düşmanın, gaflet, dalalet, hıyanet ve cehalet olduğunu söyleyebiliriz.
Olan, demokrasimize ve parlamenter sistemimize değil, geçmişteki bütün darbe yanlışlarına karşın, her zaman demokrasiye tekrar dönülmesi sağduyusunu göstermiş olan, cumhuriyetimizin bekçisi TSK’mıza oldu.
Zaten planlanan da buydu.
Kubilay Erkul
YORUMLAR
kimsecik
Bu kalkışma, kimler tarafından ve hangi amaçlarla yapılmış olursa olsun, demokrasiye karşı değil, demokrasimize karşı bir darbe girişimidir.
Dolayısı ile mevcut demokrasimizi, gelecekteki darbe heveslilerine fırsat tanımayacak evrensel kriterlere yükseltmek, tüm siyasilerimizin ve sivil toplum kuruluşlarımızın asli görevi olmalıdır.
Saygılarımla.
SAYIN KİMSECİK, BU YORUMUM SİZE YÖNELİK DEĞİLDİR.
...Diyorsun Paşam !
Ama bunları palazlandırıp besleyen ve "ne istediniz de vermedik" diyenden hiç bahsetmiyorsun. Uyduruk delillerle, iftiralarla bu ordunun bel kemiği olan komuta kademesini içeri attıranlar ve ben bu davanın savcısıyım diye böğürenlerden bahsetmiyorsun. Balyoz diye darbe çığırtkanlığı yaparken asıl darbecileri yetkiyle donatıp bugüne hazırlayanlardan bahsetmiyorsun.
Yani sonuca bakalım, sebepleri ittir et !
Birileri sizi bu fetoş denen dürzüye karşı uyarırken nasıl da sahip çıkıyordunuz.
Hani iyi adamdı ?
Tarih vererek söylüyorum, zamanın hükumet sözcüsü 2 Temmuz 2012 de ne demişti ? "Cemaat devletin içine sızmış... Buna kargalar bile güler"
kargaları bilmem ama ben bu açıklamaya o zaman çok güldüm.
Çok değil, daha bir önce azledilen eski başbakan Davutoğlu, başımızın üstünde yeri var diyordu.
Birisi kürsüden höykürüyordu "Gellll bu hasret bitsinnnnn"
Aynı kişi itiraf ediyordu "Ne istediniz de vermedik" Neler verdiğini 15 Temmuz da gördük.
Sayısal çoğunluk haklılık yaratsaydı Kenan Evren %92 lerden lanet okunarak gitmezdi.
Sevinelim değil mi ? Halkın artık darbecilere pirim vermeyeceğini, ülkesine sahip çıktığını görüp sevinelim.
Ama sakın demokrasiye sahip çıktı demeyin. Yasama yürütme ve yargının tek adamın elinde olduğu bir ülkede demokrasiden bahsetmek komik olur.
Kaldı ki bu halk yavrularımız topluca şehit edilirken sustu, Habur'da göbecikler atılarak teröristler karşılanırken sustu, bombalar insanımızı parçalarken sustu ama fetoş denyosuna gelince sokaklara döküldü. Hem de ne dökülme... 20 yaşındaki fidanlara ver kırbacı. Kes gırtlağını... Yuhhh olsun size beee... Ulan bu potansiyeliniz vardı da niye bu günü beklediniz ?
mirim tarafından 7/17/2016 7:48:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bir tutam hayat
Hiç bir Türk insanı, üzerine kurşun sıkılsa bile askerine böyle bir vahşet yapmaz.
Ancak, Sözcü zihniyetindekilerin hayallerinde kurgulanabilir böyle bir senaryo.
direniş
4 gündür şov yapılıyor!
yazık.. hem de çok yazık!
Yazının doğruları ifade eden bir yanı yok ama yinede güne gelmiş olması nedeniyle kutlarım.
Yazınızda sıkça vurguladığınız ve aşağıladığınız %50 kesimin dışında kalan diğer %50 lik kesimin sizin zihniyetinizi mi temsil ettiğini sanıyorsunuz? Sizin zihniyetinizin gerçek oranı o yüzde ellilik kesim içerisindeki % 10/15 lik bölümdür. Bu ülkeyi on yıllarca yaptığı darbelerle despotik ve baskıcı uygulamalarla geri bırakan ve ülke ekonomisini fakir on altı ülke arasında tutmayı başarmış olan da, insan hakları ihlalinde dünyanın ilk üç ülkesi içerisinde olmasını sağlamış olan da, yani dünyaya rezil edende hep o % 10/15 lik kesim olmuştur.
Bu gün ülkede darbe girişimine karşı yaşananların, dozu ve ölçüsü tartışılır itirazım yok. Ancak bu mücadele Cumhuriyet tarihi boyunca ilk defa halkın demokrasiye sahip çıkmasıdır ki bu siyaset üstü bir durumdur ve önemsenmesi gerekir. On yıllarca darbecilerden medet uman demokrasi kültürü gelişmemiş insanların demokrasi adına sağlıklı olan bu halk tepkisini yalan ve iftirayla sabote etmesi ahlaksızca olsa da gayet normaldir. Bu bağlamda sizi anlıyorum.
Saygılarımla.
Serhat BİNGÖL tarafından 7/17/2016 7:13:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
mirim
Ama bunları palazlandırıp besleyen ve "ne istediniz de vermedik" diyenden hiç bahsetmiyorsun. Uyduruk delillerle, iftiralarla bu ordunun bel kemiği olan komuta kademesini içeri attıranlar ve ben bu davanın savcısıyım diye böğürenlerden bahsetmiyorsun. Balyoz diye darbe çığırtkanlığı yaparken asıl darbecileri yetkiyle donatıp bugüne hazırlayanlardan bahsetmiyorsun.
Yani sonuca bakalım, sebepleri ittir et !
Birileri sizi bu fetoş denen dürzüye karşı uyarırken nasıl da sahip çıkıyordunuz.
Hani iyi adamdı ?
Tarih vererek söylüyorum, zamanın hükumet sözcüsü 2 Temmuz 2012 de ne demişti ? "Cemaat devletin içine sızmış... Buna kargalar bile güler"
kargaları bilmem ama ben bu açıklamaya o zaman çok güldüm.
Çok değil, daha bir önce azledilen eski başbakan Davutoğlu, başımızın üstünde yeri var diyordu.
Birisi kürsüden höykürüyordu "Gellll bu hasret bitsinnnnn"
Aynı kişi itiraf ediyordu "Ne istediniz de vermedik" Neler verdiğini 15 Temmuz da gördük.
Sayısal çoğunluk haklılık yaratsaydı Kenan Evren %92 lerden lanet okunarak gitmezdi.
Sevinelim değil mi ? Halkın artık darbecilere pirim vermeyeceğini, ülkesine sahip çıktığını görüp sevinelim.
Ama sakın demokrasiye sahip çıktı demeyin. Yasama yürütme ve yargının tek adamın elinde olduğu bir ülkede demokrasiden bahsetmek komik olur.
Kaldı ki bu halk yavrularımız topluca şehit edilirken sustu, Habur'da göbecikler atılarak teröristler karşılanırken sustu, bombalar insanımızı parçalarken sustu ama fetoş denyosuna gelince sokaklara döküldü. Hem de ne dökülme... 20 yaşındaki fidanlara ver kırbacı. Kes gırtlağını... Yuhhh olsun size beee... Ulan bu potansiyeliniz vardı da niye bu günü beklediniz ?
Serhat BİNGÖL
Senin yorumuna katkıda bulunmak için küçük bir paylaşımda bulunayım daha düne kadar demokratik hakları için meydanlara inmek isteyenlere sokakları terör ize ediyorlar bunlar vatan haini diyenlerin kendi siyasi konumunu korumak için halkı meydanlara çağırması manidardır.
Yorumunda sıraladığın gerekçeler noktasında senden ayrı düşünmüyorum.
Ancak demokrasinin ihlali milletin iradesi noktasında darbe girişimine karşı halkın tavrı (refleks anlamında) çok önemlidir ve küçümsenip sabote edilmemelidir.
Bu ülkede mevcut hükumetin iktidarı öncesinde yasama yargının demokratik işlediğini söylemekte çok anlamlı olmaz evet tek adamın kontrolünde değildi ama darbeci despotik ve dayatmacı tek zihniyetin elindeydi yani değişen çok fazla bir şey yoktu. geçmişte her alanda yaşanmış hak ihlallerini sıralamama gerek yok sanırım muhtemelen o dönemlerde bu ülkede yaşıyordun.
Halkın askerleri dövdüğünü televizyonlardan izledik tasvip edilir bir tarafı yok (kafa kesme ile ilgili bir görüntüye ulaşamadım) doğruluğunu zaman içerisinde anlayacağız.
Peki sen rütbeli askerlerin tankları halkın üzerine sürdüğünü ve bir gençle bir kadının tankın altında param parça olduğunu gördün mü? Yada helikopterden ateş açması nedeniyle vurulan sivil insanları? Vesaire gibi daha bir çok görüntüyü demek ki demagoji yapmakla, yanlışa karşı olmak farklı şeylerdir.
mirim
Yalnız !
"Peki sen rütbeli askerlerin tankları halkın üzerine sürdüğünü ve bir gençle bir kadının tankın altında param parça olduğunu gördün mü? Yada helikopterden ateş açması nedeniyle vurulan sivil insanları? Vesaire gibi daha bir çok görüntüyü demek ki demagoji yapmakla, yanlışa karşı olmak farklı şeylerdir. "
Bunu yazman için benim yazımı anlamaman gerekiyor. Tekrar oku bak. en hala sonuçtasın. Benim askerime, polisime ve milletime kurşun sıkan şerefsizin önde gidenidir. Biz bu tehlikeyi yıllar önce gördük, uyardık. Şiirlerim orada duruyor. 3-4-5 sene önceki şiirlerime git bak. Gerçi hakkımda soruşturma açıldığı için pek çoğunu pasifledim ama herkes bilir ki yıllardır fetoşa karşı uyarırım herkesi ama siz daha yeni gördünüz.
Serhat BİNGÖL
Geçmişte feto konusunda pek bilgi sahibi değildim hatta yurt dışında Türk okulları açması nedeniyle üstün körü soğuk bir sempati bile duyuyordum. Ancak sonradan paralel yapı diye adladırılan bu kesimlerin devletin çeşitli kurumlarını dinleme olayının açığa çıkmasıyla her vatandaş gibi bende bu yapının çok tehlikeli olduğunu anladım. Böyle bir yapı devletin o kurumları niye dinler maddi veya siyasi çıkar elde etmek adına devlet adamlarına şantaj yapmak için, ya da o bilgileri başka devletlerin istihbaratına servis edip siyasal menfaatler elde etmek amacındadır. Her iki şekilde de ülke menfaati için bu yapının çökertilmesi gerekir. Doğrudur bu yapıların mevcut iktidarla sıkı fıkılığı vardı ama önce çökertilsin ondan sonrada mevcut iktidara hesabını soralım sandıkta soralım sokaklarda soralım ama biz soralım. Bizim adımıza demokrasi dışı kurumlar değil.
Ha, diyeceksin ki mevcut muhalefetle bu çok zor haklısın, ama bu bizlerin sorunu ordunun değil. Asker demokratik ülkelerdeki gibi yasalarla belirlenmiş görevine bakacak bizlerin iradesine ve yapacağı demokratik ve yasal işlerine burnun sokmayacak. Açık söyleyeyim böyle bir durumda siyasi düşüncelerimi bir yana bırakır o an hükumette kim olursa olsun sivil iktidardan yana olurum.
kimsecik
Bu kalkışma, kimler tarafından ve hangi amaçlarla yapılmış olursa olsun, demokrasiye karşı değil, demokrasimize karşı bir darbe girişimidir.
Dolayısı ile mevcut demokrasimizi, gelecekteki darbe heveslilerine fırsat tanımayacak evrensel kriterlere yükseltmek, tüm siyasilerimizin ve sivil toplum kuruluşlarımızın asli görevi olmalıdır.
Saygılarımla.
Darbe veya değil. Oyun veya değil. Birilerinin işi veya değil. Ne değişir? Bu ülke her 20 sene de bir darbe ile karşı karşıya kalmadı mı? Her darbede olan bu ülkeye ve bizlere olmadı mı? Bu ülke insanın huzurla uyuyacağı bir gün olmayacak mı?
Açıkçası ne olursa olsun. Zaman herşeyin ne olduğunu göstermiştir. Daha düne kadar müslüm gündüz, fadime şahinleri gören ve buna darbe zemini hazırlandığı zamanları unutanlar google.comda arama yapabilirler. Ama şu bir gerçek ki bu millet artık uyuyan bir koyun olmadığını hangi siyasi düşünceden olursa olsun ülkesine sahip çıktığını göstermiştir. Artık ölsemde gam yemem. İnsanların birbirlerine ırk ayrımı yapmadan kenetlendiğini gördüm ya ölsemde gam yemem. Her ne olursa olsun. Halk bir çok oyunu bozdu ve ülkenin gerçek sahibinin kendileri olduğunu gösterdi.
Ayrıca arka planda nelerin olduğunu bilmemiz mümkün olmadığı gibi bu ordu bizim ordumuz, asker bizim askerimizdir. Darberci hainleri asker statüsüne koymak ordumuza hakarettir. Şanlı ordumuzun adını böyle bir darbe ile kirletmeye çalışanların elbette cezası verilecektir.
Mevlam bir daha böyle olayları bu ülkemize yaşatmasın.
SKaNDaLL
kendinizi yırtın e mi... kendinizi yırtın ve demokratik yönetimin standart değerlerine ne kadar bağlı olduğunuzu kanıtlamak için akla gelebilecek her şeyi yapın... yarına kalmaz darbe girişimi esnasında darbecilerle birlikte olmadığınızı kanıtlamak için gün içinde çektirdiğiniz selfieleri de boy boy yayınlarsınız...
bir noktadan sonra midemi bulandırıyor bunlar benim, bir yerden sonraki söylemler boşluğa denk geliyor çünkü... demokrasiden zerre kadar haz etmeyen biri olarak dibine kadar kusmuğa batmış bazı eski generallerin, çoğu kanaat önderlerinin darbe karşıtlığı teranesini uzatmasına
katlanamıyorum...darbelerin kendisi de demokratik rejimlerin kendisini genişletme zorunluluğundan doğuyor...yani eylemler, söylem ve olaylar hukukun, anayasanın kalmayacağı boyutlara ulaştığında hukuk ortadan kaldırılıyor... darbeler sistem adına enerji fazlalığını tüketiyor yani...şimdi bunu sözde dehşet havasıyla kınayanların olay gününde derin bir oh çektiklerine eminim ben...
neydiniz de ne oldunuz... demokrasi zaten b.k gibi bir şeydir, sizin katkılarınızla büyüdü, gönendi, daha bi şey bi şey oldu hahahahahhahahah...
bana gelince... demokrasiyi sevmeyen biri olarak darbeleri sevmem mümkün değil...
kimsecik
Bu kalkışma, kimler tarafından ve hangi amaçlarla yapılmış olursa olsun, demokrasiye karşı değil, demokrasimize karşı bir darbe girişimidir.
Dolayısı ile mevcut demokrasimizi, gelecekteki darbe heveslilerine fırsat tanımayacak evrensel kriterlere yükseltmek, tüm siyasilerimizin ve sivil toplum kuruluşlarımızın asli görevi olmalıdır.
Saygılarımla.
Tam bir komedya oynandı o gece.. Böyle darbe mi olur allah aşkına..Aklı biraz çalışan bunu zaten anlar..Ama şu anda ülkemde aklı durmuş kesim çoğunlukta zaten. Birileri de not ediyormuş:) Ne hallere düştük Allahım. Mehmetçik hepimizin çocuğu ..Kafası kesildi kimsenin gıkı çıkmadı.Polisimiz bizim evlatlarımız karşı karşıya getirildi. Vay Meclis bombalanmışmış da buna kargalar bile güler:) Benim altımda savaş uçağı olacak ve amacım meclis binasını bombolamak olacaksa yerle bir ederdim zaten. Tam bir komedya izledik işte.Şimdi de camiler her dakka sela veriyor.. Bu nedir Allah aşkına.Gecesi yok gündüzü yok.. Ha millet darbeyi durdurmuşmuş da muş muş:)
Hee paşam durdurdular.. Sadece rezil olduğumuzla kaldık.. Sadece gencecik canları toprağa vermekle kaldık.Elde ne var bol bol şehit. Hepsi de bizim evlatlarımız yazıklar olsun.. Fetoyu istiyolarmış:) daha dün el etek öpenler şimdi feto düşmanı güya. İnsan düşünmeden edemiyor kim kimin kuyruğuna bastı ki:)
Ve seçki kurulu sizi gerçekten gönülden tebrik ediyorum.. İşte edebiyat defteri budur.. Herkesin sesi olmak her yiğidin harcı değil. Gönülden kutluyorum.
Bir tutam hayat
Ne kadar salak general var bu dünyada.
Hayatlarını karartmak bahasına Tayip'in oyununu sergilediler.
Değil mi?
Bırakın bu saçma sapan iddiaları.
Gülüyor insanlar size.
kimsecik
Bu kalkışma, kimler tarafından ve hangi amaçlarla yapılmış olursa olsun, demokrasiye karşı değil, demokrasimize karşı bir darbe girişimidir.
Dolayısı ile mevcut demokrasimizi, gelecekteki darbe heveslilerine fırsat tanımayacak evrensel kriterlere yükseltmek, tüm siyasilerimizin ve sivil toplum kuruluşlarımızın asli görevi olmalıdır.
Saygılarımla.
http://michaelsikkofield.blogspot.co.at/2016/07/15-temmuz-2016-darbecigi.html?m=1
kimsecik
Bu kalkışma, kimler tarafından ve hangi amaçlarla yapılmış olursa olsun, demokrasiye karşı değil, demokrasimize karşı bir darbe girişimidir.
Dolayısı ile mevcut demokrasimizi, gelecekteki darbe heveslilerine fırsat tanımayacak evrensel kriterlere yükseltmek, tüm siyasilerimizin ve sivil toplum kuruluşlarımızın asli görevi olmalıdır.
Saygılarımla.
kimsecik
Bu kalkışma, kimler tarafından ve hangi amaçlarla yapılmış olursa olsun, demokrasiye karşı değil, demokrasimize karşı bir darbe girişimidir.
Dolayısı ile mevcut demokrasimizi, gelecekteki darbe heveslilerine fırsat tanımayacak evrensel kriterlere yükseltmek, tüm siyasilerimizin ve sivil toplum kuruluşlarımızın asli görevi olmalıdır.
Saygılarımla.
bu darbe dostum
öyle bir darbe yaptım ki akıllara zarar
hadi çık şimdi işin içinden
başımda da kor generalim vardı, cumhurbaşkanım, başbakanım. darbe denen şey böyledir bir basılırsa düğmeye ateşlenmiş torpidoya benzer ya vurursun ya da yersin ikisinden biri
yok,sul tarafından 7/17/2016 4:42:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
kimsecik
Bu kalkışma, kimler tarafından ve hangi amaçlarla yapılmış olursa olsun, demokrasiye karşı değil, demokrasimize karşı bir darbe girişimidir.
Dolayısı ile mevcut demokrasimizi, gelecekteki darbe heveslilerine fırsat tanımayacak evrensel kriterlere yükseltmek, tüm siyasilerimizin ve sivil toplum kuruluşlarımızın asli görevi olmalıdır.
Saygılarımla.
Bir düşünün, bundan 15 yıl önce asker dendiğinde nasıl bir ordu canlanırdı gözünüzde ?
Ya şimdi ?
Her şeyin özü "NE İSTEDİNİZ DE VERMEDİK" sözünde saklı. Evet tam 13 yıldır her istedikleri verildi. Ordu işte o zaman bitmişti, bitirilmişti. Ordu, Genel Kurmay Başkanı iftiralarla, sahte delillerle içeri tıkıldığında bitirilmişti. En ciddi en vakur komuta kademeleri darbeci diye karalanarak Silivri'ye tıkıldığında bitirilmişti. O yiğitler içeri tıkılırken fetoşun uşakları tek tek komuta kademesine getirilmişti. Rütbe verildi, kademe vrildi, yetki verildi, silah verildi, uçak helikopter verildi. Bugün milleti sokağa çağıranların marifeti değil midir bu ? Şimdi sütten çıkmış AK kaşık ayağında sanki yıllardır fetoş tehlikesini onlar haykırmış gibi utanmadan sıkılmadan yırtınıyorlar...
O, asker imajı, güya demokrasi diye sokağa dökülüp içlerindeki asker düşmanlığını, pisliğini masum erlerin üstüne kusan şerefsizler, 20 yaşındaki, ne olup bittiğini bilmeyen ve öğrendiğinde teslim olan mehmetçiklerin yüzlerindeki korku ifadelerinde, onları kamçılayan, kemerle döven piçlerin ellerinin her inişinde de son nefesini verdi.
Demokrasi nedir ? Yasama, yürütme ve yargının bağımsızlığının hüküm sürdüğü bir yönetim şeklidir. Demokrasilerde halk sokağa çağrılmaz, temizlik ve güvenlik işini devletin güvenlik birimleri sağlar. Bizim gibi ülkelerde ise fırsatı ganimet bilen itler fırsatı ganimet bilip asker döver öldürür.
Darbeci diye adlandırdığımız fetoşun uşakları benim askerime polisime uçakla, helikopterle ellerindeki silahlarla ateş açtığında, bomba yağdırdığında ne kadar şerefsizleştiyseler, benim o masum mehmetçiğime el kaldıranlar da o kadar şerefsizdir.
Dünyanın her yerinde yapılan darbenin ilk hedefi lide olmasına rağmen, bizim cumhurbaşkanımızı Allah korudu. Emniyet Genel Müdürlüğünü, meclisi bulan uçaklar Allah'tan Ak Saray'ımızın ve Cumhurbaşkanımızın kaldığı otelin koordinatlarını bulamadı. Tahmin ediyorum yeşil sarıklı evliyalar ve dantel kefenli ermişler pilotların basiretini bağladı. Ya da atılan mermiler havada eridi.
Sonuç olarak, rahmetli Alparslan TÜRKEŞ'in dediği gibi "en iyi darbe, en kötü demokrasiden daha kötüdür"
Sahi, halkı sokağa döküp darbeyi önleyecek kadar sözü geçenler, askerlerimiz çatır çatır şehit olurken, bombalarla insanlarımız parçalanırken neden halkı sokağa davet etmedi, bu da ayrı bir muamma...
kimsecik
Bu kalkışma, kimler tarafından ve hangi amaçlarla yapılmış olursa olsun, demokrasiye karşı değil, demokrasimize karşı bir darbe girişimidir.
Dolayısı ile mevcut demokrasimizi, gelecekteki darbe heveslilerine fırsat tanımayacak evrensel kriterlere yükseltmek, tüm siyasilerimizin ve sivil toplum kuruluşlarımızın asli görevi olmalıdır.
Saygılarımla.
bir mevzuunun öncesine ve olay zamanlarında neler yapıldığına baktıktan sonra akabinde neler olabileceğini kestirmemiz daha kolay olur diye düşünüyorum. rusya ve israille el sıkışılmasından sonra böyle bir olayın olması manidar gibi duruyor.darbe görmüş bir nesil olarak son günlerde yaşadığımız bu olayların bir ihtilal olamayacığını düşünerek böyle bir kurgunun kime ne gibi faydalar sağlayacağını düşünecek olursak ( hükümete yapılan bir darbe de hükümet üyeleri alınır önce internet ve bütün iletişim araçları kontrol altına alınır ki köprüler ve hava alanlarına asker dikmenin bir mantığı yoktur ) amerika AKP uzlaşmasının neticesinde ki ne yeni görevler alındığı ilerleyen zamanlarda ortaya çıkacak
1- fethullah gülenin iadesi ne haklı bir zemin hazırlandı
2- Türk ordusu kademe kademe devam eden algılarla bu milletin göz bebeği iken gözünden düşürüldü.
3- yandaş bir yapılanma için kimsenin muhalefette dahil itiraz edemiyeceği psikolojik ortam oluşturuldu.ihtilal oluyor yargı mensupları görevlerinden alınıyor manidar.
4- milletin akıl ve zeka seviyesi ölçüldü.
5- başkanlık ve anayasa değişikliği kesmez ama millet sokağa dökülerek ve zaten olmayan muhalefet refüze edilerek getirilecek.başkan olunduktan sonra inşallah haşa peygamberlik veya mehdilik davası güdülmez ki eğer böyle bir niyet varsa zemin oldukça uygun.mankurtlaşmış bu insanlardan ne istenilirse yapar.
Mete hanın kurduğu Türk silahlı kuvvetleri artık tarih olmuştur ve dahası Mustafa kemalin kurduğu bir TÜRKİYE yoktur artık.
ne olmuş onlar da olmasın diye düşünenler olabilir zaten METE nin,MUSTAFA KEMAL ve ALPARSLAN ın daha üstünde bir dünya liderimiz var ! olan oluyor zaten gözümüzün önünde daha yeni dünya düzenlerinde zayıflığı dünyaya naklen yayınlanmış ve rezil edilmiş bir ordusu ile savaşsız aklı işgale uğratılmış bir ülkemiz var.artık Türkiye her zerresine kadar amerika kontrolüne girmiştir işgalci amerikan askeri görmenize gerek yok sokaklar da teslim olmuş bir Türkiye politikaları ile hangi bölgelerde ne baharlar olacak yaşayıp göreceğiz.
ayrıca camilerin siyasi amaçla kullanılması emeviler döneminde başlayan ve dinimiz de yeri olmayan bir uygulamadır ne gariptir ki ülkede bir darbe oluyor ve görünen de bütün TSK nın desteklemediği bir darbe ama koskoca TSK da bir direniş yok memleketin bütün camilerinde imam ve müezzinler çabucak organize olup halkı sokağa dökebiliyor.ilginç TSK nın çoğunluk birimleri ihtilalle alakalı olmadıkları ve seçilen hükümete destek açıklaması yaparken kılını kıpırdartmayıp mukavvadan darbeyi emniyet güçlerinin ve halkın püskürtmelerini bekliyorlar aklımızla bu kadar mı alay edilir.bir şiirle hapse sokup 6 ay sonra bir kahraman yaratan üst akıl projesine devam ediyor. yanlış anlaşılmasın fethullah güleni sevmem ve Türk milliyetçisiyim ve asırlardır bu millete vatan olan anadolunun zihinsel işgal edilişini hazmedemiyorum.vesselam.yazınıza tamamen katılıyorum ki biz düşünen ve yazan insanların rızk hesabı gütmeden doğruları söylememiz gerekiyor.
uytun tarafından 7/17/2016 4:30:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
uytun tarafından 7/17/2016 4:31:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
kimsecik
Bu kalkışma, kimler tarafından ve hangi amaçlarla yapılmış olursa olsun, demokrasiye karşı değil, demokrasimize karşı bir darbe girişimidir.
Dolayısı ile mevcut demokrasimizi, gelecekteki darbe heveslilerine fırsat tanımayacak evrensel kriterlere yükseltmek, tüm siyasilerimizin ve sivil toplum kuruluşlarımızın asli görevi olmalıdır.
Saygılarımla.
kimsecik
Bu kalkışma, kimler tarafından ve hangi amaçlarla yapılmış olursa olsun, demokrasiye karşı değil, demokrasimize karşı bir darbe girişimidir.
Dolayısı ile mevcut demokrasimizi, gelecekteki darbe heveslilerine fırsat tanımayacak evrensel kriterlere yükseltmek, tüm siyasilerimizin ve sivil toplum kuruluşlarımızın asli görevi olmalıdır.
Saygılarımla.
Şu %50 işini anlayamadım.
Burada aşağılanan , cahil kesim diye nitelendirilen;
dün gece demokrasisine sahip çıkan,
ölümü göze alarak darbeyi önleyen halk mı?
Eğer onlar kastediliyor ise,
bence asıl cahil olan sizlersiniz.
direniş
iki şehirde 500 kişi ile koca Türkiye'de ihtilal olacağına inanıyor musunuz yoksa halkın Suriyelilerin vatandaşlık verilmesindeki nefreti yok etmek ve istenmeyen BAŞKANLIK sistemini millete yutturmak için yapılan şeytani oyun mudur? iyi bir düşünün bunu.
Askerlerimizin katledilmesi, boğazlandırılması ve hiç bir ilimizde (İstanbul,Ankara hariç) hiç bir askeri hareket yokken bütün illerde insanları camilerimiz kullanılarak, siyasete alete edilerek şov yapılarak namus ve şerefimizin bekçisi askerlerimize kin beslettirilmesi neyin delaletidir.
Ben bu olayda şunu gördüm!
İnsanlar algı operasyonları ile aklı selimleri ipotek altına alınmış..
Bu olaylara tarafısz gözle bakan olarak yazdım bunları. Ben hiç bir parti veya kişilerin düşmanı değilim...
Ülkücü olmam hasabi ile yorumladım olayları
selam ve saygılar kardeşim..
yok,sul
hangisi
değerli direniş açıklarsanız sevinirim
çünki pensilvanya ülkücüleri de türedi diye düşünüyorum
yok,sul
tutuklananlara baksanıza nerde 500 ne diyorsunuz DİRENİŞ arkadaşım
görmedin mi bir helikopter sadece bin kişiye bedel değil mi
pöh diyorum ADAM meclisi bombalıyor sen ne diyorsun
sadece b aştakiler ne bini ne ikibini bir de altı düşünün siz
allah yardım etmiş bize bakıyorum da çoook zayıfmışız
hakk isterse böyle olur zafer müslümanın olur evelallah
Bir tutam hayat
Helal olsun şu Tayip'e.
Bu salak generalleri kandırdı, hadi bir darbecik girişiminde bulunun dedi.
Sonra da sizi yakalayıp içeri tıkayayım, idam çıkartıp asayım.
Onlar da,
hay hay başkumandanım dediler.
Hemencecik göstermelik bir darbe yaptılar,
halkı kurşuna dizdiler. Değil mi?
Yemezler.
kimsecik
Bu kalkışma, kimler tarafından ve hangi amaçlarla yapılmış olursa olsun, demokrasiye karşı değil, demokrasimize karşı bir darbe girişimidir.
Dolayısı ile mevcut demokrasimizi, gelecekteki darbe heveslilerine fırsat tanımayacak evrensel kriterlere yükseltmek, tüm siyasilerimizin ve sivil toplum kuruluşlarımızın asli görevi olmalıdır.
Saygılarımla.
Bir tutam hayat
Aksine, darbeyi destekler gibi bir hava var.
Son açıklamanızı destekliyorum.
kimsecik
Askeri olsun, sivil olsun, insan haklarına ve özgürlüklerine halel getirecek demokrasi dışı her türlü girişimin ama sız ve fakat sız kesinlikle karşısındayım. Nasıl ki askeri diktatörlüklere karşıysam, aynı şekilde sivil diktatörlüklere de karşıyım.
Ülkemizin bugün geldiği noktaya baktığımda, iktidarın ülke yararına yaptığı pek çok hizmetin yanında pek çok da yanlış yaptığını görmekteyim. Demokrasi ile yönetildiğine inanmak istediğim bir ülkenin vatandaşı olarak, yalakalığa düşmeden takdir ve hakaret etmeden de eleştiri hakkımın saklı olduğuna da inanıyorum.
Ancak ne yazık ki iktidarın "tek adam" yönetimi altında giderek olması gerektiğinden daha fazla otoriterleştiğini ve asıl tehlike olarak da halkımızın bir kısmının giderek "biat" toplumuna dönüştüğünü görmekteyim. Oysa; en tehlikeli iktidar tipi, demokrasinin imkanlarını kullanarak yönetime gelip, demokrasi dışı uygulamalarla iktidarda kalmaya çalışan muhteris siyasetçilerden, en tehlikeli toplum tipi ise, az anlayıp çok inanan insanlardan oluşur.
Sonuç olarak; iktidarın giderek despotlaştığını, iktidar seçmeninin de giderek körleştiğini ve sağırlaştığını görmekteyim. Bu, tam da, demokrasi trenimizin rayından çıkıp devrilmesini isteyen küresel sermayenin ve emperyalist güçlerin ekmeğine yağ sürer. Bilinci körleştirilmiş ve sorgulama hakkı kısıtlanmış toplumların bağımsızlıkları gün gelir ellerinden alınır. Türkiye'miz her şeye rağmen bölgesinin en güçlü ülkesidir. Fedakar halkımızın evlatlarından oluşan ve kanla kazanılmış cumhuriyetimizin bekçisi olan şanlı ordumuz üzerinde oynanan iç ve dış oyunlara karşı hep birlikte uyanık olmalıyız. Atatürk devrimlerinin ve laik cumhuriyetimizin yegane temeli ordumuz, ordumuzun yegane huzuru da, biz sivillerin ve siyasilerin, çağdaş kriterlere taşımamız gereken demokrasimiz ve evrensel hukuk temeline oturtmamız gereken anayasamızdır. Bütün siyasilerimizin ve bütün sivil toplum kuruluşlarımızın yegane görevi bu olmalıdır.
Teşekkür eder, saygılar sunarım.
Bir tutam hayat
Ama, asla o camia içinde yer alan biri değilim.
Tek desteğim,
seçimde sandığa attığım oydur.
Sizleri bilmem ama,
orada,
o kapalı alanda hiç kimsenin etkisi olmadan,
hür irademle oyumu kullanabiliyorum.
Anlamadığım şudur;
Nasıl tek adam yönetimidir bu?
Sizin elinizi tutan mı var efendim?
Gidin, milletin gönlüne girin, oyunu alın.
Laf cambazlığına gerek yoktur.
Bu halkın %52'sinin oyunu alan, seçilmiş Cumhurbaşkanını öldürmeye kalkan,
meclisimi bombalayan,
sivil halkımı şehit eden herkes,
ve de onları destekleyen herkes vatan hainidir.
Er geç hepsi hak ettikleri cezayı alacaklardır.
Bir gün,
bu sosyal medyadan hesap sorma günü de gelecektir.
kimsecik
Sadede gelirsek;
Çok şükür ki hepimiz özgür iradelerimizle oy kullanıyoruz ama, senin özgür iradenle ve çok şükür ki hiçbir baskı altında kalmadan kullandığın oy ile seçtiğin bir başbakan, mevcut anayasamıza göre tarafsız ve partiler üstü olması gereken bir cumhurbaşkanı tarafından görevinden alınıp, yerine başka biri atanabiliyorsa, senin özgür iradenin nerede kaldığını merak ettim doğrusu. İşte, tek adamlıktan kastım, tam da buydu.
Şahsen demokratik bulmadığım bu ve benzeri tasarruflardan daha pek çok örnekler verebilirim. Ancak; bir tartışma platformunun kısıtlı imkanları ile uzun ve sağlıklı sonuçlara varmamız mümkün değil. Bu nedenle, bu polemiği daha fazla uzatmayacağımı ve bundan sonra yazacağın cevaplara yanıt vermeyeceğimi bildirmek isterim. Keşke yanyana gelip, kardeş kardeşe fikir paylaşabileceğimiz daha müsait bir ortamda olabilseydik. Seni saygıyla dinleyeceğimden emin olmanı isterim. Şu an ülkemizin ihtiyaç duyduğu en öncelikli davranış, karşılıklı anlayış, sağduyu, basiret ve ortak düşmanlarımıza karşı dikkatli ve uyanık olmaktır.
Buraya kadarki fikir alış verişimizden memnuniyetimi belirtir. Tekrar saygılarımı sunarım.
Vatan hainlerine gelince; elbetteki adil ve evrensel hukuk kurallarına göre yargılanmalı ve suçları neyse o suçlarla orantılı cezalara çarptırılmalıdırlar. Hiç bir suç cezasız kalmamalıdır.
Cahalet zulmü doğurur, bataklıklarda hızla yayılan hastalık gibi dibe çöküyoruz. Halk vicdanını yitirmiş ve gözü dönmüş 20 yaşında vatani görevini yapan kendi askerini katleden bir halk, dünya şaşkın ve alaycı bakışlarla bizi seyrediyor. Vicdanını ve basiretini kaybetmiş bir halk... Seneryo da senaristler de acamiydi TSK ni hafife alarak gözden düşürdüğünüzü mü sanıyorsunuz.
Gidin iç hesaplaşmanızı arap çöllerinde yapın. Basit oyunlarla oy yükseltme politikanız herkesçe malum.
Ama unutmayın gerçek bir tanedir yalan ise sürüyle!
Siz hala kendinize benzemeyeni hain ilan edin! Bu kirli oyunu askerinize karşı da oynadınız ya pes!!!!
Gözlerimin önünden gitmiyor askerlere karşı linç girişimi!
direniş
Bunlar mı islamı yaşayacaklar, yaşatacaklar!
-Sude Nur Haylazca-
Bu kabustan milletçe uyanmak lazım! Karanlığa gömülüyor ülke.
Bir defa yolları kesişen paralel olamaz. Parallelle ortak hareket edip el sıkışacaklar ve zaferini kutlayacaklar. Laikliğe bu kadar düşman ve kindar bir kesim olduğunu bilmiyorduk. Vahşetin boyutu ne kafar acımasız ve hakkaniyetsiz olduklarını gösteriyor. Halkın hassas noktalarından vuruyorlar. Allah mazlumu korusun!
mirim
kimsecik
Bu kalkışma, kimler tarafından ve hangi amaçlarla yapılmış olursa olsun, demokrasiye karşı değil, demokrasimize karşı bir darbe girişimidir.
Dolayısı ile mevcut demokrasimizi, gelecekteki darbe heveslilerine fırsat tanımayacak evrensel kriterlere yükseltmek, tüm siyasilerimizin ve sivil toplum kuruluşlarımızın asli görevi olmalıdır.
Saygılarımla.
DEDİKLERİNİZE TAMAMEN KATILIYORUM... DEVLETİMİZİN ÜNİTER YAPISINI, ÜLKEMİZİN DIŞ VE İÇ DÜŞMANLARINA KARŞI KORUYAN VE DAĞITAMADIKLARI ORDUMUZAYDI BU OYUN. BU OYUNU BİZZAT DEVLETİ YÖNETENLER, GÜYA DÜŞMAN OLDUKLARI (!) FETULLAH CEMMAT ORTAKLAŞA HAZIRLAMIŞLARDIR. AYRICA 3 MİLYON SURİYELİĞİ VATANDAŞA ALACAKALRINI DEDİKLERİNDE KENDİ ADAMLARININDA NEFRET ETTİĞİ İKTİDARIN BİTME NOKTASINA GELMESİNİN BİR İKİ HAFTADAN SONRA BÖYLE BİR EYLEMİN YAPILMASI OYUN OLDUĞUNU BİR EKZ DAHA İSPATLAMIŞ OLDU.
İKİ GÜNDÜR MEYDANLARDA MEHMETCİK DÜŞMANLIĞI YAPILIRKEN, CHP VE MHP'LİLER ALGI OPERASYONLARI İLE SIFIRA İNDİRİLMEYE ÇALIŞILDIĞINI GÖZLEMLEDİM BEN.
HELE BİR DOMUZUN KATLEDİLMİŞ ASKERİMİZİN BAŞINDA BOZKURT İŞARETİ YAPAN AKP'Lİ-PKK'LI KİŞİYİDE PLANLI ŞEKİLDE SOSYAL MEDYATA SERVİS EDİLİNCE OYUNUN BÜYÜKLÜĞÜNÜ ANLAMAKTA ZORLANMADIM.
ALLAH BÜYÜKTÜR!
ASKERLERİMİZE, POLSİLERİMİZE, HALKIMIZA UZANAN ELLERİ ALLAH'IN KIRMASI, OYUNLARINI AYAKLARINA DOLAŞTIRMASI YAKINDIR.
GARDAŞIM, YÜREĞİNE SAĞLIK TARAFSIZ BİR YAZI YAZMIŞSINIZ. TEBRİK EDERİM.
MİLLİ BİRLİĞİMİZİ BERABERLİĞİMİZİ İKTİDARIN ADAMLARINA YEM ETMEYELİM DERİM. AKITTIRDIKLARI ONBİNLERCE KANA YETER DEMESİ İÇİN UYANIK OLUP BUNLARIN ALGI OPERASYONLARINA İYİ DİKKAT ETMELİYİZ!
ALLAH YAR VE AYRDIMCIMIZ OLSUN...
kimsecik
Bu kalkışma, kimler tarafından ve hangi amaçlarla yapılmış olursa olsun, demokrasiye karşı değil, demokrasimize karşı bir darbe girişimidir.
Dolayısı ile mevcut demokrasimizi, gelecekteki darbe heveslilerine fırsat tanımayacak evrensel kriterlere yükseltmek, tüm siyasilerimizin ve sivil toplum kuruluşlarımızın asli görevi olmalıdır.
Saygılarımla.
Fevkaladenin fevkinin de fevkindeydi...
tebrikler ve saygılar sunuyorum...Aynen katıldığımı da ifade etmek istiyorum...SAĞOLUN
kimsecik
Bu kalkışma, kimler tarafından ve hangi amaçlarla yapılmış olursa olsun, demokrasiye karşı değil, demokrasimize karşı bir darbe girişimidir.
Dolayısı ile mevcut demokrasimizi, gelecekteki darbe heveslilerine fırsat tanımayacak evrensel kriterlere yükseltmek, tüm siyasilerimizin ve sivil toplum kuruluşlarımızın asli görevi olmalıdır.
Saygılarımla.
güne gelmiş yazı buyrun tam öngördüğüm cinsten
halkın bi de buraya uğraması lazım trt gibi sanırsam
zihniyet resmen kubilay paralel örgüt :)
yanii ha bre paralel üretebiliriz ucu bucağı yok
bu seçki işi tam bir bozgun klavyesi olan yazıyor fikrin en karanlık en kaos şekli
seçkiye gemeseydi çeker giderdim zaaten buraların seçki işi artık nazar-ı itibara alınmıyor siz kertilin durun dostum
şunu diyeyim sizin bu haliniz %50 için pembe incili kaftan kafaya bak halkı ne zannediyorsunuz siz oy kullanmaması gereken zümre mi üstelik bu olayda o yüzde 50dediğiniz şey yüzde 90 a fırlamış vaziyette sen avun hala kendini kandır
bakınız % 90 diyorum farkındaysanız geriye onluk bir dilim kalıyor
% 10 kim ki
buyrun siz meseaa ve seçkiniz ve pkk, ve pyd, ve pensilvanya vs. vs.
yok,sul tarafından 7/17/2016 4:20:54 AM zamanında düzenlenmiştir.
kimsecik
Bu kalkışma, kimler tarafından ve hangi amaçlarla yapılmış olursa olsun, demokrasiye karşı değil, demokrasimize karşı bir darbe girişimidir.
Dolayısı ile mevcut demokrasimizi, gelecekteki darbe heveslilerine fırsat tanımayacak evrensel kriterlere yükseltmek, tüm siyasilerimizin ve sivil toplum kuruluşlarımızın asli görevi olmalıdır.
Saygılarımla.
bu yazıyı şu güne getirmek site adına bende garip duygular uyandırdı. yani ciddi mana da basit bir fikir küfürsüz, sövmeden nasıl anlatılır, gayet güzel bir şekilde bu sayfada şu an duruyor.
evlatlarınızı, çevrenizi okutun, eğitim verin. düşünmeye çağırın. hakikate sahip olan insan iyi insandır.
.
kimsecik
Bu kalkışma, kimler tarafından ve hangi amaçlarla yapılmış olursa olsun, demokrasiye karşı değil, demokrasimize karşı bir darbe girişimidir.
Dolayısı ile mevcut demokrasimizi, gelecekteki darbe heveslilerine fırsat tanımayacak evrensel kriterlere yükseltmek, tüm siyasilerimizin ve sivil toplum kuruluşlarımızın asli görevi olmalıdır.
Saygılarımla.
''darbeler sabaha karşı yapılır...kimler ayıklanacaksa onlar sabahın köründe evlerinden alınır...yalnız TRT değil tüm televizyonlar kapatılır...ÇOK KOMİKSİNİZ...DEMOKRASİ SHOWUNA HOŞ GELDİNİZ...YİYENLERE AFİYET OLSUN...GERÇEKTEN BÜYÜKSÜN MAĞDUR ADAM...HELAL OLSUN...’'
yok,sul
aslında tam dediğiniz saatte yapılacak imiş
ve bir vatansever telefon ile ihbar etmiş tankların katliam yapacağını
çevik kuvvet harekete geçmiş bunu gözleyen paraleller güya erken davranıp işi şimdiye almış
alelacele olduğu için herşey bana döndü evelallah
bunlar uyduruktur sanırsam olabilir bak değil mi yanii başka nasıl açıklıyabilirim ki değil mi
ve şu sessizlik fırtına öncesini gösteriyor sanki lakin ben hazırım buyur defteri gaspettiğinz gibi beni de gasbedin isterseniz
uzun adam (cumhurbaşkanım ) helali hoş olsun sana
chaotica
kimsecik
Bu kalkışma, kimler tarafından ve hangi amaçlarla yapılmış olursa olsun, demokrasiye karşı değil, demokrasimize karşı bir darbe girişimidir.
Dolayısı ile mevcut demokrasimizi, gelecekteki darbe heveslilerine fırsat tanımayacak evrensel kriterlere yükseltmek, tüm siyasilerimizin ve sivil toplum kuruluşlarımızın asli görevi olmalıdır.
Saygılarımla.
SENARYO +TSK İFTİRA VE MONGOL BİR HALK ...AMAÇ TSK KARALAMAK İYİCE MOKA BULAMAK UMARIM BAŞLARINA PATLASIN OYUNLARI DAHA FAZLA YAVRULAR ÖLMEDEN :(
Kutluyorum Hocam sizi a dan z ye katılıyorum yazdıklarınıza selamlar
Bir tutam hayat
Hayatlarını mahvetmek bahasına bu oyunda baş rol oynadılar.
Tayip'in yönettiği oyunda hani.
Gülüyorum.
kimsecik
Bu kalkışma, kimler tarafından ve hangi amaçlarla yapılmış olursa olsun, demokrasiye karşı değil, demokrasimize karşı bir darbe girişimidir.
Dolayısı ile mevcut demokrasimizi, gelecekteki darbe heveslilerine fırsat tanımayacak evrensel kriterlere yükseltmek, tüm siyasilerimizin ve sivil toplum kuruluşlarımızın asli görevi olmalıdır.
Saygılarımla.
Dilek USTA
Sizi yürekten kutluyorum Kubilay bey...
Yazdığınız doğruların üzerine başka ne yorum yapılabilirdi ki.. Aynı paralelde düşünmek çok güzel...
Sevgilerimle
kimsecik
Bu kalkışma, kimler tarafından ve hangi amaçlarla yapılmış olursa olsun, demokrasiye karşı değil, demokrasimize karşı bir darbe girişimidir.
Dolayısı ile mevcut demokrasimizi, gelecekteki darbe heveslilerine fırsat tanımayacak evrensel kriterlere yükseltmek, tüm siyasilerimizin ve sivil toplum kuruluşlarımızın asli görevi olmalıdır.
Saygılarımla.