- 397 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ BÖLÜM – 15
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ
BÖLÜM – 15
Dr. Onur’un not defterinden 1999
Sabah, sabah muayenehaneme gelir gelmez Can’I aradım. Daha ilk çaldırmamda telefonu açtı.
Dr. Onur_ Nasılsın bakalım dostum gönderdiğim resmi inceledin mi? Sana bir iki gün içinde bir resim daha göndereceğim. Henüz resmi çizecek arkadaş daha gelmedi.
D.Can_Resmi inceledim dostum.Ama sen zaten kazanın olduğu yeri çoktan tespit etmişsindir.
Dr. Onur_ Evet bulduk ama daha sonra çok önemli gelişmeler oldu. Kız resmen geleceği yaşıyor.
Dr. Can_ Sen anlatmaya başlamadan, ben sana bir haber vereyim.
Medyum konusunu hallettim. Ne zaman uygun görürsen o zaman devreye girecek.
Dr. Onur_ Sağ ol Can. Şimdi beni iyi dinle.
Can’a son gelişmelerin hiç bir detayını atlamadan anlattım. Ben anlattıkça şaşkınlığı artıyordu Nihayet son sözümü de söyledikten sonra noktayı koydum.
D. Can_ Ne diyeceğimi bilemiyorum.çok şaşırdım. Şimdi işin rengi çok değişti. Naz’ın durumu da iyice enteresan olmaya başladı. Kız resmen gelecekten haber veriyor. Yapacağımız iş beklemek diyorum ben. Bakalım yeni bir işaret gelecek mi? Ondan sonra medyumu devreye sokarız.
Dr. Onur_ Tamam senin dediğin gibi olsun. Ben de Zeynep’i hazır durumda bekleteyim.
D. Can_ Zeynep’te kim?
Dr. Can Anladım hadi ben telefonu kapatıyorum. Yeni gelişmeler olursa beni haberdar etmeyi unutma.
Dr. Onur_ Tamam görüşürüz.
Telefonu kapattıktan sonra düşünmeye başladım. Acaba hep aynı ışıkların olduğu yerde olan olayları mı haberdar edecek, yoksa başka semtlerde başka ışıkların bulunduğu yerlerden mi? Gel de bu gece iyi bir uyku çek. Yakında bende kara basanlar görmeye başlayacağım.
Akşama doğru Sedef’e telefon ederek bu akşam dışarıda yemek yiyelim diye bir teklifte bulundum. Sevgili karıcığım bu teklifin üzerine balıklama atladı. Kız Kulesine götürmem sedef için tam bir sürpriz oldu. Mehtabı seyrederek yemeğimizi yedik. Bizim için gece daha yeni başlıyordu.
Sabah muayenehanemin kapısını açarken ben hala dün geceyi düşünüyordum ve Sedef’in harika bir kadın olduğunu. Tabi ki bu düşüncelerim telefon çalmaya başlayıncaya kadar sürdü. İlk telefon Naz’dan gelince biraz endişelendim. Yeni bir kabus mu diye.
Naz_ Merhaba Onur ağabey nasılsın?
Dr. Onur_ İyiyim Nazcığım sen nasılsın?
Naz_ Bomba gibiyim. Bu hafta sonu ne yapıyorsunuz?
Dr. Onur_ Henüz bir planımız yok. Biliyorsun ben Sedef ablana bağlıyım.
Naz_ Bu hafta sonu 1. Dünya okul sporları olimpiyatında, maraton koşacağım. Seyretmeye gelir misiniz? Gelirseniz çok sevineceğim.
Dr. Onur_ Ben senin bu yönünü bilmiyordum Naz. Sende ne marifetler varmış.
Naz_ Ee ne diyorsun Onur ağabey?
Dr. Onur_ Akşama Sedefle bir konuşayım. Yarın sana haber veririm. Anlaştık mı?
Naz_ Tamam anlaştık, telefonunu bekleyeceğiz. İyi çalışmalar.
Devamı var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.