- 1010 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
DARBEDER
Öncelikle polis ve sivil vatandaştan oluşan demokrasi şehitlerini rahmetle ve saygı ile anıyorum.Ve sözlerime bir özürle devam etmek istiyorum. Darbecilerin vatan haini, kuş beyinli, insan müsveddeleri olduklarını düşünür ve her fırsatta söylerim, ancak 12 eylül darbecileri kenan evren ve çete üyesi arkadaşlarına haklarını teslim etmek adına şunu söylemek isterim ki, onlar siyonist güçlerden aldıkları emri yerine getirip köpekliklerini ahlaksızca ve layıkıyla yapmışlardır. Dün akşam darbecilik adına yaşanan komedya gösterdi ki, meğer orduda onlardan daha kuş beyinli ve salak olan ahlaksızlarıda varmış?!’’
Öyle ki, kurtuluş savaşımızda bile düşman tarafından bombalanmayan büyük millet meclisini havadan bombalayacak ve sivil halkın üzerine ateş açacak düzeyde ve bununla da yetinmeyip milletin malı olan askeri helikopterle her rütbeden asker Yunanistan’a kaçıp sığınma hakkı isteyecek kadar aşağılıklarmış hani Türk silahlı kuvvetlerinin tüm personeli onurlu ve şerefliydi?
Yüce Türk milletinin bağrından kopan silahlı kuvvetlerin bir kısmının darbe girişimine milletçe mani olunmuştur. Bu çok ayıp bir şeydir ve buna mani olanları esefle kınıyorum.
İnsanda biraz utanma olur adamcağızlar otuz senedir siyonizme hizmet edemeyip görevlerini yerine getirememişler ne var yani azıcık darbe yapsalar ne olacak bir şeyiniz mi eksilir? Neyse aşağıda darbecilerin yasa dışı bildirilerinin kısa videosu vardır lütfen bu bildiriyi dikkatle izleyin...
Teşekkür Notu: Demokrasiye ve yüce Türk milletinin iradesine saygı duyan ve sahip çıkan başta Cumhurbaşkanımıza, TBMM başkanına, iktidarıyla muhalefetiyle tüm siyasetçilere ve silahlı kuvvetlerinin demokrasi kültürüne sahip her rütbeden soylu ve onurlu Subay ve Astsubaylarına vatandaş olarak gönül dolusu teşekkür ederim.
Keyifli seyirler.
Serhat BİNGÖL 16.O7.2016
YORUMLAR
Sevgili Serhat.
Sen bu satırları yazarken bazı hususlar netlik kazanmamıştı. Şu an itibariyle durum gösteriyor ki darbeciler hiç de öyle acemi değillermiş. Face book sayfamda da yazdım: Eğer o darbe -planlandığı gibi sabah saat 4- 5 gibi yapılsaydı şu anda tv lerden '' Yine de şahlanıyor aman kolbaşının kır atı'' Türküsünü dinliyor olabilirdik.
Bir diğer husus da sokaklarda demokrasi aranmaz konusu.
Maalesef millet Gezi Olayları ile bu darbeyi birbirine karıştırıyor ve ''Gezi olayları sırasında sokaklarda demokrasi aranmaz diyenler şimdi halkı sokaklara davet ediyor. Bu nasıl bir iki yüzlülük'' Diyebiliyorlar.
Unuttukları bir şey var oysa: Gezi eylemleri bir kısım halkın ayaklanmasıydı. Eğer o gün de Hükumet '' Demokrasi için sokaklara çıkın.'' Deseydi? Hani o evlerinde zor tutulan %50 sokaklara dökülseydi? Bunu akledemiyorlar.
Bu gün '' Demokrasi için sokaklara'' Dendiğinde halkın neredeyse tamamı sokaklardaydı. ( Parti-pürtü ayırımı yapmadan.) O gün '' Demokrasi için sokaklara'' Dendiğinde kim vardı sokaklarda peki?
Neyse..Konu uzun, yazacak şey çok da kısa keselim.
Selam ve sevgilerimle.
Serhat kardeşim şayet bu bir darbe girişimiyse buna vesile olanların ve değilde bir senaryo yazıldıysa senaryo yazanlarında Allah belalarını versin..
Demokrasi olayına gelince sokakta demokrasi aranmaz. düne kadar demoksasi tanımayan sivil darbeciler bu gün milli irade ile demokrasiyi milletten isteyemezler.. Darbeler yaşamış biri olarak düşüne biliyormusun saat 10 darbe yapmak nelere gebe kalır.. Saray duruken neden meçlis bombalanıyor? Ergenekon, balyoz hikayeleriyle tasfiye edilen komutanların yerlerine bu darbe yapanalrı kim atatı?. Fetoşun bir gün darbe yapacağını haykıran muhalif siyasetçilere verdikleri cevaplar TSK da böyle bir barınma söz konusu değil komik söylemeler diyorlardı. ayrıca fetoş dediklerinde yine mevcut hükümet hocanın ismini ağzınıza alırken besmele çekin diyorlardı....
Kısa sonuç ne olursa olsun bu milletin birliğini dirliğini darbeler yıkamaz. BU YAŞANAN OLAY İLERKİ GÜNLERDE DAHA NETLİK KAZANACAK.... Olan suçsuz günahsız er olan mehmeçiklere oldu kafası kesilen dayak yiyen o mehmetciğime el kaldıranı da buradan kınıyorum tıpkı darbe girişimi yapanalrı kınadığım gibi..
Muhabbetle selamlar saygılar sunarım..
Serhat BİNGÖL
Ancak demokrasi sokakta aranmaz sözünüze tam olarak katılmıyorum. Dünyanın en ileri demokrasiye sahip ülkelerin halkları sahip oldukları demokrasiyi ağır bedeller ödeyerek sokakta elde etmişlerdir. Bakmayın bize Mustafa Kemal Atatürk altın tepside sundu da onun için millet olarak demokrasinin kıymetini bilemedik. Zaten onun içinde Cumhuriyet tarihi boyunca birileri kafasına göre, daha doğrusu siyonist ve emperyalist güçlerden amir alarak Türk milletini manevi değerlerinden uzaklaştırmak için hareket edip, halkın demokrasi kültürünün gelişmesinin önüne geçmek amacıyla yaklaşık on yılda bir darbe yapmışlardır. Kısacası demokrasinin kıymetini yeni yeni kavrıyoruz. Hatta gördüğüm kadarıyla toplumun bir kesimi halen daha kavrayamamış bakmayın öyle sosyal medya üzerinden sevgi kelebeği sözcüklerine halen aynı kafada hareket edip darbe girişimini ayakta alkışlamışlardır.
Darbe girişimi çok amatörce size katılıyorum belki de malum şahısların provokasyondur eyvallah bir itirazım yok, ama bu darbeci zihniyeti çok yakından tanıyan biri olarak şunu söyleye bilirim ki, gerçekten de çok salak ve ahlaksız oldukların iyi biliyorum.
Dediğiniz gibi önümüzde ki günlerde neyin ne olduğunu daha iyi anlayacağız.
Yorumunuza ilginize çok teşekkür ederim.
En içten saygı ve sevgilerimle.
Serhat BİNGÖL
Yorumunuza ilginize çok teşekkür ederim.
Saygı ve sevgilerimle.
En kötü demokrasi en iyi darbeden hayırlıdır. Tıpkı gecenin hayrındansa gündüzün şerri misalidir. Ne ki, sakin olmakta önemlidir dostlar. Bu ülke her ideolojik-politik anlayışta, etnik ve mezhepte herkesin ve bu kesin bir husustur. Jeopolitik konumumuz hem zenginliğimizi doğuruyor, besliyor hem de iştihayı kabartmak suretiyle dezavantaj teşkil edebiliyor da. Halkımız dolduruşa gelmeyecek olgunluğa sahiptir. İktidarıyla muhalefetiyle provokasyonlardan, ajitasyonlardan sakınma zamanıdır. Hiçbir kesimde yersiz kahramanlık arayışlarının manası ve mantığı yoktur. Saygı ve selamlarımla.
Serhat BİNGÖL
Yorumunuza ilginize çok teşekkür ederim.
Saygı ve sevgilerimle.
Serhat BİNGÖL
Yorumunuza ilginize çok teşekkür ederim.
Saygı ve sevgilerimle.
Serhat BİNGÖL
Sayfamı ziyaretinize ve ilginize çok teşekkür ederim.
Saygı ve sevgilerimle.
Serhat BİNGÖL
Bu darbeci şerefsizler öyle rezil insanlar ki,onlar ancak aşağılanır.
Sayfamı ziyaretinize ve ilginize çok teşekkür ederim.
Saygı ve sevgilerimle.
Güzeldi yazın dostum.
Gerçekten bazı insanların salaklıkları karşısında şaşırıyor insan.
Serhat BİNGÖL
Bu darbeci şerefsizler öyle rezil insanlar ki,samimi söylüyorum salaklık ta sınır tanımazlar. Kaldı ki ülkemizi on yılardır dünyaya rezil etmiş olmaları bunun en somut örneğidir tam bir o çocuklarıdır.
Sayfamı ziyaretinize ve ilginize çok teşekkür ederim.
Saygı ve sevgilerimle.