Gündem
merhaba
vatandaşlık, evet... kime verilecekmiş neden, bizimkilerin işi gücü yok da zararımızı isteyecekler. şimdiye kadar olduğu gibi zaten ne yaptıysa zararımıza olmuştur neden ise her seferinde de oylarını katlayarak gelmiştir hangi yaptığına karşı çıkmadık da buna çıkmıyacağız %10 %15 ve %25 size sesleniyorum çıkar gelir şurdan %10 luk biri boyundan büyük laf eder; etsin varsın ne diyelim... şimdi sus mu demek lazım ? aslında deriz de yani değil mi hani diktatörüz ya...
herneyse türkiye’nin ve bütün müslüman devletlerinin sınırlarını ingilizler çizmediler mi?daha doğru tabir ile dersek yani haçlılar dememiz gerekiyor, hadi yaa öylemi! el cevap öyle aslında pekala biliyorsunuz da neden ise herkes sus pus.
mesela diyelim halep’e kerküğe musul’a türkiye’den adam gönderelim , oraları satın alalım, yerleşelim sonra da türkiye’ye katılmak için karar verelim. zaten bizim olan kerküğü musul’u halep’i alalım ne güzel olur değil mi olur elbet hatay gibi oralar bizim olur, yok yaa ! bunu yapmaya fırsat verirler denilebilir velakin; öyle de böyle de bu iş göstere göstere lades olacaktır siz de görürsünüz adam demiyor mu benim belirlediklerimi vatandaşlığa alacağım diye işte tam burda işin sırrı yatmıyor mu? şunu şunu alacağım, seni almıyacağım diyemez ki sen de diyemediği yerden bastırıyorsun. kerkük musul zaten bizim ordaki kürt dostlar (pkk, pyd ile kürtleri karıştırmayın bence) bu işe dünden razı lakin sırası bekleniyor. bu bir diğeri de halep ve civarı ki bize suriye’yi gösterip türkiye’yi yumruk edip vurduracaklardı. yani sağ gösterip solu yapıştıracaklardı. bizdeki sağlam yönetimden dolayı olmadı; tabi şimdi aynı oyunu biz onlara yapıyoruz, yapacağız bu böyle biline. lakin içimizdeki hainler öylesine koyu ki; bu işi sezen önce şöyle bir ayuka kalkıyor, rahmetli gezi amcamın kulaklarını çınlatıyorlar . yani nasıl hava alanı yaptırmıyan zihniyet bir de yüzde hesabı yapan zavallı topluluğu bu işi istemiyor neden mi? türkiye gelişiyor ya hani; nee !gelişiyor mu? görmüyormusun ya hu... her geçen gün çörtene batıyoruz diyorlar üstelik %50 ’yi de bunu böyle diyor diye vatana ihanetle suçluyor zavallılar. e tabi karşıt boş mu duracak aynısını yapıyor işte dişe diş taktiğiyle.
suriyeliler gelecek benim ekmeğime ortak olacak diyorlar güleyim buna da bi işe yarasın bari... o bölgenin getirilerini adamlar sana bana vermeye razı değil, kim yiyor oraları, oranın halkı mı? değil tabi ki kilise yiyor. olsa ya idareci biri de onca zeninlik halkın malı olsa kötü mü olur? hiç kimsenin hayal edemediği nisbette viranın gelişimine şahit olmazmıyız? bu işin sonunda zenginliğime zenginlik katacağım evel’allah siz de şu köprüden geçmediğiniz gibi bu zenginliği de yemezsiniz olur biter. ya hu aman birader ben istemiyorum elimdekinden olmıyayım da diyecek adım gibi biliyorum zihin kaba saba olunca incecik nuansları alamıyor gri zerrecikleri cahilliklerini örtmek için de kahramanlık taslıyorlar!
bunlar aşikar oldukca karşı çıkanlar azacak ve türlü çirkinliklere başvuracaklardır şimdiden diyeyim. lakin olacak olan şu ki halep, kerkük, musul bizim olacak o haritaları bölüp bölüp kürdistan’a sınır çizip özerklik verenler, oraları ingilizler gibi kuranlar var ya; şeref yoksunları! hah... işte onlara kapak olacak bu işler siz de görün. siyaset nedir bilmeyen, hiç ülke idare etmemiş insanların eline sadece çeliği çomağı kalacak.
buyrun güne şiir seçilmiş ve ilk fırsatta böylesi şiirler seçilirler. çatır çatır siyaset kokuyor. bunu kimler alkışlar diyeyim başta paralel ve peykleri olan:). pkk, hdp, chp, mhp(mhp’den yarı yarıya emin değilim... ) ve bilumum vs. vs. ha bu görüşün diğer yarısı da iktidar partisi. herşey öyle aşikari ki; kralın çıplaklığı bangır bangır bağırıyor. onu diyeyim bu iktidar dan önceleri neydi herkesin malumu ya hu! ne angavalsın mesele ülke değil ki; anlıyamadın gitti var ya...
taksim’e elletmeyiz, cami yaptırmayız, ağaç söktürmeyiz, havaalanının unut! köprüleri yapma, silah mı, o da ne ki; sakın haa! metro filan rahatsız oluyoruz, adını bile anma. türkçe yi türkçeleştirme, klavyen olmasın, atandan neyin varsa sakın çıkarma ortaya. ben sana bir tarih yazdım otur elhamdülillah de. velhasıl hakkın yok hak aramaya. sakın hak talep etme , yok yaa! anan güzel mi senin?
:)
hoşcakalınız
not: bu yazıya resim ekliyemiyeceğim ve kez dahi girip düzeltemeyeceğim nedendir bilmiyorum. lakin deneyeceğim bakalım.
.
YORUMLAR
yok,sul
bura perşembe pazarı abi gel sen de gel
bizden de saygılar dostum varol :)
hoşcakal
Bize bicilen fistan dar geliyor dostum.. Kurtulus yigiti dustugu yerden kaldirmakla mümkündür....hayirli cumalar
yok,sul
ne denli değer versen o denli düşman kesiliyorlar
o yüzden zaman geçtikçe değersizleşiyorlar
eyvalaah çok teekkür ederim
bu işe Devlet karar verir geri abesle iştigal, tartışmaya bile değmez
çünkü Ülkeyi yönetenler 14 yıldır kendilerinden başka hiç bir düşünce ve görüşe değer vermeden bildiklerini okudular. hata yaptılar geri dönmeye başladılar bir kere olsun hata yaptık demediler mesela İsrail olayı, mesela Rusya olayı Mesela paralel yapı olayı, mesela çözüm süreci. vs.
Ülke yönetenlerde biraz olsun ciddiyet ve feraset gerekir Belediye yönetmiyorlar efendim.
Ama olsun nihayetinde Devlet yönetmeyi de öğrendiler inşallah bundan sonra doğru adım atarlar saygılarımla
yok,sul
selametle kal, hoşcakal