- 735 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EMEKLİLİK DE YAŞA TAKILANLAR ÜZERİNE Bu ülke de çok bariz sorunlar var çözülmesi gereken vatandaşlar üzerine. Bunlardan biri de emeklilik de yaşa takılanlar sorunudur. Mevcut uygulama da emeklilik yaşının 60-65 olduğu ülkemiz de, ülke şartlarında da o
Bu ülke de çok bariz sorunlar var çözülmesi gereken vatandaşlar üzerine. Bunlardan biri de emeklilik de yaşa takılanlar sorunudur. Mevcut uygulama da emeklilik yaşının 60-65 olduğu ülkemiz de, ülke şartlarında da ortalama insanların yaşama süresi de bu kadar, mevcut emeklilik yasasının bu duruma göre ne kadar adaletli olduğunu siz takdir edin…
İnsan uzun bir iş hayatının sonucu olarak, dinlenmeye hak kazanmalı ama bunun sonucu 60-65 yaş olmamalı, bu yaş sınırı, artık insan vücudun da birçok sağlık sorunlarının nüksettiği ve çalışma randuman’ın azaldığı bir dönemdir ve akabin de özellikle Özel Sektör de 35-40’lı yaşlardan sonra eleman alımın da tercih edilmeyen gruba dahil oluyorsunuz.
Hal böyleyken, devlet, size gençsiniz diyor emekli etmiyor prim gününüz dolmasına rağmen, özel sektör de yaşlısınız diye iş vermiyor. Yetkililere sormak lazım, bizim durumumuz ne olacak? Ben, bu husus da ki ne olacak sorusuna, yanıt bulmak için, başta BİMER olmak üzer ilgili kurumlarla yazışmalar yaptım ve yapmaya da devam edeceğim, sizden ricam sizde tepkinizi koyun ve oluşan bu husus da ki kamuoyuna ses vermesi açısından destek olunuz… Unutmayın, bu sorun hepimizin, bu soruna sahip çıkalım, insan olmanın onuru budur, bu onura sahip çıkalım.
OKAN YILMAZ - 15.07.2016
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.