- 797 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
BAŞKANLIK
Evet efendim,ufukları biraz tarayalım...
Bugün ben başbakan olsam;mutlaka yarın neler yapmamız hususunda bazı istişarelerle arkadaşlarımla birkaç ay evveli vardığımız bir kararı mutlaka kamuoyuna bir tartışma olsun diye açmayı önemli hissederim...
Ve ardıardına da devletin yetkili ağızlarında dillendiririm...
Yani ;Vatanımıza ve Milletimize Başkanlık Sistemi HAYIRLI OLSUN efendim...
umarım ters esecek rüzgarların setlerini hazır tutar ve komplike başağrısı oluşmasına neden olmaz...
Vakit kaybetmeyecek çünkü eğrisini ön plana sunacaklar bu sistemin...
tabi ki çok daha tesirli delilleri ve tutanakları mutlak var bu işin bence..
Bu sistemin nasıl işlediğini sadece bir kaç örnekle biliyorum...Fakat bu sistemlerin asıl aşkın ve sevdanın özünü kavrama noktasında tutarsız olduğunu da biliyorum...Elbette ki Dünya birinciliği çerçevesinde bu işin en güzelini ortaya dökecek ilim adamlarımız ve prof.doçent.mühendis doktor esnaf teknisyen ve eğitim uzmanları safhasında eşsiz bir bilgi ve tecrübesi olduğunu da biliyorum...
Türkiye Dünya çapında,etkili ve anlaşılır bir sistemi mutlak hayata geçirecektir...
Çok kısa zamanda değişimler olacak gibi duruyor kokladığımız hava.....
Halk, konfor ve huzur istiyor...Geçim sıkıntısına son verilmesini istiyor...
Ücretlerin iyileştirilmesini istiyor...kendine ait bir yuvası olsun istiyor...Doğru ve dürüst bir yönetim ve sorunsuz hayatı olsun istiyor...Gücü nispetinde çalışmakdan geri asla durmaz bu millet...Fakat.............Devlet yetkilileri bu çalışma saatlerini mutlaka hayati önem arz eden bu durumu mutlaka makul seviyeye çekmeli ve denetlemeli...
İşçi 6 saat
Memur 5 saat
öğrenci 3 saat
milletvekili ve camiası 16 saat çalışmalı...
Neden 16 saat....Yürekten ve gönülden bu işe kalkanları anlamak için...Sırf maddi kazançları,ün şan gibi nimetler elde etmek ve burnu havada gezmek maksatlı olmamaları için...Daha yüzlerce çehre çizebilirim...hele bu iki çehreyi geçebilirsek bize ne mutlu....
Bu çalışma saatleri milimetrik ölçülmüştür...insanoğlunun en doğal ve huzur içinde bağlarını koparmadan nefeslenmesi için....her fazla dakika
suç ve ceza olarak,kin ve nefret olarak ve hırsız ve yalan gibi daha binlerce sıkıntılı işlerle ayaklara dolanacaktır....Bence ölç,tart,biç......kazanmak için........elbette ki dünya beş kuruş etmez......
Bugün bunların ipuclarını yakaladım...11-05-2012...........Tarih yazdığım yazılar mutlaka tahmin içerir ve tekrar edilen kelimeler çıkarılıp diğer kelimeler toplandığında ki çıkan sayı kadar gün içinde sonuçlanarak hep doğru çıkar.......
YORUMLAR
Vahap bey, piyasacı ve liberalize ekonomik system afyonu sizi inanılmaz körgörü içine itmiş.
Farkındalık feraseti (görüler bütünselliği) dilemekten başka elimden bir şey gelmiyor!
Sanki bunca din-iman referanstan sonra, Kur'an'da örnek olsun ; Birtengri'nin ekonomik emr-i ilahisi "görünmeyen el" imişcesine döktürmüşsünüz !
Kölelik büroları dün falliyete geçti, emek bilncini; etnik, mezhep ve cemmaat tevekkülüyle körlüyorlar.
Memurun, işçinin part time, shourly wage system (saatlik, parça başı çalıştırma) denilen alalamalı iş yöntemleriyle, işgüvencesi ve sigorta sisteminden çıkarıldığını, ücretinin ve emeğinin çalındığını, köle ve cariye edildiğini sağır sultan biliyor !
Bunun tür çalışma hayatının emsalleri; emperyalizmin ki, kapitalizmle siyam üçüzdür; sömürgecilerdeki yabancı emekçiler üzerinde denseyselleştirilip, sömürgelere kapsar ediliyor.
Allah ile emperyal kapitalizmi birbirine karıştırmıyor olmamak gerek...
Amerikan parası üzerindeki "İn god we trust" lafzına aldanıyorsanız eğer; çok büyük yanılgı içindesiniz.. oradaki "god" lafzı bildiğimiz Allah değil, mabud-u tecir putudur.
İbrani ve siyon putu yani.. 'businessman god'; ve puşt bir puttur...
Esenlikle..
Göktürkmen tarafından 10/13/2016 12:51:34 PM zamanında düzenlenmiştir.
vahapulukaya
siz böyle yazarsınız.başkası başka yazar..
herkesin farklı farklı fikri-düşüncesi olabilir.
OYSA BİZİM SÖZLERİMİZ TEK GERÇEK
ne demişiz.ne zaman demişiz,nasıl demişiz?
önemli olan sözümüz doğrulanmış mı
EVET DOĞRULANMIŞ..
BEN,2012 DE (BAŞKANLIK SİSTEMİ HAYIRLI OLSUN)DEMİŞ MİYİM?EVET!
İŞTE bu doğru BİZİ 1. YAPIYOR.
ÇÜNKÜ BİZ BU KONUDA BİR DEFA YAZDIK.SÖZÜMÜZÜN DOĞRULANMASI
DÜNYAYA HEM DOĞRU SÖZ SÖYLEDİĞİMİZİN DELİLİ OLUYOR HEMDE
YALANCI VE İNSANLIĞI ALDATAN OLMAMIŞ OLUYORUZ..
EY DÜNYAYA DÖNÜN BAKIN..MİLYONLARCA YAZI-ANALİZ BOŞ İSRAF KELİME ÇÖPLÜĞÜ..BUNLAR NE OLUYOR DİYE DÜŞÜN BAKALIM..
ATEŞE EĞLENCE.İNSANLARIN BOYNUNA TASMA..
BİZ ZULME MUTLAKA ENGELLER İNŞAA ETMEYE DEVAM EDECEĞİZ..
bence sizde utanın(tövbe)edin ve İNSANLIĞA YALAN VE HASTALIKLI VİRÜS FİKİR DÜŞÜNCE VE İSRAF SÖZ YAZMAYIN...
YAZANLARADA ENGEL OLUN..
HER YANLIŞ BİR DOĞRUYU ÇÜRÜTÜR-ÖLDÜRÜR..saygılarımla..vu
vahapulukaya
SİZ KENDİ RUHUNA ESİR CAHİL BİR ARKADAŞSINIZ..
BİZİM SÖZÜMÜZÜN ÜSTÜNE kirli beyninizin katran karası çürük,çirkin,inançsız zerrelerini zerkederek kendi pencerenizi çatlatmış
ve ebedi soğuk alacak organlarınızı iflasa sürükleyerek
kendi canınıza hıyanettesiniz..
BİZİM SÖZLERİMİZİ OKUYUN.OKUYUN..
BİZİ OKUYUPDA BAŞINI TAŞLARA VURAN GÖRÜLMEMİŞTİR..SABIRLA VE YAVAŞ YAVAŞ,TANE TANE OKUYUN!SESSİZCE GÖZLERİNİZİ KAPATARAK OKUYUN......HEPSİ BU!
ER VEYA GEÇ BİR ARPA BOYU YOL ALIRSINIZ...
Memurun beş saat çalışması fikrini destekliyorum. Kamuda zaten o sekiz saatin bir saati bile dolu geçmiyor. (Kurumlara aşırı personel alımından.) Ücreti de beş saatlik versinler ama.
vahapulukaya
fikir değil,herhangi bir kişi düşünceside değildir..
TÜRKİYEMİZİN MUTLAKA HEDEF TUTACAĞI,HAYATA GEÇİRMESİ ELZEM ŞART OLAN..
GELECEĞE EMİN ADIM ATMANIN YOLU,İNSANLIĞIN KURTULUŞU İÇİN
TÜRKİYEMİZİN MUTLAKA BU SAAT DÜZENİYLE ÇALIŞTIRILMASI
MUTLU VE HUZURLU YAŞAMIN GEREĞİ İLKESİ
DÜNYA KÖLE SİSTEMİNİ YIKMANIN EN GERÇEKÇİ YOLU
bizim TÜRKİYEMİZİN BU GÜZİDE EVLATLARININ BUNU BAŞARIP YURDUMUZU GÜÇLÜ VE FERAH
SEVİYESİ YÜKSEK DÜNYA LİDERİ YAPACAK TEK ÇALIŞTIRILACAK MEKANİZMADIR.KANUNDUR.
DEVLETİMİZ YARIN Kİ YOLDA BUNLARI BAŞARMIŞ OLACAK..
YANİ BİZ NASIL SÖYLEMİŞSEK,NASIL ÖLÇMÜŞSEK ODA HER DOĞRU ADIMI EĞER Kİ DOĞRU ADIM ATACAKSA SADECE BİZİM GÖSTERDİĞİMİZ YOLLA ATACAKTIR..
BAŞKA ÖYLE HER FİKRE,HER DÜŞÜNCEYE ZATEN KULAK VERECEK POTANSİYELE SAHİP DEĞİL..
ÇÜNKÜ DEVLETİMİZ MAŞAALLAH İMANLI-İNANÇLI
BU ONUN DOĞRU ADIM ATMASI İÇİN YETERLİ GÜÇ.
TABİ Kİ GÖSTERGELER HEP BİZİ DOĞRULAYARAK YÜRÜDÜKÇE DEDİĞİMİZ OLACAKTIR.
Bugün ücretler düşük...düşünelim.
hertarafımızdan (BELA-MUSİBET)bitiyor mu?hayır bitmiyor.
sebebi nedir?
bizde yapılan sadece israfı düşünseniz bu belaların az olduğunu her gerçekçi akıl ile tartabilirsiniz?
her hatayı-her boş işi tartın yine aynı..
yani BOZUK insanımız çok..
DEVLETİMİZ EN ACİLİ ÖNE ALARAK YÜRÜYOR.VE DOĞRU YÜRÜYOR.BİZDEN DÖRT YIL GERİDEN GELSEDE DOĞRU YÜRÜYOR.PROSÜDÜRLER ÇOK.İŞ HAYATI.YÖNETİM YOĞUN..
DOĞALGAZ İNERSE.ELEKTİRİK İNERSE BİR AZICIKTA OLSA KAZANÇ MİLLETE.
EY TOKİ HİÇ DURMUYOR.ACİLİYET HASTANEYDİ.HERŞEHRE İNŞAA EDİLDİ.EDİLMEKTE
OKUL KEZA ÖYLE.İLİM ENSTÜTÜLERİ KURULUYOR.
İÇİNDEN İMANI SÖKÜLMÜŞ BİR TÜRKİYEYE İMAN MONTE EDİLMEKTE..
BUNLARIN HERBİRİ BÜYÜKİŞLERDİR..
ALLAH(C.C) DEVLETİMİZDEN VE DEVLETİMİZE DİŞ BİLEMEYENLERDEN.SABIRLA EKMEĞİNİ HELAL KAZANANLARDAN RAZI OLSUN..
GERİSİ BOŞ ARAZİDE KOŞAR KOŞAR..NASIL AKŞAM OLDUĞUNU BİLMEZ.
sağlıcakla kalınız...vu..
Bakın..
BİZ BU YAZIYI..MAYIS 2012 DE YAZDIK..
BUGÜN EKİM 2016
BİZ 4.YIL ÖNCE YAZDIK..
MİLYARLARCA SÖZ-YAZI KONUŞULDU VE HEPSİ BOŞ-İSRAF-AHMAKÇA VAKİT KAYBETTİ..
OYSA DÜNYA DÖNÜŞ SİSTEMİNİN HASSAS RUHU.MEKANİZMASI
BÜTÜN OLASILIKLARI ÇÜRÜTTÜ.
ADETA BİZİM SÖZÜMÜZÜ DOĞRU OLARAK SEÇTİ.BİZİ DOĞRULADI..
BU ANCAK VE ANCAK ALLAH(C.C)İZNİ-BEREKETİ-GÜCÜ
ALLAH(C.C)'A HAMD OLSUN..