- 747 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Sayın hocam, ben MHP çizgisinde bir ülkücü değilim ya da BBP ile veya Akllperen Ocakları ile de hiçbir bağım yok. Ama ben bir ALPEREN'im ve Atatürk'ün de öyle olduğuna eminim... Demem o ki Asena ve Alperen'den bu yana gelen Türk, kendi doğrularına vakıf olan insandır. Bizim doğrularımız insanın doğrularıdır. Dimdik ayakta duramayan, onun bunun kuyruğuna tutunarak var olacağını sanan toplumların sonu hüsrandır. Atatürk dimdik ayakta, antiemperyalist ve tam bağımsız bir ülke bıraktı bize, ama ondan bu yana yönetimi ele almış basiretsiz yönetimler peyderpey emperyalist hegemonyasına soktular ülkemizi. ABD, NATO, AB... Sonuç, o güçlerin işaretiyle Ortadoğu karmaşasına da bulaştık. En son aşamada Suriye'deki karmaşada emperyalist güçlerin talebi doğrultusunda hareket ederek, "kardeşimiz Esad oldu zalim Eset" Destek olduğumuz karmaşanın neticesi de kıyılarımıza vuran çocuk cesedleri... O CESEDLERİ YİYORUZ ZATEN, FARKINDA DEĞİL MİSİNİZ? SAYGILAR...
Yekta Attila
Çok uzun bir süreç böyle de özetleniyor, ama birçok aşamasındaki mütalaalar göz ardı edilerek...
Şu ibareyi başım gözüm üstüne aldım...
"...Asena ve Alperen'den bu yana gelen Türk, kendi doğrularına vakıf olan insandır. Bizim doğrularımız insanın doğrularıdır...."
Varolasınız...
Selam ve saygılarımla.
Yekta hocam çok şey ifade eden bir çizim usta kalemini kutluyorum.
Doğrusu bende hocamın yorumuna benzer bir değerlendirme yapmıştım ama sizin cevabınızı okuyunca daha bir anlam kazandı çiziminiz elinize sağlık.
Saygı sevgilerimle.
Yekta Attila
Bir Çin atasözü, "Bir resim bin şiire bedeldir" der...
Hele, hemen her şeyin imajla ifade edildiği çağımızda...
Naçizane, bu kulvarda yürümeye çalışıyorum...
Dolayısıyla, 'sanatlarlık'ta da epeyi bir yolum var...
Beğenileriniz en önemli destekçilerim...
Varolasın...
Selam ve saygılarımla.
Dünyanın tüm köpekleri bir araya gelmiş, kurt'a '' Deniz kıyısına vurmuş Şu Suriyeli çocuğun cesedine bak'' Diyor.
''Sadece sen bak, sadece sen ilgilen, sadece senin sorunun... Biz köpeğiz, biz sadece seyrederiz'' Diyorlar.
Ben böyle anladım. Böyle yorumladım.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları tarafından 7/14/2016 12:45:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yekta Attila
İstiyorlar ki, Kurt o biçareyi yesin!...
Yani, ateşin ortasına sürsün, gerisin geri...
Artık, o zaman Köpekler Kurt'un Türklüğünden mi başlarlar, Müslümanlığından mı, medeniyetsizliğinden mi!...
Eeee, onlar da kendi inançlarının, propagandalarının, gösterimlerinin, ihtiyatlarının, kaidelerinin vs. ne kadar 'evrensel', yani objektif, haklı, hukuki olduğunu bir kez daha tasdik ettirmek isterler dünya kamuoyuna...
Teşekkür ederim, değerli hocam...
Selam ve saygılarımla.