- 763 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
MUHABBET
Merhabalar Edebiyat Defteri dostları.
Öncelikle, yazar dostlarımı bilmeden üzer veya kınama konumuna düşersem şimdiden özür dilerim.
Dostlar, yaşım 49. Hayatım boyunca edebiyatı (özellikle şiir okumayı) sevdim ve seviyorum. Edebiyat Defterindeki şiirleri okurken, hasbelkader karalamış olduğum şiirlerimi paylaşayım istedim; Ve paylaşıyorum.
Dostlar, affınıza sığınarak. Benim öğrendiğim..bildiğim kadarı ile; Düz yazı olsun, şiir olsun, öncelikle noktalama işaretleri önemlidir. daha sonra okuyucuya vereseği ders, eğitim v.s.
Sitelerde şiirleri okurken görüyoruz: Satırbaşları belli değil, noktalama işaretleri hiç yok ve bu şiir büyük beğeni topluyor!
Çok çok istirham etsem bunu birisi bana açıklayabilir mi? (Sadece merakımdan) bilgilenmek istiyorum.
Hepinizi Sevgi, Saygı ve muhabbetle selamlıyorum.
l8.08.2008 Ramazan ASLAN
YORUMLAR
SEVGİLİ RAMAZAN ASLAN....
HİÇ KİMSE EVET BEN TAMAMIM OLDUM DİYEMEZ Kİ ŞİİR KONUSUNDA. İMLASIZ YAZIMLARIN FEVKALADE SAYILMASINA KARŞISINIZ, ANLIYORUM AMA BAZEN İNSAN O COŞKUYLA YAZARKEN, YADA O COŞKUYLA OKURKEN FARK EDEMİYOR GALİBA...NİCE 49 YILLARA DERKEN, ELEŞTİRİLERİNİZİ YAPIN, YAPIN Kİ YALNIŞLAR DÜZELSİN...SELAMLAR..
SAADET BU ALEM...