- 1226 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
MİLLET OLARAK ÖZELLEŞTİK
Biz millet olarak çok özelleş tik... Öyle bir özel duruma geldik’ki, bütün Suriyeliler bizi tercih etti. Biz özelleştikçe, özelleşmeye çalışanlar bizi model olarak seçti. Her gün yeniden özelleşmemizi aynalara sorduk, bizden daha beter özelleşen dünyada yokmuş cevabı aldık. Gurur duymamız gerekiyor bu özelleşmemizden. Dua edip el etek öpmemiz gerekiyor bizi bu şekilde özelleştir-enlerden. Hatta öyle şeyler yapmalıyız’ki, bizi özelleştirenlerin köpeği olup peşlerinden havlamalıyız. Sağlıkta özelleştik, Eğitimde özelleştik, Yargıda özelleştik, Kazançta özelleştik, Sermayede özelleştik, Namusta özelleştik, Dinde özelleştik, Ulaşımda özelleştik, Enerjide özelleştik, Suda özelleştik, Haberleşmede özelleştik, Poliste özelleştik, Askerde özelleştik, Kentlerde özelleştik, Saraylarda özelleştik, Sokakta özelleştik. Kısacası dostlarım öyle bir özelleştik ki, kendimi manavda sanıyormuşum kadar özelmişim ben. Domates biber patlıcan şarkısı yapılmıştı ama, ben hıyarı da nakarata ekledim. Çok özelleşip şirketleştik. Şirketin sahibi kimi kaça satacağına karar verip etiketleyecekler. İşte Özelleşen özelleşmiş özel ülkeden ürün pazarı, seç beğen al. Satışlarımıza KDV dahildir....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.