- 562 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
katilmiyiz
February 7 at 12:14am
Yaşam bir kavga ile başladı.daha doğmadan masum olmadan katil olmuştuk hepimiz farkında olmadan .yargılanma sürecimiz hayata adım atarak başlamıştı aslında hafifletici nedenlerimizde yoktu.boynumuz eğikti ne kadar dik durmayı denesekte hayata karşı . doğmadan katil olmuştuk aslında .oyüzden her boşalış aslında bir pişmanlıktı.içimizdeki şehvet boşalana kadar hepimiz aslandık aslan sayılırdık.ama o an ve o oandan sonrası kendimizi yargılamaya başladığımız anlardır.nedensorusunun cevabı cok eskiye dayanıyor seninde benimde bir aslanın kükremesi zaman aralığında olup biti veriyordu aslında.milyonlarca kardeşimizden secilen mi,yoksa en azgın olan katil ruhlusumuyuz.yaşama başlamadan birilerini öldürmenin dayanılmaz hafifliği icindemiyyoruz ömür boyu mühebbet izyanı başından gecen kardeşini bile egale edip daha doğrusu öldürüp katil olmuştuk hepimiz bilmeden.karşılığında öldürülmekte vardı ama en tehlikelisi en profosyeneli bizmişiz .ne mutlu bize mi bilemiyorum.yaşayarak cezamızımızı cekiyoruz.mühebbetmi yemiştik dünyanın bir ufacık alnına sıkışarak.cezamız buydu herhalde .hic pişmanlık icimizden geciyormu.belkide geciyor coğunun farkında olmadığı bir pişmanlık.her kükrediğimizde içimizdeki anlatılması mümkün olmayan pişmanlık cezamızı cektiğimiz anlardır herhal.bü yüzden hepimiz KATİLİZ farkında olmaskta. hemde en korkuncundan kardeş kattili.o yüzden her şeyin bir bedeli olduğunu var sayarsak yaşarken bizde cezamızı cekiyoruz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.